Posts by Tim

Je hebt het recht om een 30 seconde sample te gebruiken.
    Je hebt niet het recht om het te verkopen etc of om het te gebruiken zonder explicite toestemming van de rechtmatige eigenaar.

Contact opnemen met Disney ;)

Pardon 400 euro?

Dan moet het al een proffesionele layout zijn inclusief slice!.
    Voor 600 euro prof lay inclusief slice jquery etc etc alles erop en eraan.

Bij jou zal ik dus nooit een design kopen mijn excuses ervoor.

400 is niet al te duur ;)

Goede professionele service + kwaliteit = geld.

Willem, een nieuwe baan vinden klinkt makkelijker gezegd dan gedaan.
    Ik ken mensen die al jaren een baan zoeken maar niets.
    Ze zijn gelukkig geen zwervers geworden. Maar je weet wat ik bedoel.

Zoeken ze naar een baan die hun intereseerd? ;)

Volgens mij kan je bijv. zo vuilnisman worden of schoonmaker of afwasser of noem maar op.

wat is dat nou weer voor antwoord :s? alsof ik dat niet allang gedaan had ?:s

en ik vraag om hulp als je me die niet kan bieden post dan aub niks ?

Als je dat gedaan had dan had je nu een werkend script.

Lars, je beloofd dingen die er op (korte) termijn niet komen. Verder worden er vele laptops verkocht zonder full hd, en de meeste met hd zijn roond de 1000 euro. Er is gewoon tijdens het ontwerp geen rekening gehouden met de kleinere resolutie dat is wel duidelijk.

Voor 650 heb je er al 1 met HD :)

Ben het er wel mee eens, een layout moet naar mijn mening minimaal 1024x768 ondersteunen.

Arme mensen :)
    M'n vader geeft om de x tijd wat aan een zwerver. Heb nog geen last van ze gehad.

Echter, ik vind wel dat het slechte mensen zijn, als in, i.p.v. bedelen, ga werk zoeken. Ook al is het vervelend werk. Er is altijd wel een plek ergens waar je kan werken.
    Ook moeten ze dan geen drank / drugs kopen van dat geld, wat wel eens gebeurd met het geld dat je ze geeft.

Gelukkig valt het in iig NL mee. Ben naar de USA geweest, daar is het echt stukken erger.

Dat zal dan op de IRC server zelg gemaakt moeten worden denk ik zo maar eens. Anders connect je gewoon met dr client vanaf je desktop en heb je hetzelfde probleem.

Die post is aangepast omdat er een letter te veel was in de titel. En iemand moest er zo nodig op reageren. Als ik daar een lettertje uitknip zou niemand het doorhebben. Dus zo'n probleem is dat in zo'n geval niet.

En wat er bij elke post een feedback kan worden gegeven vind ik nogal overdreven? Je kan iemand tog ook PM'en en zeggen hey daar pak je het verkeerd aan. ik zou het zo doen. Dat kan tog ook? En doe je niemand kwaad mee.

Punt blijft, geen notificatie ;)

Verder, over dat spelfout. Een waarschuwing geven voor iemand die wijst op een typfout? Wijs me de regel aan waaronder dat valt. Want als dat al fout is...
    Om in een nieuwsartikel de titel van het artikel een spelfout te maken, dat hoort niet ;)

Je kan moeilijk van de ingame naar de outgame gaan hé.
    De eeuwen oude manier is gewoon een login bestandje maken die je naar de ingame stuurt.
    Wat je met die topic wilt bereiken snap ik alleen niet.

Dus als je uitlogd ga je moeilijk van in-game naar out-game? ;)

Maak een template systeem, bij ingelogd roep je de ander aan :)

@Broken, er word tog ook onder in die post: EDIT BY ...: SCHELDWOORDEN bijvoorbeeld geplaatst? Lijkt mij duidelijk genoeg tog?

ismail123, zo'n systeem hebben we al. Alleen noemen wij het anders. Klik een profiel aan en dan Referenties.

Fifa 13 Review

Waar zie jij die edit staan?
    Er staat dat het aangepast is. Maar waarom? En je krijgt geen bericht?

Wat Ismail mogelijk bedoeld is ook dat je positief of negatief feedback kan geven en dat je dat ook duidelijk kan zien zonder tekst en mogelijk ook bij de posts.