Posts by Tim

@BrokenTrack
    Het is denk afhankelijk hoeveel domeinen ze er hosten, over het algemeen gebruikt niemand 5 databases voor 1 domeinnaam.
    Misschien restrictie op aantal domeinnamen plaatsen en dan de databases unlimited maken (pakket gebonden ruimte natuurlijk).

Aantal domeinen is ook 1, (subdomeinen 5).

Vanaf heden ondersteunen wij .tk registraties!

Overigens, van diegenen die zich hebben geregistreerd en het hebben getest of gebruiken, hoe bevalt het?
    Pakketten groot genoeg? Kan het kleiner? Of moet het groter?

Tot zover was er één iemand die meer databases wou (je kan er momenteel 5 aanmaken). Is meer nodig vinden jullie?

Beste ,

Je kan recenties op het web lezen en ook aangezien hey (3500 likes heeft) lijkt het me dat dit zeker wel betrouwbaar is. Maargoed lees is wat op internet wat andere mensen hier over te vertellen hebben.,

Groeten.

Likes zeggen niks, die kan je ook kopen.

Ikzelf heb er geen ervaringen mee.

Mvg,
    Tim

Ondertussen is gebleken dat de gegevens niet bij de FBI gestolen zijn, maar bij een grote app maker.
    Deze bewaarde blijkbaar super veel privé informatie zonder encryptie.

Tenzij het een opzetje is van de FBI om er onderuit te geraken...
    Het is een super groot bedrijf waarvan het gepikt is, maar niemand heeft er nog nooit van gehoord... ?(

Dat zei ik net met m'n link :P

Wat voor Apps maken ze eig. ?

Wat ik zou doen, ipv tutorials:

Als je de echte basis van php niet kent. Pak dan een OO!!! source en bewerk deze.

Als je de basis een beetje doorhebt, ga dan over naar een opdracht. Geef jezelf een kleine opdracht. Als je iets wilt maken of iets niet snapt, gebruik dan Google. Vaak kom je dan bijv. bij php.net uit (ikzelf kom daar met grote regelmaat). Zoek de oplossing, gebruik het en ga verder.

Leuk dat je dit doet, moet ik denken aan een blog bijvoorbeeld waar je tips, dingen hoe je iets moet doen gaat plaatsen enzovoort? Dan heb je een 'abbonee' erbij :)!

Er komt iedergeval een blog welke muziek betreft. Waar creatieve, inovatieve, new releases of onbekende muziek wordt gepromoot.
    Mogelijk dat er ook een blog komt, maar daar heb ik nog geen plannen voor, waar freebies over het internet verzameld worden.

Aardig van je, miss dat je prijs op 10 - 30 cent kan zetten; dan krijgen degene die het nemen een meer kwaliteit hosting :thumbup:

Bedankt voor de ingeving. Echter wil ik geen bedrijf worden noch hoster. Ik kan dit daarom moeilijk doen. Ik wil ook geen verplichting hebben om support te geven. Dit wil ik enkel doen wanneer dit mij schikt. Enige wat ik kan bedenken is dat men kan doneren, en dat bij de donatie het pakket iets groter wordt. Maar meer dan dat eigenlijk niet.

Hallo,

Sinds vandaag heb ik een gratis hosting service geopend!
    Allereerst ben je vrij om hier gebruik van te maken! Er is een limiet van aantal gebruikers dus weer er snel bij.

Waarom ik dit doe is simpel. Ik gebruik een groot deel van mijn recourses niet. Ik host al voor drie personen gratis (twee hiervan op ICTS vindbaar).
    Verder promoot dit het domein waarop ik nog meer free en leuke dingen mee wil gaan doen. Ook promoot deze service domeinen die ik verkoop.

Overigens, feedback is welkom. Eerste keer dat ik zoiets aanbied.

Link: http://hosting.brokentrack.com

Wat krijg je:

• DirectAdmin account
    • 5GB verkeer
    • 500MB ruimte
    • Subdomein / eigen domein gebruiken of een .tk domein
    • 5 FTP accounts
    • 5 Mysql databases
    • 1 domein en 5 subdomeinen

Er zijn wel een paar regels. Valide gegevens gebruiken en je aan de wet houden. Één pakket per famillie. Bij inactiviteit kan je mogelijk worden gedeactiveerd om plek vrij te maken voor iemand anders.

Graag hoor ik van jullie.
    Pakketten kan ik mogelijk vergroten, enige nadeel is dat ik dan minder personen kan helpen. Naar mijn mening zouden deze paketten voldoende moeten zijn voor een beginnende persoon.

Mvg,
    Tim

Dan heb je in je script nog een fout. Mogelijk dezelfde type fout. Probeer deze zelf op te lossen zou ik zeggen ;)

Zeker aangezien wij die regel hier niet kunnen zien.