Less is more. En dat laat je hiermee blijken
Posts by Tim
-
-
BrokenTrack,
Wil je je post-aantal omhoog hebben ofzo? Wat is dit voor onzin om zo te reageren. Er is een nieuwe variant van de politiemelding en dat vind ik wel degelijk nieuws.
Het staat daarnaast op Security.nl, wat over het algemeen wel belangrijk nieuws is. Dus accepteer het nieuws gewoon.
Met vriendelijke groet,
Maks Jorritsma
MJirritsma,Vind je het leuk om rare assumpties te doen?
Wat is dit voor onzin om zo over iemand te denken.
Nieuwe variant is maar net hoe je het bekijkt. Gaat om politie die zegt dat je iets fout hebt gedaan en daarom moet betalen. Dat is het kenmerk, en dit is ongewijzigd gebleven.
Als ik het als oud nieuws zie aangezien er qua kenmerken niks is veranderd dan mag dit en dit mag ik kenbaar maken. Dat men het daar mee oneens is mag en kan.Als ik iemand op mijn werk ontvang en hoor over dit virus, dan denk ik niet dat het EN om een nieuw virus gaat EN om een nieuwe bedreiging.
Zo kan je namelijk voor elke virus, en dat zijn er nogal wat, wel een nieuwtje schrijven. Zo kan je elke kleine verandering in de ICT vermelden. Of het waardevol is, is een ander.Mvg,
Tim -
Omdat er twee zijn maak je meteen dubbel zoveel kans?
Zo werkt dat niet.
Enigste verschil die ik zie is dat de prijs nu veranderd is. Verder vind ik er niks nieuws aan.
-
En dat is nieuws?
-
Politie variant heb ik ongeveer halfjaar geleden al gezien.
-
Dit is wel heel oud nieuws.
-
Ben benieuwd naar punt vijf, hoe je dit wil "achieven".
Zou je je plan van aanpak kunnen vertellen (eventueel via privé berricht)?
-
@brokentrack
Het gaat vooral het aantal bg.png's die ik heb.Die heb ik nu namelijk voor veel groottes omdat anders mijn middelpunt niet in het midden ligt.
Dan moet mogelijk javascript/csswijs dit opgelost worden.Css als in dat je dat probleem niet hebt.
Is het niet op te lossen dan kan dit mogelijk wel opgelost worden met javascript.Hoe weet ik niet aangezien ik de situatie niet ken noch veel weet op dat gebied.
-
Andere css gebruiken?
Aparate css maken hiervoor? -
Inderdaad erg LQ
Vooral dat HTML gedoe kan echt niet.Kleuren vind ik ook niet met elkaar matchen. Zorg voor een beter color scheme.
Ook de tekst staat eigenlijk los van de content. -
Bericht verwijderd door K.Rens omwille van beledigingen en gebrek aan respect.
Ikzelf rij paardMeer mensen dan he denkt doe dat.
Er is ook een grote NL rpg paarden site die mijn zusje speelde.Vergis je niet, nu ben jij diegene die overhaaste conclusies trekt
@TS, ik zie de meerwaarde er niet van in om voor jou te testen, helaas.
-
Weet je wel zeker dat het niet aan het bestand ligt?
-
Ik bied gratis hosting aan
-
Is een plaatsing in de AV niet al voldoende?
Als de gast deze accepteerd zonder een commerciele cookie van te vore krijgen, ja. -
Interface verbeteren van phpMyAdmin lijkt mij sterk. Als dit beter is zou ik deze zeker gebruiken.
Classe om te gebruiken, hangt er vanaf welke extra functies deze heeft. Ikzelf ben namelijk al bezig met een database klasse (van een Framework die ik open source zal maken)
-
Ikzelf begrijp het niet helemaal
Wil je visueel iets maken voor een database? Of een klasse om queries uit te voeren etc.
-
Hallo,
Wat:
Hierbij verkoop ik in totaal 4 items. Elk iets is los verkrijgbaar.
Wordt verkocht op meer dan één plek.Hoe:
Bod wat er bij staat is startbod. Opbieden met 5 euro. Je mag er ook onder bieden, maar dan heb je niet gegarandeerd je item.
Het wordt ook verkocht als set, welke voorang heeft op de losse verkoop. Als set is het goedkoper.Je kan elke item of de set ook meteen kopen. Ook wel een BIN / Buy it now. Deze is het huidige bedrag / bod maal (keer) 1.5.
Bieden mag ook via privé berricht wilt men dit anoniem doen. Dan plaats ik het bod in de topic.
Verkoop:
Item wordt overhandigd zodra betaling binnen is.
Betaling gaat via overboeking. Betreft een privé verkoop.rechten
Bij verkoop overhandig ik alle rechten op het item.De items:
- Domein (50 EUR)
- Website (300 EUR)
- Layout(.psd) + slice (50 EUR)
- Cartoon (.psd + .ai) (50 EUR)
- Alles in één (400 EUR)
Domein:
Domein is goed voor het maffia RPG genre. Heeft meteen een goede start aangezien het domein al waarde heeft tegenover Google.
Er komt nog steeds verkeer naartoe. Ondanks dat het al jaren stil ligt.Verkeer vanaf eind 2010 - Verkeer vanaf 2012
Domein staat bij deziweb.com. Kosten van verhuizing zijn voor de koper. Domeinnaamhouder wijziging verplicht.
Website
De website is door mijzelf gemaakt. Dit is volledig vanaf nul gedaan. Met hier en daar dingen overgetypt van standaard sources.
Het is niet OO. Geen documentatie. Er zijn enkele plugins gebruikt voor zowel php als javascript.
Iconen moeten mogelijk vervangen worden aangezien deze mogelijk niet commercieel gebruikt mogen worden.
Layout zit erbij, dit is een gebruikslicentie. Enkel cartoon moet er mogelijk uit tenzij het wordt gekoct als set.Er zitten unieke functies in. Zowel javascript als flash.
Test account:
Gbruiksnaam: test
Wachtwoord: testBij verkoop wordt database meegeleverd met gebruikers. Enkel wachtwoorden worden verandard naar iets anders ter veiligheid. (is nu unhashed)
Layout
De layout is door mijzelf gemaakt. Je krijgt hierbij een overzichtelijk .psd bestand. (Image 1 - image 2)
Ook heb ik er twee kleine javascript effectjes erin gedaan.Het is gesliced door een derde partij. Hierbij was de kwaliteit nog niet helemaal goed en heb ik deze verbeterd.
Geen rechten over de iconen.
Cartoon
Cartoon is gekocht. Hierbij kreeg ik alle rechten, deze was niet eerder verkocht.Cartoon is zowel in .ai (vector) als .psd.
BijlageVragen?
Stel deze gerust, zolang deze betrekking hebben tot op de verkoop. Twijfel je aan de echtheid, neem dan contact met mij op via privé bericht.Met vriendelijke groet,
Tim van den Belt
Student Informatica - Intern developer TomTom - Reperateur PC Rider -
-
hoi hoe kom je aan zo'n cookie wet script want die jij heb vind ik ook mooi om te gebruiken op mijn site aangezien er niet veel keus is
Je kan bij https://www.123privacy.nl/ kijken -
Al geGoogled?
Neem aan dat makkelijk te vinden is. Wat heb je al geprobeerd? Zie het idee topic van programming voor een template.