Posts by Tim

Hallo,

Voor een project ben ik nog op zoek naar een Wordpress template.

Project gaat over het verspreiden van meer onbekende of juist hele leuke muziek / artiesten. Ook evenementen.
    Vergelijkbaar met http://thissongissick.com/blog/ maar dan natuurlijk beter en breder :)

Dit wil ik met een vriendengroepje doen die al muziek met elkaar deelt.

Houd hierbij rekening dat het om een Multi site Wordpress instalatie gaat. Houd in dat je mogelijk meer onderzoek moet doen.

Ik hoor het wel! :)

Mvg,
    Tim

Ja als je java onder de knie hebt is de boek nutteloos.
    maar als je het voor eerst keer doet is het wel handiger voor een boek te kopen

je verspild 20 euro maar je leert wel weer iets nieuws ;)

Hallo,

Het boek had ik gekocht op het moment dat ik het ging leren en totaal niet onder de knie had.
    Heb het geleerd op school door opdrachten uit te voeren.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Het topic wordt gesloten en gecensureerd omdat de volgende regels werden overtreden:

1.4 Discussies over illegaal verkregen software, hardware en broncodes zijn niet toegestaan, indien u iets van bovengenoemde ziet op de website rapporteer dit dan zo spoedig mogelijk.
    1.5 Plaats geen lasterlijke berichten over een ander op de website. Los deze zaken buiten ICTscripters om op. Maak, indien nodig, melding van oplichting bij een teamlid door middel van een privébericht.

Reden van cencuratie is omdat ICTS niet aansprakelijk wilt gesteld worden voor laster en versprijding van illegale activiteiten.

TS heeft een waarschuwing ontvangen.
    Crimz, het kopen van hacks is verboden. Als iemand je oplicht in hacks kun je niks beginnen omdat je zelf strafbaar bezig bent. Tenzij je zelf ook een straf wilt krijgen.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Heb hier een Java boek. Drie maal ingekeken voor nog geen bladzijde per keer. Oftewel, boek was voor mij nutteloos.

Je leert het meeste door te doen. Om met een goede denkwijze te beginnen raad ik je aan met een taal die OO hoort, zoals Java. Dan kun je de stap naar php maken met een veel betere ervaring dan van php naar Java.

Ik spreek uit eigen ervaring.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Voor een project zoek ik een manier hoe ik leden automatisch kan uitbetalen.
    Denk hierbij aan dat het lid 5 Euro trgoed kan hebben en dat hij dan na het invullen van wat gegevens (paypal? Bankgegevens, iets anders?) dat hij uitbetaald krijg.

Nu zoek ik een manier om dat te doen. Een service die dat aanbied. Zodat ik eenvoudig geld aan ze ksn overhandigen.

Zelf had ik een tijd geleden gelezen dat dit met paypal kon, ik kan echter dit niet terugvinden.

Als mensen weten waar ik zo een service kan vinden of meer informatie kan vinden over paypal dan hoor ik het graag! Zoektermen zijn ook gewenst aangezien ik na aantal keer zoeken niet iets gerelateerds heb kunnen vinden.

Ps. Gaat niet over een van die kliksites ;)

Mvg,
    Tim

Hallo,

Zelf ben ik van OO werken. Kun je dit onderverdelen in functies en objecten wat de leesbaarheid nog vele malen meer ten goede moet komen.

Maar met dit kleine stukje kom ik uit op:

Maar het liefste had ik dit in een OO omgeving gedaan. Maar met zo weinig code kan dat niet.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Probeer keurig met tabs te werken.
    Voeg comments toe en gebruik Javadoc (maar dan voor php).
    Gebruik goeie benamingen, dit is een zeer belangerijk iets.
    Als een functie te lang wordt, splits deze in twee functies.
    Als een klasse teveel functies krijgt, kijk er dan naar of het niet eigenlijk twee objecten zijn.
    Mogelijk dat je omslachtige manieren of slordige manieren gebruikt om dingen te doen.

Heb je voorbeeld code waar we feedback op kunnen geven?

Edit na reacties:
    Zorg voor een template waar je enkel nog de variabelen in hoeft te zetten. Dat je alle berekeningen ervoor hebt gedaan. Als je een for loop moet doen dat er dan niet extra code nodig is in de template.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Welk IP sdres? Binnen het netwerk of die de provider aan je geeft?

Indien laatste, praat met je provider.

Mvg,
    Tim