Citaat van scarface
Jullie praten over criminalspoint of het op het punt van overleiden staat ? , Oudere webmasters zul je niet vinden omdat die wel naar http://www.phphulp.nl enzo gaan.
Nogmaals zul je hooguit kinderen die amper een regel kunnen aanpassen of die niet eens weten hoe ze admin op hun spel worden.
Echte die hard coders ga je hier niet vinden of naartoe leiden want die houden zich 99 % van de tijd niet met kinderspelletjes.
En met deze mentaliteit zal dit ook altijd zo blijven. En deze mentaliteit is er dus al jaren.
L.Groot,
Het is idd niet nodig om OO te schrijven. Hierin verschillen inderdaad de meningen. Al ben ik er met sommige eens dat voor kleine projecten het niet nodig is. (al doe ik het wel, en vind het toch prettig)
Enkel, dat staat los van het desbetreffende artikel. (kom ik later op terug bij Scarface)
Ik wil niemand forceren om OO te schrijven. Goede programmeer bedrijven willen mensen die OO schrijven. Zonder OO zul je niet ver komen in de programmeer wereld. Als je dat nog niet wilt toepassen of leren, is aan jou.
Verder of scripts delen, dat is inderdaad goed. Maar om mensen op het verkeede been te brengen?
R-Mijnten:
Weet niet of ik het duidelijk geschreven had, maar dat van databases was enkel een voorbeeld :p Ik bedoel ook dingen als Python, Java, XML, Linux, OO, FCO-IM toe te voegen.
En voor elke vaardigheid maatstaven te gebruiken.
@Jordi, dat is idd wat ik onder andere wil bereiken hiermee!
scarface:
Jouw connectie script heeft eigenlijk niks te maken met mysqli. Is een gewone mysql connectie. Je zegt dan leuk dat het voor beginners geen kwaad kan, enkel zit je daar heel fout. Beginners zouden met de gewone mysql moeten beginnen, willen ze makkelijk beginnen. Mysqli is beter, indien goed gebruikt. Mysqli is bedoeld voor OO gebruik. Maar jij probeer ze wijs te maken dat deze productioneel is, terwijl dat juist niet zo bedoeld is. Je leert dus iemand iets eigenlijk fout, en dat is het probleem. Artikel is niks mis mee. Enkel de kennis van het artikel is slecht.
Als ICT student hoef ik bij lange na niets beter te weten. Ik weet van veel dingen niets af. Ik weet ook dat er hier mensen zijn die meer weten van programmeren dan ik. Enkel probeer ik mensen wel te verbeteren. En dat wordt blijkbaar niet gewaardeerd.
Edit:
[offtopic]R-Mijnten, welk type database gebruiken jullie?[/offtopic]