Hallo,
Gewoon met de fiets gaan en problem solved
Mvg,
Tim
Hallo,
Gewoon met de fiets gaan en problem solved
Mvg,
Tim
ik krijg gewoon mijn timeline hoor...
Hallo,
Zoek dan naar THQ and zoek naar free download of iets dergelijks
Mvg,
Tim
Hallo,
Zie de bijlage.
Mvg,
Tim
Hallo,
Zelf raad ik het volgende aan:
Zend studio, IntelliJ of Netbeans.
Mvg,
Tim
Hallo,
Wikipedia mag hier prima gebruikt worden bij informatice HBO
Wikipedia is eigenlijk betrouwbaarder dan met denkt. Er zijn onderzoeken naar de betrouwbaarheid gedaan, en het meeste is goed betrouwbaar.
Als je iets aanpast is het of niet meteen aangepast of in een mum van tijd (zeer snel!) weer terug aangepast en kan je een ban krijgen (om te editen) als ik het goed heb.
Mvg,
Tim
Hallo,
Wat voor onderhoud is er nodig?
Edit:
Bied de dropshipper ook nog kwaliteits merken aan?
Mvg,
Tim
Hallo,
Inzending verzonden. (iig via Skype, privé bericht volgt zodra ik antwoorden wat meer in stijl heb)
Edit: verzonden
Mvg,
Tim
Toon MeerHallo,
bedankt voor je reactie Tim.
Ik heb inderdaad een Intel,verder werd mij verteld dat het of aan mijn grafische kaart ligt of aan mijn beeldscherm.
Ik gokte dat het aan mijn kaart lag omdat ik bovenstaande programma's gebruikte.
Verder had ik een keer gemeten of mijn GPU "heet" werd en toen was het volgens mij 45 graden.
Hallo,
45 graden is niet meer dan normaal. Mijn GPU heeft een temperatuur van 40 graden net na het opstarten. Dit terwijl het een zwaardere ventilator heeft dan de stock en dat de kast drie 2000mm fans en twee 1200 mm fans heeft. Oftewel, daar zou niks mee aan de hand moeten zijn. Ook de programma's niet zoals ik zei.
Wat is het exacte probleem? Wat gebeurd er precies? Heb je het op een extern scherm getest?
Als je in de omgeving van Amsterdam woont moet je even langskomen bij http://www.pcrider.nl Dan kan er naar gekeken worden.
Mvg,
Tim
Hallo,
Alles is omzetbaar, zolang je kan programmeren
Oftewel, je moet de code en recourses hebben van het thema en dan gaan programmeren voor de Android. Dit kan niet automatisch.
Mvg,
Tim
Hallo,
Engels kunnen verstaan is een must in de ICT. Bijna alle oplossingen en tutorials zijn in het Engels.
Ikzelf raad Eclipse aan voor Android welke Java gebruikt.
Mvg,
Tim
Hallo,
Zelf blijf ik bij torrents
Zit bij een private tracker betreffende muziek, zou dit voor geen goud willen wisselen voor een nieuwsgroep of usenet iets. Weet zeer zeker dat er geen is die deze hoeveelheid muziek aanbied met deze kwaliteiten.
Meer over het geval; Vind dat auteursrechthebbenden een beetje ver gaan. Ze moeten de verspreiders aanpakken, niet het orgaan aangezien daar ook veel legale dingen gebeuren wat over het hoofd wordt gezien.
Mvg,
Tim
Hallo,
Mogelijk dat je even op internet moet kijken of er niet iemand is die al zijn logo zo heeft. Bij dit logo lijkt mij de kans namelijk nog redelijk groot.
Mvg,
Tim
Hallo,
Zit in je pc een Intel HD Graphics of die van AMD?
In het geval van die van Intel, dan zit de GPU op je processor. Wat zou moeten betekenen dat je processor is doorgebrand, wat me erg sterk lijkt aangezien bijna alle laptops hier een beveiliging op hebben zitten. In dit geval ben ik ook zeer benieuwd hoe men op die conclusie is gekomen van dat deze is doorgebrand.
Verder hebben alle bovengenoemde programma's zo goed als niks met de GPU te maken, allen gebruiken voornamelijk de CPU.
Mvg,
Tim
Ik maak geen gebruik van tabellen en/of CSS nog niet
Een site bouwen ik moet eerst de bouw hebben en dan kan ik daarna daar op gaan verder bouwen snap je
Hallo,
Er worden wel tabel tags gebruikt. Namelijk tr en th.
Mvg,
Tim
Hallo,
Is er een verklaring voor dat http://themeforest.net/item/ra…ng-business-theme/2390680 precies dezelfde logo heeft?
Mvg,
Tim
Hallo,
Een database connectie maken buiten de database klasse lijkt mij heel onlogisch.
Je kan met excepties werken en errors opvangen en deze doorsturen naar de log klasse.
Mvg,
Tim
Hallo,
Heb dit gedaan onder de naam van Tim vd Belt.
Mvg,
Tim
Gewoon een andere ROM erop zetten? Flashen
Mvg,
Tim
Hello,
I am sorry to inform you that a Pokemon source is illegal, at least in The Netherlends.
Due to that reason we have a zero tolerance policy with subjects related to such a source.
In this case it will result into termination and thus a lock of this topic.
If there are any more questions, please feel free to ask them.
Yours sincerely,
Tim