Posts by Tim

De source is goed die heb ik gedownload. Ik heb verder niks veranderd. Ik heb meerdere sources geprobeerd allemaal hetzelfde probleem..

Hallo,

Waarop baseer je dan dat je een package moet installeren? Kijk naar de gegeven foutmelding en probeer deze dan op te lossen.

Mvg,
    Tim

Ik gebruik Eclipse. En krijg allemaal lampjes met een rood kruisje ernaast in mijn .java bestand

Hallo,

Dan is er wat fout in je bestand. Mogelijk dat je een library mist of gewoon dat de code fout is.
    Dan moet je dit dus oplossen. Heeft naar mijn weten niks te maken met het installeren van een package.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Waarom zou je dit willen? In een package heb je enkel de Java bestanden/klasses. Deze moet je dus gewoon stuk voor stuk toevoegen lijkt mij. Deze installeer je niet.

Mogelijk ook handig om te vermelden is welke IDE je gebruikt.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Zelf bied ik gratis hosting aan. En dat is ingewikkelder dan het lijkt. Als je niet veel van hosting af weet en zulke dingen raad ik dit af.
    Anders kun je kijken naar BoxBilling welke ikzelf gebruik of iets wat professioneel is wat lijkt op de naam WHMC of zoiets, even Googlen.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Ik raad je aan om een scripter in te huren aangezien je er blijkbaar met de hulp er niet uit komt. Er zijn denk ik genoeg mensen hier die dit graag tegen betaling snel voor je willen en kunnen oplossen.

Mvg,
    Tim

Reza eigenlijk zo min mogelijk bugs en zoveel mogelijk opties

Tim Ik zoek een gratis script zodat ik het een beetje kan leren. Maar toch bedankt.

Hallo,

Als je wilt leren dan raad ik je af om een criminals te gebruiken. Of je zou het vanuit scratch moeten maken.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Als je zoveel hent gedaan, kun je ons vertellen wat precies. Dan kunnen we je mogelijk meer in de goeie richting sturen.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Naast dat je mogelijk dit bericht kunt antwoorden zodat we je mogelijk verder kunnen helpen, heb je gekeken in je database wat de structuur is? En deze vergeleken met je queries?
    Heb je de queries ook eens in phpmyadmin gerunt? Heb je de queries uitgeprint en gerund? Heb je de queries gedebugged?

Mvg,
    Tim

Hallo,

Als je alles al geprobeerd had dan zou het wel opgelost zijn.

Ik raad je aan om de leden hier met respect te behandelen. Ze helpen je allemaal. Ik weet 90% zeker dat dat wat zij zeggen het probleem is. Nu mag je zelf even het peoberen op te lossen. Door te debuggen.

Als je zoveel hent gedaan, kun je ons vertellen wat precies. Dan kunnen we je mogelijk meer in de goeie richting sturen.

Als je het echt opgelost wilt hebben moet je anders misschien iemand betalen. Want we helpen je hier namelijk perfect.

Heb overigens je topic aangepast aangezien deze in strijd was met ons reglement.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Je hebt naar mijn wete geen MBR partitie nodig om een harde schijf te lezen.

Ik denk dat het erop neerkomt dat je een recovery moet doen en daarna de harde schijf kan weggooien. Eerst even een volledige check doen.

Mvg,
    Tim