Posts by Tim

Als ik de error Google vind ik veel oplossingen? Heb je Google dus al geprobeerd? Staat hoe hoe je het heel simpel kan oplossen behalve dan te downgraden naar een lagere PHP versie.

Verder is dit een zeer bekende error, ook voor CP.

Je zegt dat ze DA met 1 versie in een klap vooruit zijn gegaan. Maar ik vind nergens terug op welke gebieden dit precies is.

Je beseft dat W7 los 80 euro kost? Blijft niet veel over voor een laptop...

Ik denk dat je je budget beter kan verhogen :)
    Voor dat geld krijg je NIKS wat goed is.

Uit de keuze, zoiezo de Corsair. Zoals Jopitan al uitlegde.

Naar mijn weten is naast alle Intel de Corsair, Crucial en de Samsung het beste voor particulieren. Ikzelf ben in het bezit van de Samsung.

Doe is een memtest, want als ik zo Google wordt er gezegt dat het ook aan het geheugen kan liggen.

Overigens is je conclusie wel erg snel getrokken zonder enige vorm van beargumentatie. Het is onwijs om nu al te zeggen dat er niks mis is met de hardware, aangezien een blauw scherm meestal betekent dat er iets mis is met de hardware of één van de drivers.

Citaat van Replic

Het is bijna onmogelijk om op te nemen op een trage pc, dit komt omdat de record programma veel ram geheugen gebruiken en processor snelheid, ook met een online record programma.

Ik zou gewoon wachten totdat je een betere pc hebt met minimaal 4 gb ram, want dat heb je zeker nodig met recorden ;)

Zie eens reactie van Jopitan :)

Je hebt het ene probleem laten oplossen en je wilt meteen het volgende.

Welke stappen heb je ondernomen tijdens het debuggen, als je dat al gedaan hebt?

Citaat van Laura

Ben benieuwd hoeveel je gratis krijgt en hoeveel je moet betalen...
    Of zouden ze dan reclame door je ssh terminal laten scrollen?
    Targetted google ads ;)

Groetjes,
    Laura
    x

Dat van die SSH is misschien niet eens zo'n slecht idee...

Citaat van H.Rayn

Bij header hoef je geen exit bij te doen.
    btw, exit is al een beetje oud. die(); is wat nieuwer.

Waarom zou je dit niet doen als je enkel nog gaat doorsturen? Je verspilt dan namelijk server recourses voor het runnen van de rest van de code.

Citaat van Yoichi

rpgbunny = scam
    Klimt bijna als een spampost vooral door het slechte taalgebruik.

De Roemenen staan niet bepaald bekend om kwaliteit betreffende de beheersing van de Engelse taal ;) Dit is gewoon normaal.

I think you should start with writing decent and elaborate everything clearly with ease because this is hard to comprehend for most of the people.

Also, do you have the rights to do so?