Posts by Tim
-
-
Waarom is Google zo moeilijk?
Doe overigens geen ob_start voor enkel zoiets... Verspilling van performance.
-
Je hebt iets gekocht waarvan je niet weet wat je er mee kan doen?
Wat is Captcha sniper? Waarvoor dient het?
-
Citaat van BrokenTrack
Dan zijn er drie dingen mogelijk:- Je leert het
- Je huurt iemand in
- Je hebt geluk en iemand wil zijn tijd in jou investeren om je er mee te helpen.Zeggen "ik ken het niet" "ik weet het niet" en thats it gaat je niet verder helpen
-
Ik zoek zulke dingen altijd via Google
-
Scarface, net zoals met jouw artikel over mysqli, accepteer dat je fout zit.
Videokaarten kunnen degelijk blauwe schermen geven. Dit heb ik zelf namelijk ervaren met mijn 2 7950 kaarten.
-
-
Citaat van jopitan
Nou als je dat echt denkt dan moet je nog maar wat langer in het vak gaan zitten. Videokaarten kunnen maar al te goed blauwe schermen geven. Geheugen daarnaast kan ook blauwe schermen genereeren.
@TS, kijk even naar je moederbord voor geplofte elco's
Ik heb dagelijks dit soort PC's onder handen en kan vrijwel zeggen dat de meesten die hier een bericht posten zomaar iets gaan lullen zonder argumenten te noemen waarom dat het mogelijk niet is. Zeggen dat het de voeding is, is wel erg snel geconcludeerd.
@TS, heb je een onboard videokaart? Zo ja, unplug alles van je PC (ook frontpanel USB, Firewire, eSATA) daarna laat je de PC een hele nacht aan staan om te kijken of deze een bluescreen geeft of niet.
Ik raad de TS aan om even een kijkje te nemen naar Hirens Boot CD. Een combinatie van extreem veel programma's waarmee je snel en gemakkelijk alle onderdelen kunt testen (eg. hardeschijven, geheugen enzov)
Hirens Boot CD kan mogelijk wel wat moeilijk te begrijpen zijn door zijn vele functies.
Ik zou trouwens alle geheugenbankjes uit het moederbord halen en één geheugenstick terug plaatsen in één van de dimmslots. Wanneer deze geen fout geeft met Memtest 64, haal dit geheugenstickje er weer uit en plaats het in de dimmslot ernaast en ga zo door voor al het geheugen. Wanneer geen enkele een error geeft kun je er van uitgaan dat de combinatie van het geheugen en het moederbord het probleem niet is.
[offtopic]Mooi uitgebreid antwoord, +1[/offtopic] -
Voor niks gaat de zon op
-
Citaat van Malik
@ allen bedankt
- ligt het aan de memory sticks of software? (stel ik draai ook linux kan ik het daar dan testen?)
- ik zal temp meten morgen en kijken wat hij daar toont
Probeer die UltimateBoot CD van Jipping. Doe daar de memtest van en je weet dan of het mogelijk aan je sticks kan liggen betreffende de RAM. -
Probeer eens een Memtest
Probeer ook eens via WhoCrash te kijken of je iets kan achterhalen van de crashes (moeten er wel dumps zijn gemaakt, anders moet je dit even aan zetten)
Met een programma als speedfan of in BIOS kan je uitlezen hoe heet hij wordt, boven de 80 is erg warm, maar boven 85-90 mag je je zorgen gaan maken.Aangezien je in Amsterdam woont, PC Rider kan het wel voor je fixen
-
Pak gewoon een proxy
Beveiliging is gewoon wat gebruiksonvriendelijk.
-
Videokaart koeler vervangen raad ik af indien je geen kennis hebt van hardware
-
Is je fan 4 of 3 pins?
-
Los van je beveiliging, het is simpelweg gebruiksonvriendelijk door te zeggen dat een bezoeker niet meerdere tabs open mag of kan hebben. Het is beter als je er voor zorgt dat dit wel kan, wil je gebruiksvriendelijker zijn.
-
http://lmgtfy.com/?q=css+progressbar
Er staat er zelfs hier één op CP, die gemaakt is door iemand op het internet.
-
Wat heb je geprobeerd?
-
Minder mooie fix.
Zoals je ziet aan de kleuren zit in de query een variabele. Om die variabele in de query te "plakken" moet je deze "connecten" aan de String. Dit doe je met de punt.
Oftwel "string".$var."string";
In Java of vele andere talen wordt de . een + -
-
usbwebserver.
Gebruikt voor een project