Posts by Tim

Hallo,

Geprobeerd om het met drivers van W7 te doen?
    Ook gekeken op de site van de makers naast die van het moederboord? En op internet gezocht aan hand van de andere makers?

Mvg,
    Tim

Hallo,

Betreffende targetpay, deze zal waarschijnlijk op maat gemaakt moeten worden en vermoed ook de rest aangezien je dit in een bestaand systeem wilt hebben.

Daar zal hoogstwaarschijnkijk toch wel een bedrag aan vast zitten.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Zelf ben ik ook bezig met een framework. En waar ik nu aan werk welke mogelijk ook zeer handig kan zijn in de jouwe is een foutafhandeling implementeren. Waarbij je een debuggingslevel kan instellen.

Mvg,
    Tim

Waarom maakt je nou een extra topic?

Gmail Login geschiedenis

Heb daar ook verteld hoe het moet, een andere manier is er niet. En een script kan je er niet voor maken omdat het via Google gaat zoals Tim zegt.

Hallo,

Bedankt, dat had ik zelf nog niet gezien (ik ga nu langzaam alle topics af, vandaar).

Om deze reden komt hier een slot op plus een waarschuwing voor de gebruiker.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Mogelijk dat je dit wilt proberen:

SQL
    SELECT spot, bold, (SELECT CASE spot = '1' THEN 'spotdate' END) AS spotdate, (SELECT CASE bold= '1' THEN 'bolddate' END) AS bolddate FROM domains WHERE spot = '1' OR bold = '1'

Heb het niet getest.

Overigens sluiten wij geen topics meer tenzij dit echt vereist is. Verder heb ik je hoofdpost teruggedraaid aangezien dit ons beleid is in zulke gevallen plus dat het anders onduidelijkheid schept.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Ik verzoek de TS duidelijk neer te zetten dat naast het slicen (dus van .psd naar HTML) ook de slice moet worden geprogrammeerd naar een MYBB template.

Dit doordat het twee zeer verschillende dingen zijn.

Indien dit niet het geval is ook even duidelijk hierover te zijn.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Als ik mijn gehele mening in één zin zou moeten vertalen zou deze er het als volgt uitzien:
    Het lijkt op een sit uit 2003, erg ouderwets.

Kleine lettertypes. Erg druk. Saai achtergrond. Pixelig logo. Amateuristische logo. Ziet er allemaal erg standaard uit.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Vanaf nu gelieve reacties die direct gerelateerd zijn aan aan het onderwerp.
    Tips over de zoektocht naar een partner kunnen via privé bericht verstuurd worden en zijn niet direct relevant voor deze zoektocht.

Reden hiertoe is aangezien dit in strijd is met het reglement:

Citaat

4.2 Plaats enkel berichten die bijdragen aan de verkoop, zoals bijvoorbeeld biedingen en vragen over het aangeboden materiaal. Publiekelijk uw mening geven over de verkoop is niet toegestaan.

Let hierbij op. In dit topic heb ik één reactie laten staan welke ook eigenlijk in strijd hiermee is. Dit doordat de TS hierop reageerde met wat ik zie als waardevolle informatie. Daardoor is deze er nog.

Mvg,
    Tim

Hallo,

In die scripts zitten enkel output dingen. Ik werk via een mvc. Daarom weet ik zeer zeker dat het er niks mee te maken heeft.

Ik zal het plaatsen zodra ik thuis ben.

Als je met dat laatste Google bedoeld. Heb al meer dan 2 a 3 uur hieraan besteed met debuggen en Google.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Bedankt voor de input. Echter zoals ik al vermoede werkt dit niet. Dit heeft geen invloed op de output buffer.
    De exceptions waren al goed zoals ze waren. Op hoger niveau catch ik ze ook.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Gelieve wat informatie verschaffen. Zoals, is het een veiling? Zo ja, wanneer stopt deze? Zo niet, wat is de prijs? Statistieken?

Mvg,
    Tim

Hallo,

Een kleine update met hulp van H. Rayn.

PHP
    if(ob_get_level ()) {
    			ob_get_clean ();
    		}

Deze code toegevoegd doordat ob_get_level 1 returnde. Heeft het probleem niet verholpen.

Mvg,
    Tim

De website is chaotisch. Ten eerste dien je de cookies te accepteren dat is al veel te overzichtelijk neergezet. Daarna staat de website helemaal onderaan (ik moet eerst naar beneden scrollen). De website heeft daarin tegen verder totaal geen opmaak, en is niet gebruiksvriendelijk. Bepaalde delen tekst is niet te lezen.

(Ik hoop dat je hier iets mee kan). Probeer wat ervaring op te doen met gerelateerde website(s).

Hallo,

Mogelijk dat je het verkeerd hebt begrepen. Hij zoekt een keur script. Niet dat zijn site gekeurd moet worden ;)

Mvg,
    Tim

Hallo,

Zit met het volgende probleem:

Zoals je ziet doe ik hier ob_start en vang alles later op met $rendered = ob_get_clean ();.
    In de includes zit HTML met wat kleine php dingen tussendoor.

Echter worden deze includes meteeen uitegprint. Wat dus niet de bedoeling is en wat in mijn ogen niet lijkt horen te gebeuren doordat ik ob_start heb.
    Heb klein tijdje niet aan de code gezeten door wat drukte. In de tussentijd wel paar kleine dingen aan de server verandard, mogelijk dat het daar aan kan liggen.
    In php.ini is outputbuffer ingeschakeld.

Let niet op al die exceptions, dit ga ik nog aanpassen.

Wie ziet hier de fout of weet mogelijk wat de fout is in de code of de server?

Mvg,
    Tim