Hallo,
Dan enkele dagen hoor je niks meer als of het gewoon niks meer te doen valt.
Weet niet of K.Rens hiervan af weet dat de team sneller,
wat aan de probleem doet voordat het gewoon dagen voorbij is.
Stuur me gerust een berichtje met waar het over gaat. Het kan zijn dat het misschien al behandeld is maar nog niet teruggekoppeld. Dat is dan een slordigheidje.
En wat is er uit eindelijk gebeurd met die probleem? Is er iemand nog Actief serieus bezig?
Op het moment zijn we bezig om dit te verbeteren. Wij zijn bezig met het opzetten van een beleid binnen het team om te zorgen dat er geen misverstanden kunnen ontstaan binnen en buiten het team. Dit moet er ook voor zorgen dat iedereen goed en gelijk behandeld wordt.
Dit bericht staat er nu al een paar uur, ik zie 2 teamleden online (L.Groot en Tim) maar hebben nog niet gereageerd, er zullen er vast meer online zijn geweest.
Gisteren was ik de hele dag aan het werk. Vervolgens ben ik direct doorgegaan met het reizen naar mijn vriendin waar er meteen bezoek was. Ik heb de hele dag niks kunnen doen behalve dingen heel snel lezen. Zoals je merkt heb ik het druk en heb daarom ook nu pas tijd om hier goed op te reageren.
Om een indicatie te geven:
Ik werk 40 uur per week aan mijn afstudeerstage. Vervolgens werk ik 7 uur per week bij mijn part-time baan. Daarnaast heb ik mijn vriendin, sociale leven en eigen projecten. Optreden als moderator kan ik nu zeer slecht, gelukkig ben ik een beheerder waardoor ik nog steeds ICT Scripters kan helpen via een ander tijdschema. Tevens is er een geweldig en zeer actief team die alle reguliere zaken geweldig opvangt.
IK ben hier nog niet zolang lid maar iemand vertelde mij dat dit een actieve community was. Hij is misschien wel een actievere dan de meeste ict comunity's maar echt druk is het hier niet.
Daar willen we graag verandering in brengen! Leuke ideeën?
Ook ik heb het idee dat het team niet veel doet en er maar weinig kennis binnen icts team is. Als ik lees over de vele server problemen die ze hebben gehad, huur dan een managed vps als je zelf de problemen niet te baas kan.
Hoe kom je tot deze mening? Misschien kunnen we dit verbeteren. Op de achtergrond wordt er namelijk hard gewerkt, wat helaas niet altijd zichtbaar is. Er is een erg actief team.
Ik moet wel zeggen dat je statement van weinig kennis wel erg overhaastig geformuleerd is. Omdat één ding niet lekker gaat betekent dit niet direct dat er geen kennis is binnen het team. Sterker nog. De server infrastructuur en de configuratie is aardig complex opgezet zover ik heb begrepen van Koen. Het proberen op te lossen van problemen in een gecompliceerde situatie als deze is dan ook verre van eenvoudig. Verder zijn er verschillende diciplines aanwezig binnen ICTS. Van hosting tot programmeren en van designen tot management en juridische kennis. Voor mezelf geld dat ik, al spreek ik dan voor mezelf, professionele programmeer en ontwikkel kennis bezit. Waarbij ik om mijn juridische vaardigheden op te hogen na mijn afstuderen als HBO software engineer nog een WO rechtsgeleerdheid ga doen.
Ook het feit dat dit op kant en klare software draait en op een design dat iedereen gewoon kan kopen geeft mij niet echt de kundigheid van icts aan. Maar dat is hoe ik er dan over denk.
Dat de onderliggende software kant en klaar is betekent niet dat dit slecht is. Er is zeker nog aan gesleuteld. Er moet ook gekeken naar de kosten en baten. Het zelf ontwikkelen kost veel tijd. TIjd is geld.
Kijk je ook naar het gebruik van een framework zoals Laravel, dan heb je het ook over "kant en klare" software. Maar gebruik daarvan dient absoluut niet als onkunde ervaren te worden.
Beste,
Hiermee ben ik het niet eens! de teamleden zijn altijd wel online. En proberen zich ook 100% in te zetten voor alles. Enkel niet alle klachten / meldingen kunnen door het ICT team behandeld worden ivm te weinig bewijs of omdat er hogere prioriteiten zijn.
Natuurlijk zullen ze je op de hoogte houden en later wanneer ze wel bereid zijn om jouw klacht / melding te behandelen dit ook doen.
Daarnaast komt ook dat het ICT crew er niet alleen is voor de leden. Ze hebben het ook druk met bij houden van downloads en het forum e/d. en naast het ICT leven ook nog een prive leven.
K.Rens zal niet veel antwoord geven op jouw vragen dit wordt ook bij prive berichten aangeduid omdat die meestal bezig is met het programmeren en verder ontwikkelen van ICTS
Een managed VPS zou een oplossing kunnen zijn maar dan ben je beperkt tot de mogelijkheden.
Een unmanaged zoals ICTS heeft met ervaren itérs is een betere oplossing voor de doeleinde die ICTS wilt bereiken.
Groet,
Starohosting
Toon Meer
Bedankt voor je bericht! Erg fijn om te horen.
Maar ik heb een probleem zoals jullie zeggen gewoon gerapporteerd.
dat heb ik gedaan en het is in behandeling genomen en daaruit is er niks mee gebeurd
Want toen ik dat zelf had gedaan kreeg ik een ban?
Ik begrijp de frustratie. Elk rapport nemen we in behandeling, ongeacht van wie of waar het over gaat. Dat de uitkomst mogelijk niet aan je verwachtingen voldoet is een andere zaak. Wij proberen ten alle tijden een zo'n eerlijk mogelijk proces te handhaven. Elke situatie is daarbij anders. Zowel de bewijslasten als de daden zelf. Als je een bericht stuurt kan ik inhoudelijk mogelijk meer over de situatie vertellen.
Ik ben niet boos of ben niet op ruzie uit alleen eerlijkheid
Dan heb je hetzelfde doel als ik! Één van mijn strevens is meer eerlijkheid op het internet. Waarbij vriendjespolitiek een taboe is.
Indien er verdere vragen zijn dan hoor ik deze graag!
Mvg,
Tim