[offtopic]Haha, bedankt voor de lach Jopitan![/offtopic]
Posts by Tim
-
-
Citaat van diestro
Zoiets treed op bij het gebruik van header(Location...); TIP: in jou include files sluit php niet af en/of gebruik geen php redirection maar een htmk meta redirection
Kan bij alles optreden wat te maken heeft met headers, niet speciaal de header functie in php.Overigens werkt een header redirect sneller aangezien de client dan niet de code hoeft te lezen voor zo'n meta tag.
Maar, wanneer deze error optreed is nog steeds niet duidelijk, bezoek de link die ik stuurde.
-
Ja, en systeem technisch, wanneer krijg je een error van headers already sent? Wanneer treed zoiets op in php? Wanneer laat php die error zien?
-
Ik bedoel, systeem/programmeer technisch, in welke gevallen zou je zo'n error krijgen? Wat gaat er fout?
-
Wanneer krijg je zulke errors?
-
-
Nee, is volgens mij ook niet moeilijk te maken.
Gewoon voor elke soort filter een functie maken. In de check functie kijk je of er iets is ingevuld in één van de gezette (Private!) variabelen, zo ja voer die check uit.
-
Citaat van scarface
Bij dit script natuurlijk ik wil het zo :
gebruikersnaam :
Voorbeeld !
"moet de gebruiker dit invullen" = JA
"minimale lengte input" = 5
"maximale lengte input" = 20
"characters toegestaan" = a - z / 0 - 9Ik wil het zo maken dat ik dat gewoon kan instellen.
Je kan een klasse maken waarbij je in de constructor een array met gegevens meegeeft zoals hierboven. Dan maak je in die klasse een check functie die dan alle gezette filters afgaat en false returned bij geen errors en een tekst bij een error. -
Er is bij mij een kleine verwarring ontstaan betreffende "projectleider" en "developer".
In de titel staat "projetleider" en in de inleidingszin staat dit ook. Echter in de rest van het bericht lijkt het erop dat je puur en alleen een developer zoekt.
Kan je dit mogelijk misschien wat meer uitleggen? Ikzelf ben namelijk geentereseerd in het projectleider gedeelte, echter minder in het Developer gedeelte. Al ben ik dan wel bereid om eraan mee te werken.
Zou je dit misschien iets beter kunnen toelichten?
-
Vorige keer ging het echter anders.
Daar werd meteen gevraagd van hoe je met bepaalde situaties omging. Op die manier kijk je meteen naar de kwaliteiten van de persoon, wat nu niet gedaan wordt.Jammer dat Lodewijk er niet is
Die deed dat namelijk de vorige keer wel.
Overigens zie ik meermaals dat mensen het hebben over "winnen". Is dit een spel geworden?
-
Citaat van L.Groot
@BrokenTrack,
Ik wil ook nog zélf wat programmeren i.p.v. dat een programma alles al voorkauwt. Het is leuk om iets zelf uit te zoeken i.p.v. dat alles al wordt voorgeschreven. Misschien dat ik hier alleen uit mezelf spreek hoor maar dat is de enige échte programmeur gedachte.
"De enige echte programmeur gedachte".
Ja, ik denk dat je daar een beetje naast zit. Ik had begrepen dat je vooral niet OO werkte.Echter, wanneer je dit wel doet zul je zien hoe handig een IDE is. Ik vermoed daarom ook dat je je beperkt tot php?
Zo ja, probeer eens Java in notepad++ te schrijven zonder die extra hulp
Het gaat er niet om dat het programma alles voorkauwt. Want je moet begrijpen wat het programma doet. Maar als je dat begrijpt is er niks mis mee. Want dit levert enkel tijdwinst op, tijd die je later nodig zal hebben.
-
-
Je komt er niet uit. Inderdaad. En daarom gaan we samen debuggen zodat je er wel uit komt en er meteen wat van leert.
Vandaar dat ik vroeg, wat heb je precies gedaan voor het debuggen?
-
-
"Code veranderen". "Enzo"
Iets preciezer?
-
-
Welke stappen heb je genomen om te debuggen?
-
Al geprobeerd te debuggen?
-
Google geprobeerd?
-