Posts by Tim

Hallo,

Betreffende gokken vs. roken/drugs etc

Heel simpel:
    Schaf roken af en niet rokers worden gezonder.
    Schaf drugs af en minder overlast voor de maatschappij.
    Schaf gokken af en maatschappij blijft zo goed als onveranderd.

Er is dus degenlijk verschil.

Naar mijn mening mag je drugs gebruiken, roken, gokken. Van alles wat. Zolang je de maatschappij maar niet tot last bent. Rokers doen dat bijv. door anderen "mee te laten roken" en veel pauzes te nemen. Enz.

Hierom keur ik ook het hacken af.
    Religie is iets persoonlijks, laat dit niet tot last zijn van een ander.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Topic gesloten omdat beginpost dermate slecht Nederlands is dat het slecht te lezen is. Volgens het reglement moet dit in duidelijk Nederlands geschreven worden. Nu na aanpassing van de TS is dit nog steeds niet.

Topic kan weer open gaan als TS topic weer voldoende aanpast en mij dan een berrichtje stuurt.

Mvg,
    Tim

Deze vraag is eerder gesteld.

Op elke site waarvan de server in nederland staat (volgens mij) dienen bezoekers officieel eerst akkoord te gaan voordat de website cookies mag plaatsen.

Verbeter me als ik het fout heb :P

Hallo,

Dan hierbij de verbetering:
    Niet enkel de servers, bedrijven en personen die eigenaar zijn van een website natuurlijk ook.
    Verder geld dit enkel voor non-systeem cookies. Dus cookies die niet nodig zijn om het systeem functioneel te houden.

Hoe op te lossen:
    Maak er een script voor? ;)
    Of zie http://123privacy.nl

gofie,
    Volgende keer gelieve correct Nederlands te gebruiken. Het zit vol met fouten. Zie ik dit weer dan sluit ik je topic tot deze verbeterd is.
    Nu ook aanpassen aub. Als ik morgen terugkom en deze is niet aangepast of als je post en deze is niet aangepast gooi ik er alsnog een slot op.

Mvg,
    Tim

Het is niet door memtest getest maar door een nog betrouwbaardere programma.

Tim, ik zal morgen de dump hier even neergooien.

Hallo,

Doe alsnog even een memtest ;)
    Probeer bijv. 5 succesvolle tests af te leggen.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Een mededeling voor de Steam gebruikers onder ons. Misschien een beetje laat, maar beter laat dan nooit.

Steam doet weer een sale met betrekking tot Halloween! 50-75% korting!
    Enkel vandaag 31 October.

Zelf heb ik vijf spellen op het oog, zal later posten welke.

mvg,
    Tim

Hallo,

Wat staat er in het geuegendump van de BSOD?
    Heb je memtest gedaan als geheugen test? Zo ja, hoevaak heb je het laten checken?

Mvg,
    Tim

Hallo,

@Lars

Zie regelmatig nog IDE's.

@Swaffelaar,
    Niet helemaal waar. Heb vaker gehad dat wanneer ik een andere hdd aan een andere pc hang, dat je daar alsnog mee kan starten.

Zonder problemen.

Drivers en hdd compabiliteit zijn je grote tegenstanders.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Doe dan wat ik zeg?
    Ook zie ik het nit trouwens er niet van in om een niet werkende contact script te gebruiken.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Citaat

A KEY file (or key-file) is a file on a computer which contains encryption or license keys; and may be used to install an application or be created following registration of the software; typically stored in the program's application folder or the system preferences folder.

Deze decoden is illegaal. Deze zijn encoded met een reden.

Topic gaat op slot tenzij TS kan bewijzen dat dit niet voor een ilegaal doeleind is.

Mvg,
    Tim