Posts by Tim

Hallo,

Vertel eens hoe jij denkt dat het systeem werkt. Wat veranderd in de db bijv. Hoe pas je die aan. Hoe kijk je dat na bij inlog en hoe zeg je dat je verbannen bent.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Google naar bijv. php multiple languages.

Overigens, het framework waar ik aan werk support multi language :)
    Dus als je even wacht ^^

Mvg,
    Tim

Hallo,

Persoonlijk vind ik de chatinterface van WLM fijner. Heb ook een contactenproleem, anders zou ik enkel Skype gebruiken. Vind het dus wel fijn.
    Enkel dat Microsoft Skype beheerd maakt me een beetje wantrouwerig...

Mvg,
    Tim

Hallo,

Als je al niet weet hoe je naar het volgend level gaat kom je niet ver vermoed ik ;)

Level 11 op het moment. Erg leuk.

Mvg,
    Tim

scarface
    Ik heb daar totaal geen verstand van, hiervoor had ik een Radeon HD 5770 waarmee ik alles op high kon spelen zonder problemen.
    Waar moet ik precies op letten als ik dat wil merken, ben namelijk geen fanatiek gamer, enkel wanneer ik er zin in heb en dat is 2 á 3 keer per week hooguit.

Je moet op je budget letten wil je het merken.

Met 650 krijg je geen high end pc.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Het onderzoek is afgerond.

Sourceshop staat volledig in zijn recht om deze source te verkopen.
    Sourceshop heeft samen met iemand anders "alle" rechten. Het woord "alle" is enkel niet correct gebruikt. Want er is altijd maar één persoon met "alle" rechten.

Hier is wat bij misgegaan en daarom hebben zowel sourceshop als een ander persoon alle rechten.

Dat is de uitkomst van mijn onderzoek. Je kan dus veilig deze source kopen. Sourceshop is gewoon eerlijk.

Mvg,
    Tim

Hallo,

De intel i7 is buiten je budget.
    Een goede videokaart voor vijf jaar is ook buiten je budget.

Uit eigen ervaring werkt voor mij nVidea beter dan AMD betreffende GPUs. CPUs betreft zijn die van Intel toch echt beter zonder twijfel. Ze zijn enkel wat duurder maar wel stuk krachtiger.

Als je liever AMD hebt, ga je gang. Pas dan wel de MB aan. Je zult dan waarschijnlijk wel een minder sterke pc door krijgen.

Edit: exuses voor mijn NL. Zit op mobiel.

Mvg,
    Tim

@Fils,

Ik snap niet wat je met die /?$ bedoeld want dat heb ik niet :P. Alleen $ en dat werkt 100% gegarandeerd want dat gebruik ik bij al mijn projecten zo.

Hallo,

/?$ Betekent dat het op een / mag eindigen.
    Kijk maar eens hoe regexen in mekaar zitten.

Mvg,
    Tim

Van een laptop vervangen is hooguit 10 minuten werk, niet te moeilijk denken hierover, is eigenlijk best simpel.
    Ook kan je gewoon een USB keyboard halen, ben je ook klaar maar is niet makkelijk als je hem altijd mee moet nemen.

Hallo,

Wel moeilijk denken. Dit verschilt per laptop. Sommige kunnen best irritant zijn.
    Vergeet ook niet dat je het goede model moet hebben.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Topic gaat op slot totdat alles duidelijk is.
    Er was een discussie ontstaan over de rechten. De berichten zijn verwijderd.
    De belanghebbenden kunnen mij een bericht sturen met alle informatie omtrent deze verkoop.

Topic gaat weer open zodra het duidelijk is dat de TS dit daadwerkelijk mag verkopen.

Mvg,
    Tim

Tim
    Onzin want de rokers mogen in niet meer in openbare ruimtes roken en moeten dus buiten staan.
    Dus wat jij zegt is onzin, als je de buitenlucht gaat meetellen zou ik eens kijken wat auto's/motors/brommers/vliegtuigen enzovoort uitstoten, dat is nog veel erger dan roken.

Nogmaals laat iedereen lekker met rust, het is zijn of haar ding bemoei je met je eigen zaken.

Hallo,

Tuurlijk laat ik mensen met rust. Maar dat roken beïnvloed mijn gezondheid. Op de fiets zit ik wel eens achter een roker, dat merk ik. Niet overal wordt de wet nageleefd.
    Je hoort mij niet zeggen dat dat wat voertuigen doen niet erger is. Maar als je rookt, zorg er dan voor dat anderen er geen last van hebben. Maar dat is niet vaak het geval. Vandaar ;)

Mvg,
    Tim