Posts by Tim

Citaat van habib10

Hetzelfde hier gebruikte vroeger netbeans maar nu notepad++ omdat het handiger is en sneller..

Betreft Netbeans, deze vind ik vele malen beter dan notepad++, hangt er enkel wel af waarvoor je deze wilt gebruiken.

Voor php vind ik deze inderdaad wat minder, echter voor Java is deze uitstekend. Voor C++ zal ik er nu achter komen hoe deze is.

Netbeans gebruik ik voor Java (mijn IRC bot bijv.) en ga deze nu gebruiken voor C++.

Grote tegenhanger van Netbeans is Eclipse, heb echter daar geen ervaringen mee.

Overigens, voor diegene die Notepad++ gebruiken, als ik mij niet vergis is dit geen volledig IDE. Je moet eens een IDE proberen en de handigheidjes ervan leren, maakt het vele malen makkelijker/beter.

Al geprobeerd de foutmelding te Googlen?

Gegarandeerd dat je duizenden, tienduizenden al dan niet honderduizenden pagina's kan vinden over de kern oorzaak en wat je moet doen om dit op te lossen.

http://www.zend.com/products/studio/

Voorheen gebruikte ik Dreamweaver. Echter miste ik beduidend de echte IDE functies in Dreamweaver dus ben daarom op zoek gegaan naar een andere programma. Daaruit rolde Php designer (programma van Ferhat) en Zend Studio er als de beste uit.

Waarbij Zend uitgebreider was en niet enkel dingen aanbood voor PHP.

Enige wat ik mis is de code highlighting van Dreamweaver, moet ik nog is gaan instellen.

300 euro zijn de kosten.

Citaat van scarface

Dus jij wil nu zeggen dat ze beter javascript van de kaart kunnen vegen omdat het onbetrouwbaar is ?

Dat is gewoon kant en klaare onzin ja je kan het mischien wel meteen in de echo zelf doen , maar het kan OOK in javascript.

Kom eens met voorbeelden waarom java volgens jou onbetrouwbaar is. Dat het wat meer van je client af neemt who cares, 1 kb per 1 miljoen bezoekers wat een hel zou maar nooit meer java gaan gebruiken.

Let op met wat je zegt. Javascript is inderdaad onveilig. Waarom is al uitgelegd. Het is onveilig omdat deze één uitgezet kan worden en twee client sided is dus deze valt aan te passen naar eigen wensen.

Een andere reden waarom je dit niet zou willen is omdat naast dat het onveilig is doordat mensen het kunne uit zetten, dat deze niet bij iedereen werkt doordat deze het of uit heeft of niet compactabel is.

En ten derde is het langzamer, aangezien wanneer je de javascript code hebt gelezen daarna ook de code nog moet uitvoeren wat recourses en tijd kost.

Overigens is Java niet hetzelfde als Javascript!

Volgende keer gelieve de kennis van deze dingen hebben voordat je zulke dingen zegt.

@Wimpie, waarschijnlijk wou je een header sturen nadat je output had verstuurd.

Wat ik doe kan hij toch ook doen, Scarface?
    Niet te vergeten dat als ik zeg dat hij iets kan doen, ik niet meteen hoef voor te kauwen hoe zoiets standaards gaat? Dat kan je namelijk beter even Googlen, dan leer je het meteen.

Zoals eerder gezegt, javascript is onbetrouwbaar! En de manier hoe je het toepast is ook zeer slecht. Je kan namelijk gewoon direct HTML neerzetten, is hetzelfde effect. Behalve dan dat je minder van de client vraagt, minder traag is en dan ook voor iedereen werkt.

Ik hoop dat ondanks dat je je functie neer hebt gelegd, dat de crewleden een voorbeeld aan je nemen.

Jij straalde als enige crewlid echte professionaliteit uit, als enige. Althans, naar mijn mening. Dit enkel en alleen al door de schrijfstijl die je handteerd. Hoe het intern er aan toe ging weet ik niet, en maakt mij ook niet uit. Ik als lid zie de buitenkant, en dat is alles wat moet tellen voor een lid.

Dat vind ik grote zonde, want met welk crewlid kan ik nu dan nog een formeel gesprek aangaan?

Success! ;)

Wat ik persoonlijk doe is dat ik een redirect via de header naar de client stuurt indien deze een pagina probeert te bezoeken waarbij hij geen toegang heeft.

Citaat van r-mulder

Installeer speedfan eens op de computer:
    http://www.almico.com/speedfan446.exe

Na de installatie kun je het aantal graden bekijken van de cpu, gpu, hdd en noem maar op..

Post daarvan maar even een screen als je wilt :)

Speedfan is niet de beste hierin, weet niet zo snel een ander tooltje (ik gebruik die van ASUS). Dit omdat hij bij mij zegt dat de CPU -30 graden is ;)

@Jopi, kabelmanagement? :p

Het is normaal dat dit gebeurt bij het opstarten, de computer doet dat om veiligheidsmaatregelingen.

Dat er 0% usage staat betekent niks. Het gaat om de temperatuur van de processor, bekijk deze eens voordat we verder praten.

Citaat van Malik

scarface welke verband zie jij tussen linkpartner en gratis host? Het boeit niet of je je host gratis hebt of niet, zolang er regelmatig bezoekers komen en de site een redelijke snelhed heeft.

@ghacker Wat wilt u er terug voor?

