Posts by Tim
-
-
-
-
-
Hallo,
Met mijn post bedoelde ik dat vanuit niks begint en stukje bij beetje code er van toevoegt tot het fout gaat. Dan weet je de bron. Of andersom.
Mvg,
Tim -
Hallo,
Mechanisch typen typt naar mijn mening zeer fijn. Dat raad ik zeker aan. Echter, een consequentie van mechanisch typen is dat het zeker meer geluid produceert. Dat is een overweging die je zult moeten maken.
Mvg,
Tim -
Ik vind het zelf een zeer lage en domme zet.
Al die oorlogen en verbiedingen etc.Kan er nou nooit eens een beetje vrede op aarde zijn? tssss;..
Hallo,Dit heeft niks te maken met vrede. Dit is een soort van communistische dictatuur.
Denk daarbij dat een dictatuur of het communisme niet per definitie iets slechts hoeft te zijn. Integendeel, het ware communisme is iets goeds. Enkel de uitvoering ervan zoals in bijvoorbeeld China is niet humanitair vriendelijk volgens onze Westerse normen.
Mvg,
Tim -
Hallo,
Ter informatie, de Galaxy Nexus heeft GEEN externe SD kaart.
Zelf heb ik dit probleem pas bij 500MB over. Daar zat een reden achter, heb het nog niet ervaren met 12GB over. Ik kan je er dus niet verder mee helpen.
Mvg,
Tim -
Hallo,
Voor keybords raad ik zoiezo mechanische aan
Zelf gebruik ik Corsair Vengeance K90 of zoiets. Werkt erg fijn
Enkel wel duur voor de kwaliteit naar mijn mening.
Mvg,
Tim -
-
Hallo,
Wat is je budget?
Mvg,
Tim -
Hallo,
Probeer eens te debuggen met steeds het weghalen van code om erachter welke code conflicteert.
Mvg,
Tim -
Hallo,
Wat heb je gedaan om te debuggen? En simpelweg een script kopiëren gaat natuurlijk niet werken. Er moeten wel dingen geprogrammeerd worden.
Mvg,
Tim -
Hallo,
Kijk eens naar Netbeans. Heb ik veel gebruikt voorJava.
Voor het zeer kleine beetje C++ dat ik heb gedaan gebruikte ik MS Visual Studio voor. Legaal.
Mvg,
Tim -
Hallo,
In het topic [Verkoop] uniek maffiaspelnet + overige verkoop ik een uniek maffia layout.
Ik hoor van je als je interesse hebt.
Mvg,
Tim -
Tim, ik wil niet op Listen2myRadio een radio beginnen.
Maar met SHOUTcast.
Hallo,Weet het niet meer zeker, was jaren geleden dat ik daar naar had gezocht:
Maar is verbinden met Listen2MyRadio niet hetzelfde als verbinden met een SHOUTcast server?Mvg,
Tim -
Een eeuwigheid denk ik.
Ik snap niet waarom ze hem zo persé een celstraf geven.
Omdat hij gewoon gratis stuff aanbiedt, die ja een artiest maakt.Youtube heeft toch ook de "to mp3 converter".
Waarom starten ze geen zaak tegen hen? ...
Hallo,Een wereld van verschil.
Allereerst worden er simpelweg copyrights geschonden. Als jij een film hebt gemaakt die paar miljoen heeft gekost en je ziet dat iemand dat gratis verspreid ben je daar niet blij mee en is dus ook strafbaar.
Daar worden dingen dus verspreid. Een to mp3 converter is niet iets versprijden. Het is enkel datgene wat wordt aangeboden op youtube aanbieden in een andere extensie. Men moet daarbij er vanuit gaan dat dat wat op Youtube staat dat daar geen rechten geschonden worden.Is niet meer dan terecht dat dit is gebeurd, al is het wel een zware straf.
Mvg,
Tim -
-
Hallo,
Er worden twee dingen door elkaar gehaald.
De factory schijf van een fabrikant bevat een Windows installatie samen met drivers en utility's.
Wat er bedoeld wordt is dat wanneer je wat van de computer verwijderd dat dit niet terug te vinden is. Nu moet je hiervoor Googlen voor enkele programma's die dat kunnen doen. Als je alles van je HDD af wilt hebben moet je programma's gebruiken die je HDD formateren en overschrijven met nutteloze data.
Mvg,
Tim -