Probeer eens drivermax
Posts by Tim
-
-
Wie heeft dat gemaakt, en heb je de rechten? Aangezien je zelf geen php kan
-
Hallo,
Hoe zit het met de followers? Moet je ze terug volgen (Wil je ze houden)? Uit welke landen komen ze? Spreken ze allemaal Engels? Wat is het maximum?
-
Google is your friend.
Of zelfs de zoek functie hier, heb het meermaals gezien en weet dat er volop te vinden is over dit onderwerp.Overigens kan je het beter meteen in de query selecteren
-
Wordt tijd dat je eens php leerd
-
Citaat van VonDutch
Ik ben van mening dat het voor PaySafeCard wel erg ver gezocht is om een KvK nummer benodigd te hebben.
De bedragen gaan niet hoger dan euro50 dus ben van mening dat het minder gebruikt word.Voor iDEAL kan ik het nog begrijpen aangezien iDEAL voor bedragen boven de euro50,- gaat en dan wil de consument zekerheid hebben.
Met die redenatie zou AH ook geen kvk nodig hebben. Om als voorbeeld te gevenIk denk niet dat je je moet laten beïnvloeden door de bedragen, maar de gedachte achter waarom je een kvk zou nemen. Wat dit betekent voor jou EN voor anderen.
-
Citaat van sukel
Daar ben ik het niet mee eens want bijvoorbeeld een maffia spel zal niet gauw een KVK nemen, laat staan een contract krijgen van de KVK omdat een eigen maffia spel nou niet echt een onderneming is. Ook zal een webshop niet gauw Paysafecard ondersteunen, kijk dat je van iDeal zegt dat je daar een KVK nodig hebt is logisch, maar PSC wordt nauwelijks gebruikt bij bijvoorbeeld een webshop, dus waar garandeer je dan meer veiligheid over?
Maar ik vraag me af waarom zijn wallie script het niet doet, ik heb aan de mijne helemaal niks veranderd en toen wallie verdween en het Paysafecard werd veranderde mijn wallie betaling automatisch naar een Paysafecard betaling.
Weet je zeker dat je wallie betaalscript wel heeft gewerkt toen wallie nog gewoon bestond?
Weet je wel waar je het over hebt? -
Probeer een andere image
Er zijn vele iOS versies, misschien heb je er net één die niet compactabel is met jouw pc/software
-
Je kan beter een tinyint gebruiken dan een ENUM, neemt minder ruimte in
-
Citaat van Kurene
Ik bedoel, stel hij stapt naar een rechter wat me sterkt lijkt.
Dan zal hij hierover simpel uitgesproken zijn. Om zo een source te kopen is dom dat weet iedereen.
Dus ik denk dat die dan een woord krijgt: Het is niet slim zo een aankoop te doen.Verder kan je zo iets niet vergelijken met een winkel die gewoon bij KvK staat ingeschreven.
Een rechter zal niet zeggen tegen jou "dat was niet slim". Dat heeft er niks mee te maken. Jij hebt je aan de regels gehouden, de verkoper niet. Is net zoiets zeggen als "het was niet slim om die pc in de vitrine te zetten, daarom laat ik de dieven maar gaan".Je moet kijken vanuit een juridisch perpectief.
Het is gewoon simpelweg zo dat dit waarschijnlijk de rechter niet haalt omdat er veel tijd en geld ingestoken moet worden om je gelijk te halen.
-
Citaat van Kurene
Die zijn er genoeg..
Alleen omdat er geen contract is neem ik aan is er niks officieel, dus heb je nergens 'recht' op helaas.
Als ik iets koop in de winkel teken ik toch ook geen contract?Zolang je bewijs hebt heb je er recht op, simple as that.
Maar of je er de stappen voor wilt gaan ondernemen, das een ander verhaal.Het betreft hier een webshop die illegaal bezig is, dit alleen al door geen voorwaardes te hebben etc.
-
Dat van het midden is een reden, dan zit het niet in de weg met de iconen
Is dus misschien handig om te doen of anders het wat meer in de achtergrond laten opgaan.
Ook is de resolutie wat klein
-
-
Storm komt maandag geloof ik
Ik hoop maandag 06:00 klaar te zijn met feesten.
-
Rechten van hitman?
-
Wat snap je niet?
-
Clan tabel:
ownerId = 1User tabel:
ID = 1
Username = jouwlogin -
Door in de clan met IDs te gaan werken ipv gebruiksnamen.
-
Citaat van sukel
Tja, terrecht toch? Als jij een hele goede zelfgemaakte betaalde source hebt met een waarde van 250 euro en deze kan je overal gratis downloaden omdat hij uitgelekt is door een koper, how would you feel?
Gekke is dat torrenten harstikke legaal is -
Citaat van bboy
mensen ga alsjeblieft even ophouden met het offtopic als dat kan oké?
Bedankt.
Omdat je het zo aardig vraagt:
Klikje