Posts by Tim

Hallo,

Vertel eens hoe jij denkt dat het systeem werkt. Wat veranderd in de db bijv. Hoe pas je die aan. Hoe kijk je dat na bij inlog en hoe zeg je dat je verbannen bent.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Google naar bijv. php multiple languages.

Overigens, het framework waar ik aan werk support multi language :)
    Dus als je even wacht ^^

Mvg,
    Tim

Hallo,

Persoonlijk vind ik de chatinterface van WLM fijner. Heb ook een contactenproleem, anders zou ik enkel Skype gebruiken. Vind het dus wel fijn.
    Enkel dat Microsoft Skype beheerd maakt me een beetje wantrouwerig...

Mvg,
    Tim

Hallo,

Als je al niet weet hoe je naar het volgend level gaat kom je niet ver vermoed ik ;)

Level 11 op het moment. Erg leuk.

Mvg,
    Tim

scarface
    Ik heb daar totaal geen verstand van, hiervoor had ik een Radeon HD 5770 waarmee ik alles op high kon spelen zonder problemen.
    Waar moet ik precies op letten als ik dat wil merken, ben namelijk geen fanatiek gamer, enkel wanneer ik er zin in heb en dat is 2 á 3 keer per week hooguit.

Je moet op je budget letten wil je het merken.

Met 650 krijg je geen high end pc.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Het onderzoek is afgerond.

Sourceshop staat volledig in zijn recht om deze source te verkopen.
    Sourceshop heeft samen met iemand anders "alle" rechten. Het woord "alle" is enkel niet correct gebruikt. Want er is altijd maar één persoon met "alle" rechten.

Hier is wat bij misgegaan en daarom hebben zowel sourceshop als een ander persoon alle rechten.

Dat is de uitkomst van mijn onderzoek. Je kan dus veilig deze source kopen. Sourceshop is gewoon eerlijk.

Mvg,
    Tim

Hallo,

De intel i7 is buiten je budget.
    Een goede videokaart voor vijf jaar is ook buiten je budget.

Uit eigen ervaring werkt voor mij nVidea beter dan AMD betreffende GPUs. CPUs betreft zijn die van Intel toch echt beter zonder twijfel. Ze zijn enkel wat duurder maar wel stuk krachtiger.