Posts by bertdeverkoper

    Citaat van mafiabase

    Ja, ik vind het verhaaltje raar.
    Hij zegt dat hij een paar heeft bijgekocht etc..
    En je krijgt een factuur te zien waarop staat dat hij 10 in 1 x heeft gekocht?


    Ja klopt dit lijkt maar raar over komen, maar het komt omdat ik natuurlijk ook weer paar verkocht heb en weer nieuwe er bij gekocht heb. in de loop van de tijd!

    Citaat van Maviose


    Meer dan 100 was het ook niet. Hij had inderdaad 20 van de duurste verkocht, de lite versie ging wel snel de deur uit.


    ik weet ook niet meer precies hoeveel het er waren maar het waren er genoeg. de print screen komt der aan!

    Citaat van vandijk

    Er waren maar 20 licenties, hoe kan het dat jij er ineens 10 hebt?


    klopt alweer niet! hij had er meer als 100 verkocht , als het er maar 20 waren dan was de prijs veel duurder geweest. vandijk ik heb liever niet meer dat je hier een reactie plaats want het is allemaal onzin wat je plaats.

    Geachte leden van criminalsPoint,


    Mijn naam is Bert visser, en bied 10 pwyl licenties aan voor een goedkope prijs per stuk.


    Heb ik rechten op 10 pwyl licenties? ja dat heb ik! als dit niet gelooft waardig over komt, kunt mij pm'e voor de screenshots van de licenties.


    achter deze licenties zit een verhaal.
    Zelf had ik der paar gekocht, in de loop van de tijd nog paar erbij, er zat een hele grote handel in. Iedereen wou deze licenties hebben. Alleen dat is nu veel minder geworden.


    maar nu over de verkoop beginnen


    1 licentie kost bij mij 50 euro, hier bij zit geen lay-out/leden. ik verkoop 10x een licentie.


    Bij aankoop krijgt u netjes een txt bestand van welke id u bent bij mij. zodra ik alles heb verkocht zou ik contact op nemen met
    diverselab, Dan moet ik ook gelijk weten op welke domein u het pwyl gaat gebruiken!


    als je interesse hebt kunt u mij hier gewoon een pm bericht sturen of een reactie plaatsen.


    Ik hoor et wel!


    Betalen via ideal.


    ( ik zit nog te kijken welke ik ga gebruiken mollie of targetpay )