Posts by Tim

Ik kan je mijn toetsenboord aanraden, is alleen wel een andere prijsklasse...

Kijk anders eens naar toetsenboorden van Razor, let erop dat ze mechanisch zijn, typt veel fijner :) Is een K90 Vengeance van Corsair.

Ikzelf had voor de muis die ik nu had, die ik minder fijn vind een Mionix NAOS 5000 of zoiets. Is zeer prettig. Maar alweer wel andere prijsklasse. Heb nu een Logitech performance mouse.

Citaat van L.Groot

Domeinnaam is er meestal al vanaf euro7,00 per jaar incl. BTW. Dan komt er nog een e-mail hosting pakket bij +/- euro2,50 per jaar (afhankelijk van de provider, soms ook inclusief), dus voor max. euro10,00 per jaar incl. BTW heb je wat je wilt.

Mits het domein vrij is. Wat de TS denk ik nog niet volledig snapt ;)

Citaat van Gamedealertje

Alsblieft Hoevaak moet ik zeggen!

Hoeveel webshpps worden er per dag gemaakt
    En verkocht hoezo bemoeien jullie dan zo
    Gaat wat aan dat doen;)

Niet aan mij

Nogmaals; wat anderen doen doet er niet toe. Dat is geen argument, namelijk een drogreden, om zelf ook zulke zaken te doen.

Je hebt een fout gemaakt. Je hebt er voor moeten opdraaien. Je hebt er van geleerd. Nu weer verder met het leven.

Citaat van Gamedealertje

Nauw heb contact genomen met twitter
    Die gene heeft hier ook en account naam weet ik niet wel e-mail
    -- KNIP --

Dit is die gene die mij opgelicht heeft en krijg antwoord van twitter over paar dagen

Simpel die follows verdwijnen van zelf maar het is een ep lid;)

Je neemt contact op nadat je hun algemene voorwaardes geschonden hebt?

Citaat van Gamedealertje

Brokentrack in verwijs jouw naar alle sites die het doen dusja;)

Dat betekent nog niet dat het wel mag.

Als andere mensen een misdaad plagen zoals een moord, mag jij het dan ook meteen? Nee ;)

Zelfde geld voor dit. Koop simpelweg geen accounts aangezien dit tegen hun regelgeving is. Ook al is de koper betrouwbaar en krijg je hem alsnog.

Citaat van scarface

Suc6 het te verkopen voor 100 euro registreer wel een betere voor 3 euro, wel wat labiel van je om dat zo vies neer te zetten suc6 ermee !

Dat heet zaken doen.

In zo'n geval gewoon vragen. Je bent kan fout bezig zijn als je deze gewoon download en gebruikt. Bij de meesten moet je credits achterlaten. Maar je weet niet of dat moet, dus moet je om toestemming vragen aan de auteur. Simple as that.

Hallo,

Zelf zit ik bij vpsslim wat eigenlijk hetzelfde bedrijf is. Ik ben niet zo tevreden en zal verhuizen naar een andere host.

Hopelijk beantwoord dat je vraag :)

Men zoekt voorbeeld, ik geef voorbeeld :) Omdat ik topic niet wou verstoren zette ik er nadrukelijk bij van dat ik het niet verkoop. Kon ook zeggen dat zoiets erg makkelijk te maken is, maar dat zou je niet willen toch? :)

Heb bijv. een Trivia bot in php gemaakt met spam preventie. Java bot bevat anti-spam, maintenance checker. Kan bepaalde personen vinde (als in bij mijn voorbeeld; QA, ET, GM, mods en bot admins), blokeer functie en wat makkelijkere dingen :)