Posts by Tim
-
-
Hallo,
Manier van Patrick raad ik aan ver boven een cro job.
Mvg,
Tim -
Ik denk ook dat ik Win8 oversla, en ga kiezen voor een Mac.
Windows zie ik niet meer zo zitten vanwege de verschillende leveranciers.
Als wat kapot is gaat er een hele onderzoek naar bij wie ik moet zijn.
Hallo,Windows heeft daar niks, maar ook niks mee te maken
Ik zou heel graag een Mac kopen. Maar ik doe dit niet vanwege:
Heel veel niet op een mac werkt. Marketing model van Apple. Overprijsd.Ik zou daarom Windows nemen. Ikzelf denk ik dat ik zowel op laptop als desktop W8 ga doen.
Mvg,
Tim -
Graag ontvang ik een beknopte beschrijving van de app die moet worden gemaakt. Ook ontvang ik graag informatie over uw budget, en eventueel het ontwerp voor de app.
Hallo,Het zal gaan over een app waarin mensen een formulier kunnen invullen. Een soort enquête waarbij aan het eind een uitslag naar voren moet komen aan de hand van de antwoorden.
De antwoorden zullen daarna anoniem in een database moeten worden opgeslagen.Ontwerp is er niet, deze zou gemaakt moeten worden. Hoofdzaak is is dat het gebruiksvriendelijk is. Het moet door mensen gebruik kunnen worden die totaal niet technisch zijn.
Budget heb ik geen info over, zou ik moeten vragen.
Mvg,
Tim -
Hallo,
Een kennis van mij is op zoek naar iemand die een simpele iPhone app kan maken.
Het is simpel te maken doordat de functionaliteiten niet veeleisend zijn. Hoe de app moet denken wordt beschreven door de kennis.
Wat wel belangrijk is is dat de app zeer gebruiksvriendelijk wordt en ergens aangepast en uitgelezen moet kunnen worden.Ben jij iemand die dit kan of ken jij iemand, neem dan contact met mij op!
Mvg,
Tim -
Hallo,
Met 33%, 50%. 60%, 66% of zelfs tot 75% korting kan je games kopen!
Elke dag nieuwe sales!http://store.steampowered.com/
Mvg,
Tim -
Hallo Malik,Bedankt, heb er meteen een aangevraagd! Ik zoek nu dus enkel nog een webdesigner!
Beste,
Graag onrvang ik meer info betreft wat de website inhoud, moet deze ook gesliced worden en misschien enkele voorbeelden van wat je mooi vindt.
Ik zal zsm mijn portfolio, tijdsopgave en prijsopgave sturen. (Zit nu op mijn mobiel, dus dat gaat niet zo gemakkelijk).
Groet,
Mathieu
Hallo Mathieu,Bedankt voor je bericht. Deze moet gesliced worden, maar dit hoeft niet gedaan te worden door de designer.
Ik zal kijken naar wat voorbeelden zodra ik thuis ben van werk.Mvg,
Tim -
Hallo,
Om het mogelijk wat interessanter te maken:
Zou http://www.iconjar.com/full.html willen kopen voor het ontwerp!
Oftewel, ik koop de rechten zodat jij dit kan gebruiken in het ontwerp!Dat dit de creativiteit moge verhogen.
En ter inspiratie:
http://codecanyon.net/item/dig…em&WT.z_author=CroDigital
Die groene dingen bij de forms is de stijl die ik ongeveer zoek!Mvg,
Tim -
Hallo,
Het beste is ook om niet zo door te werken maar de algehele structuur aan te passen zodat je niet op deze manier alle houders moet vinden.
Mvg,
Tim -
Hallo,
Dat doe je niet zo iedergeval
Mvg,
Tim -
-
Hallo,
Binnenkort wil ik een project weer hervatten. Echter vind ik het logo en en huidige ontwerp niet goed genoeg.
Daarom zoek ik één persoon die een ontwerp maakt en één die een logo maakt. Mag dezelfde persoon zijn.Moet in de huisstijl zijn van wat er al gemaakt is. Echter dus niet zoals de huidige website. Gaat vooral om het grijs/groen.
Voorbeeld van huidig website en logo en wat huisstijl ongeveer is kun je terug vinden in de bijlagen.Indien er bepaalde dingen nodig zijn uit vorig ontwerp kan ik dit uit de ontwerpen halen.
Deadline: Geen harde deadline.
Budget: Aanwezig
Manier van werken: Opzet maken, feedback vragen, voortbouwen op feedback of opnieuw beginnen als opzet niet goed is. Daarna bij nieuwe versie feedback vragen. Komt neer op no cure no pay.Wat vraag ik van de geïnteresseerde:
- Portfolio met voorbeelden
- Prijsopgave
- Tijdopgave waarin dit af kan komen, heeft geen haast.Bedankt voor het lezen.
Mvg,
Tim -
Hallo,
Mijn tip zou zijn dat je het geld beter kan investeren in een computer
Mvg,
Tim -
Hallo,
Voor alles niet muziek related: Google
Voor alles muziek related: mijn geheime bronGoogle werkt zeer goed, enkel niet voor muziekfanaten.
Mvg,
Tim -
Hallo,
Als je niet zoveel geld wilt uitgeven raad ik je Netbeans of PHPDesigner aan. Al heb ik nog nooit met het laatste gewerkt.
Mvg,
Tim -
Hallo,
En hier ook nog de download link die tussen de downloads zat
http://ictscripters.com/databa…ex.html?highlight=banditiMvg,
Tim -
Hallo,
Bij downloads staat er een banditi.
Mvg,
Tim -
Hallo,
Zeker nog niet bij doenloads gekeken?
Mvg,
Tim -
Hallo,
Bedankt Lars. Komt inderdaad meer de richting op die ik wil enkel zag niks leuks.
Thjeu, ook bedankt enkel heb ik al een snelle SSD (en pc).
Mvg,
Tim -
Ik wil graag weten hoe ik dus een server op mijn pc kan runnen. Niet of het wel mogelijk/haalbaar is
Hallo,100 MB upload hebben is eigenlijk een vereiste.
Verder voldoet elke computer. Hoe beter de PC, hoe beter de website natuurlijk. Let ook op energieverbruik.
Zorg ook voor een backup als electriciteit uitvalt.Edit:
Verder een voorbeeld tutorial:
http://www.howtoforge.com/inst…upport-on-centos-6.2-lampMvg,
Tim