Andere methode zou zijn door als via Ajax in te laden.
Echter ga ik in zee met AarClay.
Andere methode zou zijn door als via Ajax in te laden.
Echter ga ik in zee met AarClay.
wat bedoel je ik word hier meteen zwart gemaakt maar ik heb het zonder erg aangeboden en bied me excuses aan jammer dat sommige mensen dit niet accepteren zoals gewoonlijk..
Dat is niet gek. Besef je wel (al dan misschien niet opzettelijk, hoewel ik daar nog aan twijfel) dat je mensen aan het oplichten was?
ach je doet maar ik heb wel gelijk
Kijk verder dan je neus lang is
Overigens vertrouw ik je argument niet bepaald. Zeker niet als je kijkt hoe je reageerd.
Je kan ook php bestand cachen?
Er zijn ook hostingen gespecialeerd of dedicated to Phpbb hosting. Al zal er denk ik niet veel verschil in zitten, behalve de prijs.
FBI ontkent het hebben gehad van al die informatie. Echter, ontkennen is één, of het waar is is wat anders...
Ik lever geen Windows licenties (als je dat bedoeld). Periode is gewoon totdat ik de ruimte zelf nodig ben, daarna kan je upgraden of je VPS wordt verwijderd.
Klopt. VPSen die niet worden geïnstalleerd binnen 2 dagen die blijf ik niet online houden. Dan maar iemand die er wél wat mee doet
Wou contact opzoeken aangezien ik nergens wat kon doen :\
Ik had een VPS maar deze is nu "terminated"?
Wat houdt in godsnaam de app 'telefoon' in?
Als ik hier een "like" voor kon geve...
Als eerste in OO leren? Lijkt me niet de beste stap....
Is het zeker wel Is moeilijker, maar zeker wel beter. Zoals ik al zei, leer anders eerst Java. Dan moet het wel OO.
Productioneel wordt niet zo gewaardeerd in het echte zakenleven Niet te vergeten dat eigenlijk alle andere grote talen ook OO zijn.
Ik denk dat het iets anders in mekaar zit dan beschreven wordt...
Geloof me maar dat als ik zeg dat zowel Samsung als vooral Apple dirty spelen op de markt. Waarom die nadruk hier? Apple is breed, zij liggen onder vuur vanuit meerdere kanten, zij moeten dus meer vechten.
Denk niet dat omdat de iPhone er eerder was dat zij er mee begonnen. Zo zouden er schetsen zijn gemaakt door Samsung voor een mobiel die Apple "gestolen" zou kunnen hebben. Let ook op, Apple heeft het zeer goed voor mekaar gekregen met betrekking tot het imago. Hierdoor worden veel dingen niet gezien of vergeten. Neem als voorbeeld Steve Jobs, hij wordt gezien als een held. Terwijl hij eigenlijk weinig heeft gedaan aan development toen Apple groot werd. Hij heeft het niet gedaan, hij verkoop het enkel.
Deze hele "patenten oorlog" is een grote onzin. In plaats van dat ze het met rust laten en niet voor elk klein dingetje elkaar aanklagen maar in plaats daar van investeren in inovatie, dan hadden we nu wel mooiere dingen.
Overigens ben ik tegen het marketing model van Apple, maar dat is iets persoonlijks.
Die heb ik nog ergens. Wat heeft u er voor over?
Groeten Gerben
Is het niet open source?
Wij horen 20 Mbps te hebben maar router ontvangt max zo'n 10 (als ik mij goed herinner). Kijk daarom ook of je dit daadwerkelijk ook ontvangt. Heeft vaak niet zozeer met de router te maken maar met de locatie waar je woont.
1. Whatsapp
2. Facebook
3. Spotify / stock Music player
4. 9292ov
5. Soundhound / Shazam
6. Twitter
7. Facebook messenger
8. Flashlight
9. Fokke en Sukke
10. 9gag
Verder heb ik:
Tweakers, dumpert, stock browser, pathe, Steam, eBuddy, Any.DO, Astro, (ING) Bankieren, (Telfort) Belstatus, Connectbot, (Google) Drive, (stock) Gallery, How to tie a tie, (NS) Reisplanner, Play store, QR Droid, Soundcloud, (stock) wheather, (stock) clock, (stock) settings, (stock) calander, Email, Gmail, Flash player, Rage faces, Skype, Where's my droid, Youtube.
Draad of draadloos?
Haalt de router wel 120 Mbps?
Haal de lap tekst maar weg. Niet te lezen
Firewall?
Misschien moet je script iets aanpassen:
http://www.php.net/manual/en/f….stream-get-meta-data.php
Zegt dat die unread-bytes moet negeren. Doe dat mogelijk hier dan ook. Verder, goede port en IP ingesteld?
Et voila.
Als je nog ergens een screeenshot van wilt moet je het zeggen. Is gewoon stock versie.