Posts by Tim
-
-
Ik heb anders nooit problemen gehad met me eerdere games, geld werd ontvangen via paypal. Enigste waar ik dus achter ben gekomen is dat er een limiet op zit van hoeveel je kan ontvangen per jaar.. maar ws veranderd dit als je een zakelijk paypal account gebruikt en anders kan je ws nog mailen om verder te vragen.Wordt pas een probleem als de belastingdienst komt aankloppen. Kans is niet groot, totdat het grote bedragen worden.
-
Hoe weet je dat de IP van hem is?
Welke en watvoor bewijzen heeft u.
Altijd de functies uitschakelen voor een demo account.IP wordt onderzocht.
Logs aanwezig van de acties.Verder is hij zo slim geweest om het wachtwoord op test account te wijzigen naar het wachtwoord die hij hier gebruikt
-
kvk nummer heb je toch niet nodig voor een game, alleen webshops.. of was het nou hostings?
en als je dan maar 30euro per maand verdient, maak je alleen maar verlies denk ik.. want als ik het goed had kost kvk 50euro per maand? mja enigste lijkt me irritant, waar ik ook achter ben gekomen is dat je een jaar limit hebt op paypal om geld te ontvangen/verdienen..
dan snap ik niet hoe die grote bedrijven dit allemaal regelen sinds ook veel gwn paypal gebruiken..
Je hebt zeker een kvk nodig voor een game indien je daar uit bent om geld mee te verdienen
-
Ter verduidelijking:
Deze post hier:
Waarde zelfgemaakte maffiaspel + domein + logoSloeg op deze persoon. Dit heb ik ondervonden na een simpele onderzoek
Crew is er op de hoogte van. Had eerst enkel IP doorgestuurd. Maar via andere manier was ook nog is bevestigd dat het deze persoon betrof.Neem dit in je achterhoofd voordat je deze persoon aanneemt.
-
Krijg je niet veel voor want veel eigen opties zit er niet in volgens mij.of ik moet me vergissen.
Alles wat je ziet is door mij gemaakt. Exclusief het uitnodiging gedeelte en enkele javascript plugins.
-
Hallo,
Voor een redelijke tijd ben ik bezig geweest om nameservers in te stellen. Echter, dit wilt maar telkens niet. Ik heb de (simpele) handelingen verricht zover ik weet die nodig zijn.
Ik gebruik hiervoor DirectAdmin. Ik heb twee vrije IP adressen hiervoor.
Zodra ik dit op DirectAdmin heb ingesteld en daarna probeer om de nameservers voor het domein in te stellen waarop ik de nameservers will zetten met alle DNS regels naar de server, wilt dit niet.Mogelijk dat iemand mij hiermee kan helpen? Reden hiertoe is dat ik gratis webhosting wil aanbieden.
Zie bijlage voor de instellingen.
Mvg,
Tim -
Ik vind het wel een goede site maar de layout zou wel wat aangepast moeten worden.
Verder,hoeveel heb je zelf voor de cartoon betaald(je hoeft de vraag niet te beantwoorden indien je dit niet wilt).
Sorry, in verband met invloed op de waarde wil ik deze niet vertellen.
Ik heb ook een eigengemaakt layout die ik erbij kan leveren met deels een slice(paar foutjes). Deze moet dan wel zelf ingebouwd worden.
-
Aan de crew van ICTS. Gebruiker [...] heeft de site geprobeerd te verpesten.
Hij heeft nieuws aangepast met tekst die niet tolereerbaar is en heeft het wachtwoord gewijzigd. Mogelijk dat jullie hier iets tegen willen doen.
Bewijzen zijn aanwezig.Wachtwoord was overigens gewijzigd naar strudelpopje445.
Edit H.Rayn: Even geen IP openbaren. Neem contact op met Willem. -
Was het inderdaad nodig om 6 maand oude topic omhoog te gooien? :\
-
Beste,
Welk logo heb jij het over? Want ik neem aan dat dat dikke mannetje niet uniek is en de tekst die er staat is een simpel lettertype.
Met vriendelijke groet,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nlIk heb het inderdaad over dat mannetje. Deze is uniek, ik bezit hier alle rechten op. Deze heb ik begin 2010 gekocht. Bewijzen zijn aanwezig.
Heeft u deze ergens anders gezien? Zo ja, wilt u mij hier een berichtje over sturen, dan ga ik er wat aan doen.Overigens heb ik me versproken, het is inderdaad geen logo. Ik bedoelde cartoon, bedankt!
-
En los van de source?
Logo (als vector) en domein? -
Niet iedereen is er even blij mee dat er bit.ly linkjes worden gegeven. Je kan best je domeinnaam noemen, en deze in stukken hakken, tegen Google-indexatie.
Aangepast!
-
Hallo,
Zo'n topic voor deze website heb ik al eens eerder gedaan. Maar wil er nu toch echt eens van af.
Ik zou graag de waarde van de website http://bit.ly/P1uxaX (
Maffia[]spel[].[]net) graag willen weten (website gelieve niet te noemen).
Acc: test
WW: testHet betreft hier een website die ik zelf zo'n 2 jaar gelede heb gemaakt.
Waar men aan moet denken bij het bepalen van de waarde:
- Domeinnaam (goede naam, backlinks en bestaat al tijdje)
- Unieke cartoon, enkel ik heb de rechten
- Unieke features
- Geen source
- Layout is gekocht met licentie
- Sponsorpay in verwerkt
- Targetpay in verwerkt
- Database wordt in principe geleverd zonder gebruikers
- Code is zelf geschreven, echter door mijn studie vind ik het zelf nu slordige code. Er is af en toe gekeken naar sources.
- Forum is zelfgemaakt
- Profiel kan met muziek werken
- Edit: statistieken toegevoegd, bezoekers ondanks dat er totaal niks gebeurd.
Zou het mogelijk éénmalig willen verkopen met alle rechten.
Graag hoor ik van jullie.
Mvg,
Tim -
omdat ik nog maar 16 jaar ben en geen inkomen heb.
Leeftijd maakt niks uit. Inkomen, heb je dat nodig voor 2 euro per maand?
-
Google geprobeerd?
-
Beste ,
Ik vind er niks moois aan om eerlijk te zijn vind ik de kleur gebruik wat gejat van criminalspoint , beetje zonde en vind het ook totaal niet bij een maffia game passen .
Bij een maffia hoor je geen blauw te gebruiken maar bruin en donkere kleuren , dit vind ik sorry maar om te beordelen het niet waard/.Groeten.
"kleur gejat van CriminalsPoint".
Kunnen nu ook kleuren gestolen worden?
-
Lijkt alsof ik een gewone website van het jaar 2000 binnenkom.
-
Lees het startpost eens. Bij Apple is niets gehackt.
Een laptop van de FBI is gehackt en daar stonden de gegevens.
Je kan hier Apple moeilijk de schuld van geven.Hoeft niet meteen zo te zijn dat het daadwerkelijk ook van de FBI komt. Is speculatie tot dusver.
-
MyCom is zover ik weet een goede winkel. Voor mijn werk kopen we weleens dingen daar en ook zelf wel eens wat gekocht daar. Enkel wel offline gekocht.
Overigens, let niet altijd op vandaag besteld morgen in huis. Dit geld vaak voor specifieke tijden en meestal is het toch een dag later.
Maar, ik snap doel van het topic niet echt?