Posts by Tim

Hallo,

Heb je een webhost of VPS?
    Heb je een webhost, dan kan je het proberen te wijzigen met de ini functie. Werkt het niet, dan moet je je hoster vragen.
    Heb je een VPS, dan moet je je php.ini lokaliseren en aanpassen.

Mvg,
    Tim

Kan je mss het topic ervan even door pm'en?
    Want ik ga daar alle topics af, en heb er bij mijn weten geen tegengekomen met deze layout erbij?

Ik kan me vergissen hoor, maar kan me er gewoon niets van herinneren.

Hallo,

Hierbij bevestig ik dat zo'n topic op Sitedeals staat. Heb namelijk ook even snel gekeken. Kwam er ook op uit dat een lid op Sitedeals dit daar verkocht.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Dat is wel een fikse korting. Maar, vind ook wel dat het tijd wordt. Alle andere high-ends worden ook al goedkoper.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Dit doe je door te zoeken naar wat een xxs aanval precies inhoud en hoe je dit kan voorkomen. Zelfde geld voor SQL injecties.
    Zodra je het begrijpt kan je het voorkomen. Vaak staat bij een uitleg hoe het werkt ook een uitleg hoe je het kan voorkomen.

Oftewel, verdiep je er even in en je zult het zelf kunnen toepassen ;)

Mvg,
    Tim

Hallo,

voor heel veel applicaties is die kleine snelheidswinst tussen mysql/mysqli/PDO niet van belang. Denk gerust aan 99% wat op internet te vinden is. Dat schrijver van jouw bron beseft zich dat ook, vandaar het woord "insignificantly". Deze snelheden zal de gebruiker niet merken. Tenzij je moet denken aan hele zware applicaties die heel veel gebruikt zal worden. Maar daar komt niemand hier van in de buurt.

Tegenwoordig kan je bijna niet meer aankomen met mysql. Steeds meer gaat men naar OO. mysqli en PDO doen dit, en goed ook.

Mysqli is misschien iets sneller. Maar zoals gezegt is dit voor heel veel mensen absoluut niet van belang. PDO bied daarintegen meer functionaliteit, namelijk het ondersteunen van meerdere databases. Vandaar dat het aangeraden is om PDO te nemen. Deze is schaalbaarder.

Tot slot, waar heb je gelezen dat er op PDO zo'n limiet zit. Dit heb ik nog nergens gelezen of gemerkt. Kun je linken?

Mvg,
    Tim

Hallo,

Met een abbonoment is het altijd (nog nooit iets anders gezien) buiten de bundel. Je betaalt immers. En niet met minuten, maar met geld. Bij een abbo heb je data en minuten. Bij prepaid heb je enkel geld. Vandaar.

Mvg,
    Tim

Heb ik iets gemist of zijn ze nog steeds niet begonnen ?

Hallo,

Week terug ongeveer was ik begonnen met de structuur.
    Tot op heden:

Tot nu vreet mijn stage en part-time werk en vriendin alles op. Zodra ik gewend ben aan stage kan ik wat meer in de avond werken.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Waarom een vps en geen reseller pakket? Kan goedkopee uitvallen en je hebt de kennis niet nodig. Want je moet de server wel gaan onderhouden.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Binnenkort zal ik gratis hosting aanbieden op een server die ik ergens gratis heb draaien.

Wat ik nu moet doen is een hosting paneel, vergelijkbaar met DirectAdmin/CPanel/Parralel Plesk te instaleren op de server en alles instellen.

Maar, wat lijkt jullie de beste (gratis!) hosting paneel? Ik kom uit op de volgende resultaten:
    ISPConfig - Demo: client : demo
    Froxlor - Demo
    Hepsia - Demo
    ZPanelCP - Demo demo : demo123

Laat maar horen! :)

Mvg,
    Tim

Hallo,

Puur SHA512 is nog niet genoeg! ;)
    Rainbow tables kunnen namelijk blijven werken.

Mvg,
    Tim

Snap het even niet, eerst fout doen dan goed?

Nee, eerst goed doen en niet fout. Mogelijk doe je het nu "fout" omdat je enkel afgaat op wat misschien even net iets minder moeite is voor nu, maar later misschien weer heel veel werk kan opleveren. Wat is daar het nut van?

Zoals ik al zei, als hij klaar is kan iemand anders dat gaan doen. Als ik er voor betaald zou worden dan zou ik het wel gedaan hebben.

Dus, jij maakt van A een B. Terwijl C misschien beter is en dat je dat ook meteen kan doen zonder veel extra moeite? En met als reden omdat je er geen geld voor krijgt? Waarom zou je er dan aan werken?
    Staan genoeg querys / update's in, dus extra werk vooral met hoe de scripting nu was gedaan.

- Geen tabs
    - Geen comment's
    - If en else lelijk ingesteld
    - Dubbel coding $error = 1; if($error == "1") { echo ""; }r

Als je dit onder verbetering staat, dan heb je het mis. Dit is maar de oppervlakte van wat de kwaliteit van een applicatie verhoogd in de back-end.

Het is een open source project. Dat houd in, gratis. Maar je gaat niet voor kwaliteit omdat je niet betaalt krijgt? Dat is niet de mentaliteit van werken aan een open source project!!!

Hallo,

PDO extra werk? Is ongeveer evenveel werk en je krijgt veel meer functionaliteit! Dit is een verkeerde denkwijze!
    "Het is iets minder tikken en daarom beter", met zo'n gedachtengang zal de kwaliteit van je code omlaag.

Je moet kijken naar de onderhoudbaarheid. De complexiteit. Abstractheid. Afhankelijkheden. Kommentaar.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Het topic heb ik verplaatst omdat je blijkbaar wilt weten wat je hiervoor kan krijgen. Dit hoort niet thuis in een categorie waar enkel verkopen gebeuren. Met deze reden heb ik het topic verplaatst naar "check-me", omdat je iets laat checken.

Mvg,
    Tim