Cufon of @font gebruiken?
Posts by Tim
-
-
Als ik het zo hoor zou ik van provider overstappen!
-
-
You will never be able to accomplish this quest.
Give up.
-
Je kan ook .tk automatisch laten verlopen. Ook kan je subdomeinen laten maken!
Fijn dat er nog zo'n iemand is die dit ook doet!
-
Slechte ervaring met TS!
'if you pay peanuts you get monkeys'
Heb je een voorbeeld voor ons?
-
Wat heb je gedaan om te debuggen?
Geprobeerd de query uit te printen en uit te voeren in phpmyadmin?
-
Wat heb je gedaan om te debuggen?
Geprobeerd de query uit te printen en uit te voeren in phpmyadmin?
-
Graag zie ik ook een portfolio!
-
Bedankje @ Jipping voor het heropenen.
Ikzelf heb een shure SRH940.
Waar je op moet letten wil je GOEDE (moet je wel geld voor over hebben) koptelefoons kopen:
Ampere, laag is lagere kwaliteit. Bedenk wel, 600 kan eigenlijk enkel een sterke versterker produceren. 300 is gebruikelijk. En 60 of iets dergelijks zijn meer voor mobiele apparaten.
Als je een mobiel op een 600 aansluit, dan krijg je minder kwaliteit, dan betaal je dus extra voor iets wat je niet volledig kan gebruiken.Open of dichte?
Dicht isoleerd beter het geluid om je heen, open kan je meer van de omgeving horen. Open zou natuurlijker klinken. Dicht iets minder maar kan een sterkere bass hebben.in-ear, on ear of over ear?
Wil je oordopjes? Op je oren of over je oren? Ik persoonlijk vond over mijn oren beter zitten. Minste last. Waar ik wel last van heb bij mijn koptelefoon is het bandje bovenin, na een tijdje wordt et wat irritant en moet ik hem een klein beetje verschuive.Materiaal om je oor:
Geen verstand van, rubber/leer of zoiets is niet normaal, maar niet de kwaliteit.Enkele goeie merken:
Shure, Beyerdynamic, Sehheiser, Audio-Technica, Grado, (Denon, niet zeker)Tot slot, nog een goeie site:
http://www.head-fi.org/products/category/headphonesWou een kopie maken van een headphone topic bij een speciale en gesloten muziek community, maar er is hier een post limiet... dus helaas.
-
Oke, bedankt voor jullie ingeving.
En betreffende de paketten? 500MB space en 5GB verkeer? Kan het lager? Is het te laag? Of is het zo goed?
-
Zelf gebruik ik ESET Smart Security (betaald)
Ik raad je AVG / MSE / Avast aan.
-
-
Anti virus / firewall?
-
Ik als muziekliefhebber raad je Dr. Dre volledig af. Als je kwaliteit headphones wilt zal je naar een ander merk moeten gaan.
-
Java. Flash. .Net framework. VLC. Andere browser. IRC Steam. Facebook. u/bit torrent. puush. Webcam.
-
Goh weer een lekker negatief iemand..
Als je op die kleine dingetjes gaat letten slaat nergens op want hij is nog in de testfase..En over dat zelfmoord is voor leden die zeker weten niet meer willen spelen en liever hun account verwijderen.
En dat email was nog vergeten eruit te halen dus dat isweg..
De realiteit is dat we negatief moeten worden van zo'n source -
Weet niet of het nodig is. Maar ik kom uit op dit model als ik FCO-IM toepas:
Er ging wat fout in het programma dus heb ik het niet kunnen afmaken.
Er zou een accomodatie tabel komen.
Een tabel welke accomodatie ID onthoud en faciliteit ID.
Een faciliteit tabel met een uniek ID en een waarde. -
Ik snap niet helemaal wat er moet komen. Mogelijk dat je dit beter kan uitleggen?
Ikzelf vind het namelijk altijd erg leuk om een database model te maken, maar ik snap niet precies wat er opgeslagen moet worden. -
Dit geld niet voor screenshots @ hoogste resolutie/kwaliteit.