Hallo,
Ik heb het topic weer geopend omdat wij geen topics sluiten na een oplossing, dit omdat er betere oplossing bestaan en het simpelweg biet nodig is.
Mvg,
Tim
Hallo,
Ik heb het topic weer geopend omdat wij geen topics sluiten na een oplossing, dit omdat er betere oplossing bestaan en het simpelweg biet nodig is.
Mvg,
Tim
Hallo,
Zeker nog niet geGoogled?
Camstudio doet dit misschien. Of Fraps.
Mvg,
Tim
Hallo,
Gebruik code tags.
Overigens, als je gegoogled had kon je weten dat je query blijkbaar niet klopt.
Mvg,
Tim
Toon Meer
Hallo,
dit zal het probleem niet oplossen,
wat je daarmee doet is enkel schijfcontrole bij opstaren afzetten, dus je pc zal normaal opstarten.
maar daarmee is het probleem nog niet opgelost.
gebruik eens:
ccleaner
hitman pro 3.6
die programma's helpen je zoeken op fouten en virussen, misschien dat het daramee opgelost is.
en ga eens op je pc naar schijfcontrole en voer die eens uit op je c schijf, maar laat op alles controlerren ook sectoren etc ( weet niet hoe dat exact noemt op windows xp)
Hallo,
Bovengenoemde programma's hebben hier niks mee te maken. Het gaat waarschijnlijk om enkele bad sectors of gewoon om de fysieke staat van de HDD.
Mvg,
Tim
Hallo,
Betekent hoogstwaarschijnlijk dat de schrijf niet helemaal niet lekker meer is en dat hij binnenkort stuk kan gaan.
Hoe je dit uitzet moet je gewoon even Googlen.
Mvg,
Tim
Iemand nog Intresse?
Namelijk heb ik een proefdagje effen gestest bij Tim,Lars1134
Hoop een reactie van hun te verwachten.
Die van Tim is nog niet helemaal klaar!
Met vriendelijke groet,
Refferalboy
Hallo,
Ik zal een rapport plaatsen zodra ik bericht ontvang met dat de promotie klaar is.
Mvg,
Tim
Beter als je DPI hoger is,hoe hoger de DPI/PPI(zit verschil in), hoe beter de resolutie.
Aangezien het bijvoorbeeld is Pixels per inch en hoe meer hoe beter. Dit zal dan ook gelijk de bestandsgrootte verhogen maar ik denk dat dat opzich geen probleem is.
Ik raad je aan om het op 300 DPI te zetten.
Hallo ,
Voor printing is het belangerijk dat dit inderdaad hoog is. Echter, voor websites is het belangerijk dat dit juist laag is! Want hoe groter, hoe groter het plaatje, hoe meer ruimte het inneemt en hoe meer laadtijd.
Mvg,
Tim
Toon MeerOkee, dan houd ik denk ik 1920x1080 aan. Dit moet het ongeveer worden. Beetje een idee waar ik het op basseer zeg maar.
Even andere vraag dan. Een mobiele site.. is dat dan gewoon aangepaste css?
//Edit
Photoshop geeft ook resolutie aan. Die staat bij mij standaard op 72. Waar moet die op staan?
Hallo,
72 is de DPI. Gewoon daar op laten staan
Mvg,
Tim
Hallo,
Ik denk dat je het beste contact kan opnemen met Gerwin. Het is immers zijn omgeving waarin je werkt.
Mvg,
Tim
Hallo,
Dit kom waarschijnlijk omdat je een trage verbinding hebt en verkeerde encoder hebt gebruikt waardoor het bestand erg groot is geworden.
Mvg,
Tim
Hallo,
Eerder was hier beschreven dat dit leek op een bepaalde source en mogelijk eigenlijk gewoon de source zelf was. Wij moderatoren hebben een klein onderzoekje gestart en hier naar gekeken.
Hieruit is gebleken dat deze source hele kleine sporen bevat van die source. Echter is grofweg 90% hier van anders. Volgens de rechten van die source is dat toegestaan.
Oftewel, de TS hier doet niks fout en het is allemaal rechtmatig.
Dit om dingen op te helderen. Ook worden berichten die de echtheid van dit product betwijfelen direct verwijderd met een waarschuwing.
Indien hier nog vragen over zijn kan er contact worden opgenomen met een moderator of hoger.
Mvg,
Tim
Hallo,
Meer informatie kan handig zijn. (wat voor scherm bijv.)
Ik heb zelf dit ook. Ligt dan aan de beeldscherminstellingen. Je monitor. Speel er mee en voila.
Mvg,
Tim
Hallo,
Wat bedoel je precies? Want dit is voor mij zeer onduidelijk. Misschien een screenshot met wat je bedoeld?
Heb je overigens Google gebruikt?
Mvg,
Tim
Hallo,
En vanaf nu on-topic!
We hoeven elkaar niet af te zeiken.
(Lees: het niet naleven hiervan kan resulteren tot een ongewenste situatie met een moderator waarbij sancties niet zijn uitgesloten)
Mv,
Tim
Ik vind dat die pester, zelf wel eens mag worden gepest zodat hij zelf een eind aan zijn leven maakt.
Pesten is voor niets nodig.
Die jongen, mag van mij part de bak in, of tussen de 6 planken liggen.
De moeder geef ik me geen mening over, wat zij zegt is normaal als moeder.
Maar ze moet beseffen dat een andere moeder haar kindje wel is gestorven door haar eigen kind zijn stommiteiten.
Bah, ik krijg het van dit soort mensen!
Hallo,
Even ter vergelijking van wat jij zegt:
"Die moordernaar mag zelf ook wel vermoord worden."
Dat iemand iets slecht doet, betekend niet dat jij dit ook moet doen om het hem duidelijk te maken of om hem terug te pakken. Daar is justitie voor.
Mvg,
Tim
online producten: zo deny je iederen dus ook je eigen server
Hallo,
Moet je dus idd even localhost IP toevoegen aan exceptions
Mvg,
Tim
Hallo,
Hierbij bevestig ik namens Refferalboy (die niet een nieuwe post kan neerzetten ivm hij de laatste post al heeft) dat ik de eerste klant bent!
Ben benieuwd! Zal de resultaten later posten.
Mvg,
Tim
Hallo,
Dan hierbij je eerste klant
Echter, voor in de mogelijke toekomst, wat zijn de prijzen?
Mvg,
Tim
Hallo,
Wat is je budget?
Mvg,
Tim