Hallo,
Zoals aangegeven, je connectie zal waarschijnlijk niet sterk genoeg zijn. Daarbij moet je ook een statisch IP adres hebben.
Mvg,
Tim
Hallo,
Zoals aangegeven, je connectie zal waarschijnlijk niet sterk genoeg zijn. Daarbij moet je ook een statisch IP adres hebben.
Mvg,
Tim
Ik dacht dat het aan de processor lag omdat deze bijna helemaal vol zit.
Hij lijkt zeg maar alsof de laptop heel snel gaat draaien. (Misschien dus de ventilator) En vervolgens valt die uit.
Hoe is dit op te lossen?
Hallo,
Nu zie ik alsnog niet hoe je erbij komt dat dit het geheugen kon zijn.
Kijk even met een programma als Speedfan wat de temperaturen zijn tijdens het gamen of een (GPU) stresstest.
Hoe op te lossen indien hitte probleem:
Indien je laptop kan openschroeven (zelf); Maak open, stofvrij maken en mogelijk koelpasta vervangen. Kijk ook of de ventilatoren werken.
Indien je laptop niet kan open maken: Naar reperatie bedrijf gaan
Of als je geen van dat allen wilt: Niet te zware games en programma's draaien
Mvg,
Tim
Hallo,
Mogelijk dat ik kan helpen.
Echter, let wel op je doelgroep. Wij zijn ICT'ers. Ik neem aan dat het bedrijf waar dit voor is niet enkel ICT'ers zal ontvangen.
Mvg,
Tim
Hallo,
Kerst komt eraan en ik weet nog niet wat ik moet vragen.
Ik zoek iets leuks wat in de electronica branch valt. Moet natuurlijk niet te duur zijn.
Alvast bedankt.
Mvg,
Tim
Hallo,
Haha, ja en nee.
Er zitten ook handige functionaliteiten in die tegenwoordig vaak essentieel zijn op geavanceerd / professioneel niveau.
Het werkt natuurlijk ook efficiënter. Zo zou ik twee keer zo snel als jij kunnen werken met betere kwaliteit (ter illustratie).
Probeer jij maar eens Java te programmeren in Notepad++.
Nu gebruik ik ergens het Play framework (Java + Scala) en zonder de debuggingsmogelijkheid binnen het IDE IntelliJ was ik geheid langer bezig geweest met het zoeken naar bepaalde fouten.
De mensen die zeggen "voorkauwen" of "niet nodig" vermoed ik van dat deze nog niet uit de amateurswereld zijn gegaan. Ik denk dat zodra je naar gerespecteerde bedrijven gaat dat deze personen een flinke stap zullen moeten zetten.
Mvg,
Tim
Hallo,
Hierbij bevestiging.
Mvg,
Tim
Hallo,
Acht euro dan maar gewoon.
Mvg,
Tim
Hallo,
Als je geavanceerder en meer OO wilt doen dan is iets als notepad++ een beetje weinig
Mvg,
Tim
Hallo,
Zelf gebruik ik allebeij
Mvg,
Tim
Hallo,
Voor het opnenen van ISO's gebruik ik Winrar. Voor Virtual drives gebruik ik al jaren Daemon tools. Werkt perfect
Je kan er meerdere tegelijk runnen.
Mvg,
Tim
Hallo,
Daemon tools geprobeerd?
Mvg,
Tim
Hallo,
Acht Euro onder dezelfde voorwaarden.
Mvg,
Tim
Hallo,
Besef ook trouwens dat Windows in principe niks met de BIOS te maken heeft. BIOS zit geïntrigeerd op het moederboord. Of je nu Linux, Windows of Unix hebt, BIOS blijft dan hetzelfde (tenzij je update / andere erop zet).
Mvg,
Tim
Hallo,
Hierbij zes Euro op voorwaarde dat de verkoper de verantwoordelijkheid op zich neemt bij een eventuele juridische onenigheid over het domein / source.
Mvg,
Tim
Hallo,
Je kan dus garanderen dat zowel Google als de bekende let me Google that for you hier geen probleem van zullen maken?
Mvg,
Tim
Je haalt OOP en inline programmeren door elkaar...
Variabelen binnen een classe dienen altijd public, private, public static, private static (je hebt ook protected maar is lastiger) te zijn... deze zijn vervolgens aan te roepen door $this->variabel_naam; of self::$variabel_naam
Verder kun je if/else statements niet aanroepen in een classe zonder in een constructor of methode te werken.
Ik geef nu aan welke fouten je hebt gemaakt, nu mag je ze zelf oplossen gezien je er dan ook wat van leert
Hallo,
Verder is de naamgeving incorrect. Functies en variabelen horen te beginnen met een kleine letter.
Overigens @public gedoe enzo, final is er bijv. ook nog één
Mvg,
Tim
Hallo,
Nulled is illegaal. Is een cracked versie. Topic gaat dicht omdat dit in strijd is met onze reglement.
Mvg,
Tim