Posts by Tim

PHP
    $(document).ready(function() {
    $('a.ajax').click(function(e) {
    e.preventdefaults();
    $('#content).load($(this).href);
    });
    });

Vergelijkbaar iets? :)

Edit: beetje fout, heb het hier op CP geschreven.

Citaat van BrokenTrack

Dan zijn er drie dingen mogelijk:

- Je leert het
    - Je huurt iemand in
    - Je hebt geluk en iemand wil zijn tijd in jou investeren om je er mee te helpen.

Zeggen "ik ken het niet" "ik weet het niet" en thats it gaat je niet verder helpen ;)

Scarface, net zoals met jouw artikel over mysqli, accepteer dat je fout zit.

Videokaarten kunnen degelijk blauwe schermen geven. Dit heb ik zelf namelijk ervaren met mijn 2 7950 kaarten.

Citaat van crimz

Ik ken niks van class...

Dan zijn er drie dingen mogelijk:

- Je leert het
    - Je huurt iemand in
    - Je hebt geluk en iemand wil zijn tijd in jou investeren om je er mee te helpen.

Zeggen "ik ken het niet" "ik weet het niet" en thats it gaat je niet verder helpen ;)

[offtopic]Mooi uitgebreid antwoord, +1[/offtopic]

Citaat van Malik

@ allen bedankt

- ligt het aan de memory sticks of software? (stel ik draai ook linux kan ik het daar dan testen?)
    - ik zal temp meten morgen en kijken wat hij daar toont

Probeer die UltimateBoot CD van Jipping. Doe daar de memtest van en je weet dan of het mogelijk aan je sticks kan liggen betreffende de RAM.

Probeer eens een Memtest :)
    Probeer ook eens via WhoCrash te kijken of je iets kan achterhalen van de crashes (moeten er wel dumps zijn gemaakt, anders moet je dit even aan zetten)
    Met een programma als speedfan of in BIOS kan je uitlezen hoe heet hij wordt, boven de 80 is erg warm, maar boven 85-90 mag je je zorgen gaan maken.

Aangezien je in Amsterdam woont, PC Rider kan het wel voor je fixen ;)

Los van je beveiliging, het is simpelweg gebruiksonvriendelijk door te zeggen dat een bezoeker niet meerdere tabs open mag of kan hebben. Het is beter als je er voor zorgt dat dit wel kan, wil je gebruiksvriendelijker zijn.

Minder mooie fix.

Zoals je ziet aan de kleuren zit in de query een variabele. Om die variabele in de query te "plakken" moet je deze "connecten" aan de String. Dit doe je met de punt.

Oftwel "string".$var."string";
    In Java of vele andere talen wordt de . een +

Citaat van Fitim

Ja die kunnen ze niet kraken ja.
    Even kijken of dat gaat lukken :)

*stelt bot in om vraag te pakken*
    *geeft antwoorden aan de bot*

Geen idee hoe je zulke bots maakt. Maar als je simpelweg in die richting denkt...