Posts by Tim

Er is degelijk schade; privacy wordt aangetast.

Niet dat ik het erg vind.

Als je zoiets zoekt.
    kan je het beter of wel het ventje zelf tekenen en plaatsen in de afbeelding die je dan desnoods met fireworks en of paint etc kan maken.
    Voor de rest is zelfgetekend altijd beter.
    dat brengt de waarde ook naar boven naa mijn mening?

Een ontwerper die ik ken doet zoiets inderdaad altijd. Eerst een schets maken met de hand. Is dit goed dan kan je het inscannen en met FW of IS de randen overnemen en dan inkleuren.
    Meerdere grotere ontwerpers doen dat dacht ik :)

Erg goeie manier, die persoon leerde me het een beetje. Is erg handig als je het overtekend.

Hallo,

Bedankt voor de complimenten en feedback!
    Kijken of ik de feedback kan verwerken, had het eerder van m'n vriendin gehoord maar vond het even wat te moeilijk om dat goed te maken. Maar zal nu kijken wanneer ik weer tijd/zin heb of ik dat kan doen.
    Enkel de "vlek" had ik nog niet aan gedacht, misschien idd wel leuk als ik daar meer een zon in kan verwerken! :D

Dit zit niet bij de opleiding inbegrepen, dit heeft niks met de informatice opleiding te maken. Er is een andere opleding die zich hier meer op focust, weet de naam enkel niet meer.

Bedankt!

Hallo,

Een aantal jaar geleden was ik begonnen met leren ontwerpjes maken. Heb er redelijk wat gemaakt. Maar afgelopen 2 jaar doe ik dit eigenlijk zo goed als niet meer. Hier en daar wat maken.

Nu heb ik weer is wat gemaakt en zou hier graag tips en feedback over willen ontvangen. Ikzelf heb namelijk het gevoel dat ik er nog wat mis, maar kan niet iets bedenken.

Ter voorbeeld, hier mee begon ik:

En dit is het resultaat:

Met vriendelijke groet,
    Tim

De headers staan in een include bestand, die boven aan de pagina staat waar het bestand tevens nodig is.

Voor die include is er dan waarschijnlijk al output geweest. Mogelijk zelfs een spatie. Of in de include.

Hoe dan ook, ERGENS is er output. Waar moet je zoeken.

Dit is ook de reden waarom ik met mijn framework (die in ontwikkeling is) ook eerst alles bereken en doe en dan pas output doe. (MVC verhaal, dus dat je een view pas aanroept zodra de controller klaar is). Dit voorkomt zulke problemen.

Headers moeten voor de output ;)

Staat duidelijk vermeld @ Google :P

Headers geven informatie aan de browser. Zoals type bestand. Of weet ik veel. Je kan niet HTML output doen en in het midden daarvan zeggen hee, maar dit wordt een .zip. Dan raakt de browser in de war. Headers bevatten informatie over de pagina. Die moeten dus altijd verstuurd en ontvangen worden voor de pagina zelf.