Hallo,
Let op, dit wat ik hier nu post is niet gerelateerd aan mijn functie als moderator, ik representeer mezelf dus nu ook niet als teamlid of voor het team met deze post. Dit zal enkel mijn eigen mening reflecteren.
Ik vind simpelweg dat mensen veel en veel te lui zijn. Ze doen niet eens de moeite om het op te lossen. Te zoeken. Ik denk dat mensen gewoon hebben van ach, lossen ze gratis wel even snel voor me op.
Bovendien leert men vaak niet met enkel het antwoord, dan kom je morgen terug met hetzelfde probleem.
En ja, mensen zijn dan misschien echt lui. Of ze zijn gewoon dom. Want als ik in 30 seconden via Google het antwoord kan vinden, dan lijkt mij dat er echt iets mis is.
Want is het echt nodig dat iemand een topic schrijft over iets, wat al 10.000 keer beschreven staat op het internet? Is het echt teveel gevraagd om 30 seconden te zoeken?
Betreffende SEO heeft dit dus ook een lichtelijke waarde, aangezien er al zoveel zijn met hetzelfde iets. Elke waarde is natuurlijk meegenomen.
Als ik hetzelfde zou doen als sommige hier, dan kan ik garanderen, dat net als Reza, je veel topics voorbij had zien komen. En ik kan je garanderen dat deze minder makkelijk zijn en dat dit er ook veel zijn. Aangezien ik veel programmeer op een hoger niveau dan de gemiddelde lid hier.
Mvg,
Tim