Heb overigens niks met voetbal. Vind het maar rare spellen. Moet wel toegeven dat de graphics mooi zijn.
Posts by Tim
-
-
Kijk goed naar wat je met $pw doet.
-
Heb je geen sql of php kennis?
Zo nee, dan moet je dat leren of iemand inhuren denk ik
-
Maak een php script met wat je elk uur gedaan wilt hebben.
Maak dan een cronjob aan die elke x tijd het php script aanroept
-
Google Css3 glow?
-
Je kan {} niet zomaar gebruiken.
Hoe wel weet ik niet, moet je kijken naar je framework. -
Doe eens in code tags...
-
Discussie over de tips is juist goed?
Zo zeg ik dat als je PHP goed wilt leren je beter niet zo'n source van hier kan pakken. Pak dan liever Wordpress en bewerk dat.
-
Kijk naar het voorbeeld bij de uitleg van de ajax functie van jqueryv;)
-
Fijn dat je regel 124 ook post
-
Doe een check bij het uitprinten dat link niet leeg is?
-
3. Gebruik nooit een gratis webhosting mensen vertrouwen dat niet en het is amateuristisch.Ik als aanbieder van gratis hosting ben het natuurlijk daar niet mee eens
Hoe komen ze erachter dat je gratis hosting hebt? (tenzij je een subdomein neemt) -
Wat is een variabele in php?
-
Als je doet wat ik zeg dan zie je het probleem
-
Precies zoals ik zeg. Kijk eens naara de naam van de variabele die je tekst zou moeten definiëren en de naam van de variabele die daar daadwerkelijk voor wordt gebruikt.
-
Kijk eens naar de namen van de variabeles
-
Dat komt omdat je ook geen tekst erin stopt?
Je stopt er blijkbaar een lege $tekst in?Moet je er wat in zetten.
-
Hier een klein iets opgesplits in onderdelen:
Leren:
Als je wilt leren en je kent al php raad ik je aan om eens de OO kant van PHP te leren. Als je een echt project met een redelijke omvang (bijv. een RPG spel) wilt maken dan is dit in de huidige tijd eigenlijk een vereiste dat je dit OO doet. Hier moet je je dan echter wel eerst flink in gaan verdiepen.RPG spel maken
Er zijn meerdere mogelijkheden.namelijk:
- Standaard en weinig leren dus een kant en klare source pakken die slecht in mekaar zit
- From scratch amateuristsch middelmatig tijd etc
- From scratch professioneel veel leren veel moeite veel tijd
1.
Download een source en bewerk deze naar eigen inziens en voeg dingen toe. Unbug deze etc.2.
Begin van scratch en maak een spel met wat zoeken en kijken naar bijv. andere sources.3.
Leg eerst vast op papier welke functies er allemaal moeten komen. Hoe het spel in mekaar ziet. Hoe de database er dan uit zou moeten zien. Hoe je het wilt promoten.
Bepaal daarna wat voor systeem je wilt gaan maken (bijv. MVC model) of een framework of gewoon zelf wat bouwen (wel OO!!!).
Ga vervolgens aan de slag.Andere voorbereidingen:
Zoek een test omgeving. Dit kan lokaal, via gratis webhosting (wat ik ook aanbied) of via betaalde webhosting.Wanneer je online wilt gaan zorg er dan voor dat je een goeie domein hebt en een betaalde goede hosting.
-
-
Elke designer of scripter?