Halo,
Allereerst excuses als het als grof aankwam
Maar verder snap ik dit topic niet. Wil je mensen inlichten hoe het zit met Woltlab zijn copyright regeling? Of wil je het hebben over copyright in het algemeen?
Mvg,
Tim
Halo,
Allereerst excuses als het als grof aankwam
Maar verder snap ik dit topic niet. Wil je mensen inlichten hoe het zit met Woltlab zijn copyright regeling? Of wil je het hebben over copyright in het algemeen?
Mvg,
Tim
Waar is de link naar het systeem van ictscripters?
Hallo,
Allereerst heeft dat niets met deze zaak te maken. Dat terzijde is ICTS niet verplicht dit te doen. Jij daarintegen wel.
Mvg,
Tim
Ja dat besef ik wel ja. Mijn bezoekers op dat domein, 15 per maand hebben toch geen enkele intresse in waar de template vandaan komt. Daarbij werkte hij totaal niet en ben ik er waarschijnlijk langer mee bezig geweest dan de makers van het origineel.
Hallo,
Dat maakt niet uit. Je moet het hoe dan ook doen, hoe laag je bezoekersaantal ook is of hoeveel je er aan hebt zitten sleutelen.
Mvg,
Tim
Hallo,
Besef je dat je een link op de pagina moet hebben naar de makers toe.
Mvg,
Tim
Hallo,
Mogelijk dat je het voor 20% van de koopprijs kan verkopen.
Computers slijten erg snel en dalen zeer snel in waarde.
Ook zoals gezegd is is Vista zeker niet meer van deze tijd.
Mvg,
Tim
Hallo,
Zie ThePirateBay. Let wel op dat sommige dingen illegaal kunnen zijn.
Mvg,
Tim
Hallo
Corleone,
Het is zo dat zowel jij en youtube fout zijn. Youtube voor het aanbieden, maar die doet er wst tegen. Maar jij, als jij dit doet ben je strafbaar bezig, zo simpel is het. Ook al is hrt naar youtube of een andere dienst. Als ik de nieuwste films upload ben ik fout bezig. Kijk eens naar het laatste nieuws omtremt de straffen hierin.
Mvg,
Tim
Hallo,
Dennii, kijk eens naar WinSCP. Is erg handig in dit soort gevallen.
Mvg,
Tim
Hallo,
Je moet php.ini aanpassen.
short_open_tag moet op On staan.
Mvg,
Tim
Hallo,
Zelf zou ik absoluut niet Smarty nemen.
Heb er even naar gekeken en:
Je kan hetzelfde doen met gewoon php, heb je geen template engine nodig en levert dus tijdswinst op en bespaart resources.
Verder vind ik het er niet logischer op worden, "eq" moet staan voor "equal"? Geef mij dan maar lever een == of schrijf het woord volledig uit.
Dat wat met Smarty gedaan wordt zou ik gewoon met een MVC framework doen. Zelfde resultaat maar dan geen engine nodig en lekker php.
Mvg,
Tim
Hallo,
Ben gek dat ik hier aan mee heb gedaan, maar:
http://www.youtube.com/watch?v=9Nr2167IAic
Mvg,
Tim
Hallo,
Er bestaat niet iets als "script breuk".
Appsdesigner / Twinis is hier verbannen wegens oplichting / identiteitsfraude. Let hier dus op.
Mvg,
Tim
Hallo,
Goeie koop! Wou deze website ook kopen maar vond het te duur.
Je kan een betere toplijst maken.
Een app op facebook.
Misschien prijzen of wedstrijden kunnen laten maken?
Mvg,
Tim
Hallo,
Dit is dermate strafbaar dat jr een boete kan krijgen of een gevangenis straf. Dit is namelijk uploaden van beschermd materiaal.
Nu zal het waarschijnlijk niet tot daar komen
Mvg,
Tim
Hallo,
Persoonlijk zou ik de regenboog weghalen. Dat vind ik er te speels uit zien voor een bedrijf wat vertrouwen moet uitstralen. Wat het voor de rest best goed doet vind ik.
Mvg,
Tim
Hallo,
Je moet je zorgen gaan maken. HD schermen worden populairder. Zelf heb ik een HD laptop en 5760x1080.
Mvg,
Tim
Hallo,
Indien je nog iemand zoekt, mogelijk dat ik kan helpen
Ga zelf ook een muziek project starten met wat mensen.
Mvg,
Tim
Hallo,
$size moet groter zijn dan 0.
Overigens, gebruik een database voor dit en geen tekstbestand
Mvg,
Tim
Is niet mijn printscreen, maar heeft iemand van de webhosting waar de website is gehost gemaakt. Maar ik heb geen zin dat hun de hele source eraf gooien want daar zit het toch niet in
Hallo,
Heb het vermoeden dat dit wel in de source zit Doe wat ik zei :p
Mvg,
Tim