Posts by Tim

Citaat van Victini

De persoon heeft hierop niets tegen hoor!

Nou, dan kan hij het bestand geven, aangezien zoals gezegt is het op zijn server staat :)

Please start writing either decent English or decent Dutch.

What did you try to solve this issue? Also, I have a feeling that this is a common issue which can be found on this site by searching.

Also, once again, writing in capitals like that only appears to be immature in my point of view.

Citaat van brentvdh

Als je waardevolle links wilt zoeken ga je toch mogen betalen.

Gratis links zijn meestal two-way links, wat al niet optimaal is. Links kopen is gewoon meer waardevoller dan links op startpagina's, enz.

Je hoeft niet te betalen voor goede links. Als jouw site goed is met goede content krijg je die vanzelf. Je moet gewoon de goede plekken / mensen kennen.

Waardevoller? Hoeft absuluut niet ;)

Citaat van brentvdh

Hou er rekening mee, je website hoger krijgen in google kost sowieso geld. De linkjes die je verzamelt zijn niet zo kwalitatief dat sommige links die je kan kopen.

Verder ga ik er niet op in... ;)

Zeker rekening mee houden! :cheer:

Kost helemaal geen geld? Waar zou je dan geld aan moeten uitgeven?

First of all, please, do not write in unnecessary capitals. It only looks immature.
    Also, as you are on a Dutch forum and writing in English, I would expect that the English would be at least decent, which isn't the case. Why didn't you go to a Romanian forum?

Now, concerning your issue. Have you tried to debug? If answered positively, which steps did you actually take?

MD5 neemt wel veel meer ruimte in beslag op deze manier :)
    Je kan ook uniqid() gebruiken in het geval je niks hoeft te decoderen.

En moet Jopitan en Ferhat volledig gelijk geven. Je moet niet te lui zijn om het even op te zoeken. Je hoort hier naar mijn mening dingen te vragen indien je gezocht hebt en het niet begrijpt of als het simpelweg niet 123 te vinden is. Echter is dat niet het geval in deze zaak.

Hoe onderscheid je de goede van de slechte programmeurs ~

Er zijn duizenden blogs via Google te vinden die beschrijven hoe je SEO moet doen.

SEO is altijd gratis. Enkel er zijn diensten die het voor jou doen, dat kost natuurlijk geld :) Sommige hebben ook speciale kennis op dat gebied, die gaan dat niet zomaar vrijgeven.

Zoek dus gewoon op Google. Betere bron heb je niet voor dit.

Citaat van Maxsz

Ja, geen togle. :)

Waarom zeg je dan togle?

Overigens @ TS, code is niet van jezelf. Waarom vraag je niet om support aan de maker? Of zoek je een ander?

Citaat van Guitar

Stock photo? Zie enkel een icon hoor. Die krijg je er uiteraad gratis bij, deze word niet verkocht!

Hij heeft het waarschijnlijk over de behuizingen die je ziet :)

Citaat van glammiiee

bij je onclick staat toogle inplaats van togle.

De functie heet toogle? :)

Citaat van H.Rayn

Je krijgt een email als iemand je naamt noemt, iemand reageert waar jij hebt gereageert. En zo kan ik wel even doorgaan.

Ligt aan je instellingen, zoals gezegt is :)

Welke regel betreft het? Kijk daar in de buurt. Je mist dus wat. Er is al aangegeven wat. Dus je weet nu dus ook wat je mist en waar ongeveer. Kijk daar dus en vergelijk het met je andere code wat daar het verschil mee is en dus wat je mist. Overigens, als je hulp wilt raad ik je aan om je houding te veranderen, je lijkt op deze manier, alyhans in mijn ogen, op een klein kind die het niet leuk vind om op zijn vingers getikt te worden en daarom maar kinderachtig en aanvallend gedraagt. Ff geen enters ivm mobiel.

Citaat van h4x0r666

Wat is daar allemaal fout aan, kan iemand het verbeteren?

Ik krijg deze error:
    Parse error: syntax error, unexpected '}', expecting ',' or ';' in D:\Program Files\wamp\www\08.php on line 24

Error gegoogled? Error vertaald?

Zo ja, wat kreek je eruit? Wat betekent het?