Hallo,
En als je eens niet passive gebruikt?
Overigens, moet Stefan deels gelijk geven. Waarom Windows? Deze is minder geschikt voor websites.
Mvg,
Tim
Hallo,
En als je eens niet passive gebruikt?
Overigens, moet Stefan deels gelijk geven. Waarom Windows? Deze is minder geschikt voor websites.
Mvg,
Tim
Wellicht weet hier iemand een goede tutorial. Het is meestal zo dat je niet weet wat goed is en wat fout is.
Hallo,
Hij zoekt juist geen tutorial zover ik heb begrepen.
Mvg,
Tim
Hallo,
Kun je mij uitleggen hoe je niet leert van een tutorial? Dat is juist de manier om het te leren zolang je maar niet alles direct kopieert en plakt.
Wat is het verschil tussen iemand die het jou uitlegt en een artikel die het je uitlegt?
Mvg,
Tim
Tim
Die oplossing had ik ook in gedachte, je kan echter de content achterhalen met verschillende programma's waarbij je map structuur ook gewoon zichtbaar is.
Dit is voor mij niet echt de oplossing die ik in gedachte heb aangezien het dan nog steeds nutteloos is als beveiliging zijnde.
Hallo,
Bescherm je map Enkel voor de server benaderbaar. Desnoods hou je hem non-public. Een server bestaat uit meer dan enkel public_html.
Mvg,
Tim
Hallo,
Voorbeeld:
meisje.png
Wordt opgeslagen als 12360127083.png
Je gaat naar /betaald/meisje.png (maar in werkelijkheid vraag je .php bestand op, mod_rewrite)
Daarin laad je het plaatje en geef je de juiste headers.
Dit is als ik heel snel nadenk. Er zijn denk ik betere methodes die minder zwaar zullen zijn.
Mvg,
Tim
Hallo,
Bedankt voor de feedback!
Template is gekocht. Heb zelf teksten erin moeten zetten met de stijl en het logo. Ook de sociale iconen heb ik erin moeten zetten.
Voor het scrollen:
Mogelijk een idee om dit op te lossen? Want ik zie niet zo snel wat ik hier aan kan doen behalve kleinere teksten nemen.
Meer teksten:
Zie hierboven, dat gaat het scrollen beinvloeden, ideeen?
Feedback die ik elders nog heb ontvangen:
Under construction grijs maken, trekt te veel aandacht.
Tekst aanpassen, ipv kans neerzetten dat je het gewoon krijgt.
Mvg,
Tim
Hallo,
Heb zojuist een under construction page afgemaakt: http://gratis-chat.nl
Ben benieuwd naar jullie meningen! Wat zou er volgens jullie veranderd moeten worden of denken jullie dat het zo perfect is?
Ook feedback over de getoonde tekst aub en eventueel SEO!
Optie waar ik nog aan wil werken maar nog niet lukt:
- De sociale share buttons willen niet mooi worden weergeven via mobiel
Alvast bedankt!
Mvg,
Tim
Hallo,
Kijk eens naar codeIgniter hoe die zijn dingen logt.
Is dacht ik een file log.
Mvg,
Tim
Hallo,
Heb zojuist een under construction page gemaakt voor het project dat ik nu eindelijk eens af wil maken:
http://gratis-chat.nl
Verder wil ik werken aan brokentrack.com Daar wil ik creativiteit op het internet stimuleren. Wil allereerst met een muziek project beginnen daar.
Mvg,
Tim
Hallo,
Met Chrome werkt het prima!
Mvg,
Tim
Hallo,
Pas je titel aan, deze is erg misleidend.
Tot dan gaat het topic op slot.
Edit:
Ook bewijzen voor de cartoon aub.
Mvg,
Tim
Hallo,
Om fraude en oplichting te voorkomen en om vertrouwen voor de leden te zorgen zou ik graag bewijs willen zien dat deze inderdaad van jou is.
Totdan gaat deze op slot.
Mvg,
Tim
Hallo,
Hierbij bevestiging dat de TS niks fout doet.
Volgende keer graag report functie gebruiken.
Mvg,
Tim
Hallo,
Willem, probeer toch eens Hiren boot. Deze is ook in staat om wachtwoorden weg te halen. Daarna kan je misch inloggen op het acc zonder in te loggen.
Mvg,
Tim
Ik maak gebruik van Paypal Adaptive Payments API. Dit is iets waar je zeker even naar wilt kijken.
Hallo,
Bedankt, dat was inderdaad wat ik zocht!
Mvg,
Tim
Hallo,
Topic gaat op slot totdat:
- Bewezen is dat dit legaal is. Stuur gelieve de mail door MET de headers.
- Topic opgeschoond is, dit is geen normale manier van lezen.
Mvg,
Tim
Hallo,
Zoals gezegt, Pokemon games zijn illegaal. Het verzoeken naar zo'n game is dan ook in strijd met het reglement hierdoor.
Om deze reden gaat hier een slot op.
Mvg,
Tim