Posts by Tim
-
-
Hoe kun je een negatieve reactie plaatsen als je zojuist hosting hebt afgenomen
Verder is dat natuurlijk veel minder aannemelijk. Je krijgt gratis geld. Dan ga je niet zo snel iets negatiefs neerzetten.
Verder weet ik niet of Versio slecht of goed is. Ik kijk naar wat men zegt. Ik zie zowel berichten als dat het zeer slecht is als heel goed. Een goede host heeft natuurlijk een monotone verhaal van goede kwaliteit en mogelijk af en toe wat slechts. Maar dat is niet zo bij Versio. Daarom komt dus het censuur en betalen voor recensies.
En dat klopt precies Malik. Meer betalen en goeie support, of minder betalen en weinig of slechte service
Heb nu ook een VPS ergens, weet nu wel dat volgend jaar maar even iets meer moet uitgeven voor betere kwaliteit
Al zodoende leert men.
-
Citaat van Malik
@markisoke 10% van recensies negatief, lijkt me best weinig voor een hosting die door een kleine ruzie super negatief is gaan staan in de Media.
Maar wat betaal je nou bij Versio tov anderen?
Deel van negatieve recensies worden verwijderd. Euro korting voor het plaatsen van een recensie.Zegt voor mij al genoeg
-
Aan kwaliteit zit een prijskaartje, simple as that.
-
Enkel en alleen slechte ervaringen toelaten is niet toegestaan ivm haat en smaad indien ik mij niet vergis.
-
Malik, nooit geleerd op school dat iemand het antwoord laten zoeken beter is dan het antwoord voor zeggen?
Zeker als deze persoon geen moeite doet om het te zoeken.
-
Waarom moet het unieke iets speciaal met nummers?
En nee, de query klopt niet. -
-
-
Zoek eens op hoe je een while loop maakt op Google
Staan genoeg voorbeelden. -
Er klopt niks van de query.
-
Topic zit in de categorie PROG, oftewel, programmeer taal
-
-
-
Sinds wanneer is XAMP een programmeertaal?
En je hebt je site in het verkeerde mapje gezet
Check Google eens, er is veel uitleg over te vinden
-
Veel queries...
Kunnen 2 af, indien je las wat ik zei -
Citaat van Maviose
1,1
2,1
3,1
enzoverder
Dit idd, of als je slim doet maak je er één met 0,3, heb je de hele top 3 met 1 query -
Eerste getal is de offset, tweede getal is aantal hits dat ie maximaal moet pakken.
-
Klopt nog steeds niet Malik.
DESC LIMIT 2,3 zijn de nummers 3 4 5.
-
Nee
Zie mijn post erboven.
En wat is DESK?