Vraag anders aan je hoster hoe je dit doet.
Posts by Tim
-
-
-
Citaat van eeyk
Nee maar ik gok dat het bij hem wel via de config gebeurt. bij mij gaat het via mijn admin paneel waar ik dat heb ingesteld.
BrokenTrack ik zeg het nogmaals geef niet op ieder berichtje dat ik stuur een commentaar waar je geen moer aan heb.
Sorry dat ik jouw manier verre van ideaal vind.
Ik heb liever dat de TS het goed doet -
Citaat van eeyk
1. een veilige locatie kies iets anders dan de verwachte _cron-day.php naam.
2. een wachtwoord beveiliging : dit doe je door boven je include van de cron als dit in het configratie bestand gebeurt een if te plaatsen zoals.
en dan in de cron.
Een wachtwoord erop zetten? Zet het gewoon op een plek waar men niet bij kan.Overigens, met een goed ingestelde cronjob heb je geen wachtwoord nodig, aangezien dat niet via een config bestand gebeurt.
-
Implementeer gewoon een nieuwe. Werkt beter, aangezien de oude verouderd zijn en dus ineffectief zijn gewoorden door de nieuwe technologien
Overigens, hoort dit niet in REQ?
-
Dat wat Scarface gaf is de simpelste manier om een brute force te stoppen.
Vind zelf een variant met een expotentiele wachttijd aan de hand van de pogingen leuker, is weer wat anders.
-
Citaat van Fils
jopitan Mee eens maar zou je wel op moeten letten.
- File upload
Is niet een hack maar wel een security issue om op te letten.
Zelfde verhaal als een Bruteforce aanval op bijvoorbeeld je login pagina.
Indien slecht beveiligd kan je dmv file upload een site hacken, of in het ergste geval de server. -
Simpelweg je $_GET beveiligen
-
Heb je gekeken waar op de pagina dit komt te staan?
Kijk voor welk HTML gedeelte dit komt. En kijk waar dat gedeelte geroepen uitgeprint wordt. -
-
-
Citaat van Fils
Is misschien een hint om zoiets voortaan eerst uit te zoeken en desnoods te reporten?
Je gaat nu je eigen ingeving brengen moeten allemaal maar op jou woordje vertrouwen want jij weet dat wel.Report voorbeeld:
Graag zou ik willen weten of dit legaal is voor gebruik VOORDAT ik ga antwoorden.Nouuuuu dat was moeilijk he
Dat is jouw manier van doenDit is mijn manier van doen
-
Citaat van Fils
Jij zegt:
Daarmee beschuldig je TS indirect zonder bewijs, dus zei wel over het algemeen.
Is een hint naar de crew toe om dat te onderzoeken?Doordat het over het algemeen niet gewenst is. Heb meerdere malen in AV's gelezen dat deze verboden zijn. Vandaar dat ik dit aan het licht breng.
Verder heb ik nergens een beschuldiging gemaakt. Ik zeg dat het naar mijn weten verboden is. Ik heb de TS tot op heden nergens van beschuldigd
-
-
Citaat van Fils
Ik zie geen regel of stukje quote waarin dat (il)legaal is dus wie ben jij om dat (il)legaal te maken ? :hmm:
Logisch nadenenken. Over het algemeen is het niet bepaald gewenst dat men bots gebruikt bij hun websites. Zeker niet als men op die manier geld verdient. Vandaar dat sommige sites bots opnemen in hun algemene voorwaarden. -
Citaat van crimz
Nee,
Want als je klikt,
Klik hij zoals jij klikt het blijft hetzelfde allen jij klikt zelf niet.
Dit is niet verboden.
Zoals een Dl bot dat is wel verboden.
Dit is legaal en niet verboden
Ja, en dat is naar mijn weten juist verboden?Want meeste mensen willen echte bezoekers op hun site, geen bots. Vandaar dat het vaak verboden is
-
-
Citaat van buffy
Ok, nu wordt ik echt pissig.
Hij kan het spel toch niet spelen omdat zijn computer te traag is, en zijn video kaart het niet eens ondersteunt. Ga eens eerst alle reacties aflezen!
En nu laat je de RAM modules weg en de voeding. Nu zeg je waar het om gaat. Eindelijk@TS, let er dus op wat je daadwerkelijk nodig hebt. Al raad ik aan wat Eeyk zegt. Het systeem is verouderd, mogelijk kan het beter zijn om een nieuw systeem te kopen.
-
-
Citaat van buffy
Lees eens even terug...
Hij heeft NU een Celeron, en hij kan daarmee Minecraft niet (goed) spelen. Wat logisch is. Vandaar dat ik hem een upgrade kit voorstelde aangezien hij zei dat hij nog 4xx euro vrij had. Dus met die upgrade kits kan hij zowiezo Minecraft spelen. En omdat hij nu zeer oude hardware heeft, moet er wel een nieuw moederbord en nieuwe ram modules komen. En de voeding die hij nu gebruikt, zal waarschijnlijk de nieuwe upgrade kit niet trekken. Vandaar dat Eeyk daar even op terug kwam.
Omdat het oud maar gewoon nog goed werkt moet het vervangen worden? De RAM modules zou ik enkel vervangen als het nieuwe moederboord dat dan gekozen zou worden niet de versie RAM modules ondersteunt die hij nu heeft.Verder zei ik zonet dat je niet te snel conclusies moet trekken. Je weet niet wat voor voeding erin zit. Eerst nakijken, daarna pas zeggen of er een nieuwe voeding in moet.
Geen onnodige spullen kopen als dit niet moet.