Dan moet je je misschien is gaan verdiepen in SEO ;)
    Want blijkbaar mist ben een belangerijke reden van waarom je ook linkpartner zou kunnen worden.

Gaat weer de goeie kant op hier :cheer:
    [offtopic]Sarcastisch bedoeld[/offtopic]

Blijkbaar gaat diegene die voor mij als enige formeel een daarom ook professioneel overkomt ook weg. Wat is er gaande? :)

Ik kijk nog niet naar positionering, maar naar de opmaak van je code:

Ik zie dat je vaker een ID gebruikt. Een ID is bedoeld voor éénmalig gebruik. Een klasse voor meerdere. Je moet in veel gevallen ID omzetten in klasse dus.

Als het custom made moet gemaakt worden (dus als de juiste took hier niet voor bestaat) dan kan 4000 harstikke het geval zijn.

Indien je dat niet wilt betalen heb je inderdaad dit:
    "Je zult dan ook amper iemand vinden die dit werkelijk ook gaat betalen , voor dat bedrag kan je gewoon mensen volop betalen en het langzaamer doen !"
    Goedkoper, maar langzamer :) Aan jou de keuze. Of nog langzamer en blijven zoeken ;)

Misschien handig om te kijken naar:
    Importeer mogelijkheden van de webshop, laten maken of plugin zoeken of al aanwezig?
    Tool zoeken voor die webshop.

Als deze niet te vinden zijn lijkt het er sterk op dat jij drie maandan mag spenderen aan het erin zetten of misschien 4000 betalen ;)

Schrijf gelieve eerst is een goed berichtje waarbij het ook duidelijk is wat het probleem is. Nu weten we enkel dat het gaat over cookies. Zijn 1001 problemen mee mogelijk.

Citaat van scarface

Jullie praten over criminalspoint of het op het punt van overleiden staat ? , Oudere webmasters zul je niet vinden omdat die wel naar http://www.phphulp.nl enzo gaan.

Nogmaals zul je hooguit kinderen die amper een regel kunnen aanpassen of die niet eens weten hoe ze admin op hun spel worden.
    Echte die hard coders ga je hier niet vinden of naartoe leiden want die houden zich 99 % van de tijd niet met kinderspelletjes.

En met deze mentaliteit zal dit ook altijd zo blijven. En deze mentaliteit is er dus al jaren.

L.Groot,
    Het is idd niet nodig om OO te schrijven. Hierin verschillen inderdaad de meningen. Al ben ik er met sommige eens dat voor kleine projecten het niet nodig is. (al doe ik het wel, en vind het toch prettig)

Enkel, dat staat los van het desbetreffende artikel. (kom ik later op terug bij Scarface)

Ik wil niemand forceren om OO te schrijven. Goede programmeer bedrijven willen mensen die OO schrijven. Zonder OO zul je niet ver komen in de programmeer wereld. Als je dat nog niet wilt toepassen of leren, is aan jou.

Verder of scripts delen, dat is inderdaad goed. Maar om mensen op het verkeede been te brengen?

R-Mijnten:
    Weet niet of ik het duidelijk geschreven had, maar dat van databases was enkel een voorbeeld :p Ik bedoel ook dingen als Python, Java, XML, Linux, OO, FCO-IM toe te voegen.
    En voor elke vaardigheid maatstaven te gebruiken.

@Jordi, dat is idd wat ik onder andere wil bereiken hiermee!

scarface:
    Jouw connectie script heeft eigenlijk niks te maken met mysqli. Is een gewone mysql connectie. Je zegt dan leuk dat het voor beginners geen kwaad kan, enkel zit je daar heel fout. Beginners zouden met de gewone mysql moeten beginnen, willen ze makkelijk beginnen. Mysqli is beter, indien goed gebruikt. Mysqli is bedoeld voor OO gebruik. Maar jij probeer ze wijs te maken dat deze productioneel is, terwijl dat juist niet zo bedoeld is. Je leert dus iemand iets eigenlijk fout, en dat is het probleem. Artikel is niks mis mee. Enkel de kennis van het artikel is slecht.

Als ICT student hoef ik bij lange na niets beter te weten. Ik weet van veel dingen niets af. Ik weet ook dat er hier mensen zijn die meer weten van programmeren dan ik. Enkel probeer ik mensen wel te verbeteren. En dat wordt blijkbaar niet gewaardeerd.

Edit:
    [offtopic]R-Mijnten, welk type database gebruiken jullie?[/offtopic]

Citaat van L.Groot

Ik ben het met je eens, alleen je kunt niet verwachten dat heel CP opeens OOPHP gaat programmeren. Ik wil het zelf niet eens doen, ik vind procedural namelijk veel makkelijker werken. Daarnaast is de doelgroep hier niet geschikt voor. Het is een Criminals forum, daar hoort geen OOPHP bij.

Naast dit wil ik dat iedereen zijn scripts kan delen, ongeacht de script wijze en wat jij ervan vind. Hier kun je het niet mee eens zijn, echter weet ik zeker dat meer dan 50% van CP en ik denk ook de gehele crew achter dit besluit staat. Dit soort ideeën passen op forums als SiteDeals of OOPHP communities maar zeker niet op criminals communities met startende programmeurs.

Vandaar zie ook mijn reactie in dat script waar je de link van plaatst.

Over welk(e) idee(ën) praten we?