Posts by Tim
-
-
Hallo,
En hoe ziet $lang eruit in common.php?
Mvg,
Tim -
Hallo,
Waar komt $lang vandaan? Heb je al geprobeerd te debuggen?
Overigens, je code kan wel opgeschoond worden"true" bijv.
mvg,
Tim -
Hallo,
Om te kunnen helpen hebben we wel je foutmelding nodig
Mvg,
Tim -
Hallo,
Wat heb je zelf geprobeerd? Heb je gedebugged? Heb je de queries uitgeprint en geprobeerd via phpmyadmin te runnen?
Mvg,
Tim -
Hallo,
Voor de volgende keer,
Kijk in je database naar je user tabel of in de scripts om te zien hoe het wachtwoord wordt opgeslagen.
Deze wordt mogelijk inderdaad als MD5 opgeslagen. In dat geval kan je inderdaad je wachtwoord terug krijgen. Wel kan je dan het wachtwoord veranderen.Zoek simpelweg een MD5 generator en laat een nieuwe hash genereren en verander deze in de DB.
Mvg,
Tim -
Hallo,
Verander eens $(function() {
Naar $(document).ready(function() {Betwijfel of dit het probleem oplost. Maar ter netheid
Mvg,
Tim -
Mij werd altijd gezegd dat je als je nameservers wilt opzetten, dat ze in een andere range moeten zitten.
Als je bv eindigd op .171 en .172 dan zitten ze nog in dezelfde range en worden ze soms niet aanvaard.
Maar geen idee of dit hier het probleem is.Ik ben er in elk geval nooit in geslaagd om via directadmin nameservers op te zetten.
Maar zou wel moeten lukken.
Hallo,Ik neem dan aan dat 46.249.35.158 en 46.249.35.164 ook in dezelfde range zitten?
Mvg,
Tim -
Je nameserver staat volgens mij ook niet online, althans niet goed geconfigureerd?
nslookup ns1.brokentrack.com in CMD zorgt voor een Server Failed.
Ik kan mogelijk aan onze systeembeheerder vragen of ik een kijkje in onze DNS mag kijken en de settings die wij hebben en welke software we hebben draaien.
Wij hebben namelijk onze eigen nameservers draaien.
Hallo,Dat zou ik erg op prijs stellen!
Moet ik overigens ns1 ook als A record toevoegen of hoeft dat niet? Nu wordt deze naar mijn weten namelijk geblokeerd. Weet niet of NS voldoende is.Mvg,
Tim -
Hallo,
Ik raad je aan om dit in één query te doen. Scheelt je recourses
Mvg,
Tim -
Hallo,
Dat zeg ik omdat bij mijn registrar (Deziweb) het wijzigen niet lukt naar deze domainserver. Wel naar een ander.
Omdat de tool zegt dat de NS een invalid name is.
Die website zegt dat het fout is.jopitan,
Bedankt, heb niet veel verstand van DNS. Heb het nu op NS gezet. Zal kijken of dit werkt.
Heb het verwerkt tot:Ondertussen:
Bedankt voor de hulp!edit
Nog steeds niet...Mvg,
Tim -
Hallo,
Echter via http://reports.internic.net/cgi/whois wordt aangegeven dat deze niet te vinden is.
Ook via een tool die ik gebruik voor .tk domeinen krijg ik de error
Mvg,
Tim -
Hallo,
Een tijdje geleden had ik hier eerder een topic over gemaakt. Echter dacht ik geholpen te zijn maar dit blijkt niet het geval te zijn.
Ik probeer nameservers op te zetten via Directadmin. Echter blijken dit niet goed te werken. Dit omdat als ik via een tool kijk of ze erkend worden als een nameserver, dat dit niet het geval is. Ook krijg ik ergens anders een foutmelding die de nameserver nakijkt en zegt dat dit fout is.Iemand die mij hiermee mogelijk kan helpen?
Ter inzicht, de instellingen die ik al heb gedaan:
Admin view
Reseller view:DNS van het domein zelf±
Alvast bedankt!
Mvg,
Tim -
Hallo,
Het is aangeraden om dit niet in aparte pagina's te doen. Dit omdat je dan bij elke kleine wijziging alle pagina's af moet. Dus ter gebruiksgemak van de programmeur is dit afgeraden. Qua veiligheid maakt dit niet uit naar mijn weten.
Performance scheelt natuurijk wel, maar houd er rekening mee dat de programmeur daar dan meer tijd mee kwijt is. En tijd is geld.
Mvg,
Tim -
Hallo,
Bezit je de rechten om dat icoontje te gebruiken voor commercieel gebruik?
Je levert geen .psd of .ai?
Mvg,
Tim -
Hallo,
Op mobiel zie ik niks. Kan aan mij liggen, zal het thuis nog eens bekijken.
Mvg,
Tim -
Hallo,
Google maar eens naar SSH. Moet je host het wel aanbieden.
Mvg,
Tim -
Hallo,
Dit kan mogelijk komen doordat je school de poort blokkeerd of dat jouw server jouw school blokeerd.
Dan gaat het over het poort of IP adres. Dat kan je dan enkel omzeilen via proxy of VPN of iets dergelijks.
Je kan ook SSH proberen.Althans, dit is wat ik vermoed.
Mvg,
Tim -
Hallo,
Naar mijn mening zou ik het fijner vinden als de inner shadow iets kleiner was.
Mvg,
Tim -
Hallo,
Voor een creatiever internet bied ik gratis webhosting aan
Op het moment is de server even offlinein verband met een update voor het gebruiksgemak van de gebruikers.
Mvg,
Tim