Is niet toegestaan bij APB
Is ook erg zwak van je dat je zoiets probeert te krijgen. AFK farming wordt niet gewaardeerd en is tegen de regels.
Is niet toegestaan bij APB
Is ook erg zwak van je dat je zoiets probeert te krijgen. AFK farming wordt niet gewaardeerd en is tegen de regels.
Ik vraag het nogmaals:
Wordt het geen tijd dat je of php leert of een scripter huurt?
Overigens, wat heb je gedaan als debugging?
Victini, wordt het niet eens hoog tijd dat je OF php gaat leren OF een scripter inhuurd?
Met mijn telepathische krachten kan ik in de code kijken en zien wanneer deze image wordt aangeroepen en wanneer hij die fout geeft!
Heb je al gezocht naar die fout in het script, wanneer deze weergeven wordt?
Betekent dus gewoon dat het ID al bestond.
Misschien is het ook handig voor je om het verschil te leren tussen al die soorten integers
Vriend van me gebruikt FRAPS. Dat het grote video's maakt heeft te maken met de encoding. Deze kan je weer encoden via een andere encoding. Let wel op, ik weet dat je bij muziek lossy en lossless kwaliteit hebt, hetzelfde zou kunnen bij films. Probeer dus een encoding te vinden die lossless is indien dat bestaat voor films. Deze zijn natuurlijk wel groter.
Ter illustratie:
Bij muziek kan een album van 300 MB (320 kbits mp3) al gauw 1GB zijn met bij lossless kwaliteit.
Edit:
Voorbeeld:
Automatisch als in sessie verlopen of een redirect dmv javascript?
Weet zeker dat je een goeie uitleg via Google kan vinden. Is namelijk een bekend onderwerp bij Linux.
Er wordt de laatste tijd zoveel gehackt... :\
Minecraft is gemaakt met Java.
Veel games zijn gemaakt in C++ naar mijn weten. Maar vind dat zelf een irritante taal. Heb dan liever C# of Java.
Hallo,
Een buitenlandse vriend poste op Facebook een leuk filmpje die ik ook graag met jullie wil delen. Ik vond deze zeer interessant en aangrijpend.
Het is een documentaire of een normale Japanner die hard moet werken om te overleven. Dit opent je ogen, het laat zien hoe groot het verschil is tussen ons en Japan betreffende de cultuur.
Dat wat Fils aangaf via een link, grotere image gebruiken of een pattern of background kleur gebruiken.
Citaat van FilsHandig als je vertelt wat dit veroorzaakt?
Oplossing aangezien BrokenTrack niet graag informatie geeft....
Sorry, dacht dat het me wel voor de hand lag
Komt doordat ik een hogere resolutie gebruik dan de background image.
Je kan gratis scripts downloaden via de Targetpay website.