Posts by Tim
-
-
Goed dat het reeds is opgelost, we doen er een slotje op.
Waarom een bump van twee maanden?
-
Dreamweaver, kladblok, wordpad, notepad++, PHP designer, enzoverder
Is niet allemaal gratis.
Overigens gebruik ik Zend Studio.
-
@BrokenTrack
Vind het eerlijk gezegd geen domme vraag, ik kon het zelf ook niet vinden zelfs na veel op zoekmachine's kijken.Wat ik gevonden heb was:
http://roshanbh.com.np/2007/12…-windows-environment.htmlEnkel werkt het na deze oplossing nog steeds niet, dus ga zelf ook even zoeken naar een oplossing, mocht ik er een vinden die werkt laat ik het weten.
Jij zoekt dus via een zoekmachine hoe je bij een bepaalde source een account moet activeren, ondanks dat je nu niet weet welke source het is?
-
zou je ook willen vertellen hoe ik dat eventueel kan doen
Dit is wel erg hoor. Je bent met een project bezig maar je weet niet hoe het werkt? Verder weten we niet wat voor project het is noch de structuur van de scripts als de database. Waarschijnlijk moet je in de DB iets aanpassen.
-
Ivm met de prijs en simplicity van het script neem ik aan dat het OO is? Anders maak je dit toch in een halfuur?
-
Haha schoolgangers dus weer bijna
Nja, halfjaar lang dus eigenlijk niet
Moet 5 dagen per week 8 uur per dag (== 40 uur p/week) werken waarsch
Zal iedergeval wat leren, programmeur wordt de functie!
Werk jij niet als programmeur?
-
Morgen solicitatiegesprek voor een stageplek. Nummer twee, de ander was al erg interessant. Nu kijken hoe het daar is.
-
Wat gaat men morgen doen, dat zo nog op zijn?
-
Ik mis dit enorm, ook mis ik de online leden lijst.
Deze is te vinden bij de index. Onderin.
-
Muziek, chatten of gamen!
-
Ikzelf ben bekend met "Whocrashed". Laat mij altijd goed zien waar het aan kan liggen. Probeer dat eens en vertel me wat het zegt als oorzaak.
-
Mijn klant wil een ander CMS gebruiken.
Joomla?
-
Zo, bekijk het nu ook eens via de laptop. Op mobiel kon ik niet de talen zien.
-
Engelse zin is wel correct. Maar het lijkt erop dat het je slagzin is. Voor een slagzin vind ik persoonlijk het niet goed genoeg. Ik vind het niet lekker lezen.
Contact informatie staat op homepagina en contact pagina.
-
Contact informatie stond er dubbelop. De Engelse zin op de homepagina vond ik niet lekker lezen, mogelijk dat je deze wilt verbeteren. Mogelijk nog een klein stukje about me? Bijv. wat je hobby's zijn.
-
misschien dat je het op https://www.viecode.com kan vinden....
Ik dacht dat dit totaal zelf gescript was?
Haha, nee. Dit is een Burning Board.
-
Wat heb je zelf geprobeerd? Waar kunnen we het zien?
-
Wat is "niet goed werken"?
-
Ja, maar hoe doe ik dat dan?
Heb je verstand van SQL?