Posts by Tim

Hallo,

De CrimeClub source is illegaal tenzij men een licentie heeft. Slechts enkele bezitten deze legaal.
    Om illegaliteit te bestrijden wordt het topic gesloten. Topic kan heropend worden (na overleg met een super moderator) indien er nadrukkelijk wordt gevraagd om een volledig zelf gescripte clone (welke je waarschijnlijk niet zult krijgen voor dat bedrag ;)).

Mvg,
    Tim

Hallo,

Zal morgen proberen een REST/ SOAP methode inbouwen in een Android app i.c.m. php.
    [meer details]
    Er zit een DB op het apparaat zelf. Maar wil real time updaten naar de server voor geval apparaat kapot gaat. Moet dus bij opstarten updaten. Moet ook alle data comitten. Maar er is niet altijd een internet. Zal daarom waarschijnlijk met Threads ( http://en.wikipedia.org/wiki/Thread_(computing) ) moeten werken zodat ik elke vijf minuten een commit doen indien nodig.

Daarna moet ik bij een input een autocomplete achtige functie maken.
    [/meer details]

Dit voor een app dat al gemaakt is, en de code is een rommeltje... Kennis wilt het opeens op één januari hebben. Denk niet dat dat lukt...

Wens me sucess! :S

Mvg,
    Tim

@BrokenTrack,
    Haha gelijk heb je ;). Ik had er neer moeten zetten "Belangrijkste software van een PC" ^^.

@Fils, Ach het maakt toch niets uit. Die kinderen van 13 downloaden het toch wel ;). Zelfs €0,99 zou nog teveel zijn. Die mensen hebben totaal geen idee van hoe veel tijd, geld en moeite het kost om zoiets in elkaar te zetten en er daarna nog tientallen jaren updates voor te produceren..

Hallo,

Over het woord "tientallen".
    Is het niet zo'n vijftien jaar? Weet dit niet precies, vandaar dat ik het vraag.
    Dit doordat support van XP stopt.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Vraag één is inmiddels beantwoord.

Vraag twee is denk ik het beste beantwoord door Koen. Echter wil ik het nog even voor je benadrukken, dreigen kan strafbaar zijn.
    Zie hier een leuke quote van Wikipedia:

Citaat

Niet elke bedreiging is echter ook een strafbare bedreiging; de strafbaarheid van de bedreiging hangt er van af of de geuite bedreiging voldoet aan de bestanddelen die het wetsartikel daarvoor opsomt. Dit heeft tevens te maken met het verschil in perceptie tussen de objectieve ernst van de bedreiging en de subjectieve beleving van het slachtoffer.

Waarbij ik denk deze regel van zeer belang is uit het wetboek:

Citaat

hij die een ander door geweld of enige andere feitelijkheid of door bedreiging met geweld of enige andere feitelijkheid, gericht hetzij tegen die ander hetzij tegen derden, wederrechtelijk dwingt iets te doen, niet te doen of te dulden;

Heb het belangrijke voor jou even onderstreept.

http://wetten.overheid.nl/BWBR…ldigheidsdatum_29-12-2012

Mvg,
    Tim

Wil gerust voor bugs/fouten zoeken maar niet vrijwillig, heb je eventueel een budget beschikbaar ?

Hallo,

Is al iets bekend over de vraag van Fils? Het is hier namelijk idem dito.

Edit naar aanleiding van bericht van Alex:
    Topic had ik gelezen. Er wordt inderdaad specifiek naar vrijwilligers gevraagd. Maar vragen kan geen kwaad, aangezien dit niet specifiek genoemd werd en geen antwoord werd gegeven op deze vraag.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Het gebruik van fouten in een systeem om het reguliere systeem te omzeilen is beschreven in het werkwoord "hacken".
    Dat is de strikte definitie er van. In verband met dat wij dit niet tolereren sluit ik daarom het topic.

Indien je het hier niet mee eens bent kun je contact met me opnemen met een volledige verklaring of stappen naar een supermoderator (L.Groot / Willem).

Mvg,
    Tim

Hallo,

Mogelijk ken ik iemand die je hierbij kan helpen. Zal deze persoon vragen of die beschikbaar is.
    Persoon maakt tekening en scant dit in en werkt het uit in Illustrator. Heeft mij het zelfs proberen te leren :)

Let wel op, deze persoon leeft in Italië. Is betrouwbaar persoon, host al jaren gratis voor haar. Heb enkel tijd geen contact gehad.
    Laat maar weten als dit geen probleem is, dan zal ik het vragen.

Mvg,
    Tim

Klopt en wat is nu 30€? Voor Call of Duty bijvoorbeeld betaal je al snel €50 en nu hebben we het over een OS: het belangrijkste van je PC! Dat is dus totaal geen geld. Dat je zegt ik koop Office niet, daar kan ik me nog in vinden. Al koop ik die ook gewoon legaal want ik heb een bedrijf en dan is de kans op een inval een paar procentjes groter.

Hallo,

Inkoppertje: processor is het belangerijkste :p

Maar ben het zeker met je bericht eens. Dit is inderdaad niks.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Het domein blond*sex*.nl staat hierbij nu te koop. (bevat geen content)

Bieden vanaf 50 Euro, lag kan je proberen.
    Opbieden met 5 Euro.

Er zijn geen statistieken aanwezig. Had deze enkele jaren overgekocht.
    Bevat sterke keywords. Kan je eenvoudig wat mee bereiken.

Wordt verkocht zodra ik denk dat er of geen interesse meer is of het bod goed genoeg vind :)

Verhuiskosten is voor de koper.
    Staat bij Deziweb.

Mvg,
    Tim