Posts by Tim

Ik niet, het is een onmogelijk opdracht omdat er ontelbaar veel getallen zijn. Zelfs met recursie lukt dit niet.

Hallo,

Tuurlijk lukt dit wel.

Stefan heeft het al opgelost zegt ie. Dit is niet zo'n hele moeilijke opdracht. Heb wel wat moeilijkere voor je als je wilt.

Zal kijken of ik het antwoord in Java of C kan krijgen of C++. (C# geen zin in om alles weer op orde voor te krijgen), moet ik wel tijd hebben.
    Reden is simpel: toch allemaal ongeveer zelfde syntax.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Kijk eens naar de syntax die je gebruikt.
    Gezien het feit dat je om de haverklap wat vraagt lijkt het erop dat je php niet kent. Zeker aangezien dit gewoon het kennen en kunnen van basis php syntax is.

Probeer eerst eens php te leren of huur iemand in, want mensen vinden gaan op een gegeven moment dit niet fijn vinden (als ze dat al niet vinden).

Verder zul jij waarschijnlijk nl2br($text) moeten gebruiken.

Mvg,
    Tim

Het lijkt mij sowieso moeilijk om het werkend te krijgen voor grote getallen. De mogelijkheden zijn natuurlijk eindeloos. Dan is het volgensmij onmogelijk om te doen.

Hallo,

Daarvoor is de recursie, die kan de grote getallen juist goed opvangen.
    Echter, rekentijd neet natuurlijk wel toe. Bij een te groot getal zal of het geheugen op zijn of de executie tijd te lang zijn.

Leuke opdracht Stefan!

Mvg,
    Tim

Hallo,

Ben misschien van plan om de source code van http://maffiaspel.net vrij te geven. (Lees: niet de cartoon of extra layout)
    Echter wil ik dan waarschijnlijk wel de eis stellen dat;

- Het niet verkocht mag worden
    - Het gedeeld moet worden wanneer iemand er naar vraagt
    - Er betaalde "plugins" voor verkocht mogen worden.
    - Er een linkback moet zijn

Zouden mensen hier denken jullie nog steeds gebruik van willen maken, ondanks deze voorwaarden?

Mvg,
    Tim

Hallo,

Wat als je bovenin de functie $message = 'init'; zet?
    Krijg je dan wel wat terug?

Doe overigens eens voor elke if en else een echo binnen de scope. Kijken welke hij wel en niet uitvoert. Aangezien bij in iedergeval 2 if statements geen message wordt gezet zover ik zie.

Mvg,
    Tim

De complexiteit van Tim's algoritme is n^2, het is dus een erg traag algoritme! Zal eens kijken of ik de naam ervan kan vinden..

Dat was niet moeilijk te vinden, selection sort, of course:

http://en.wikipedia.org/wiki/Selection_sort

Hallo,

Bubblesort is ook n^2 in de meeste gevallen? :p
    Kon je beter quicksort geven haha!

Maar denk dat snelheid er niet toe doet, omdat een zelfgemaakte php implementatie hiervan zoiezo langzamer is dan de native. Dacht net met een schuin ook te hebben kunnen lezen dat de native ongeveer 15x zo zo snel is.

Mvg,
    Tim

Beste leden,

Even een kort berichtje: we hebben zonet een nieuwe beveiliging in dienst genomen tegen DDoS.
    Deze begint binnen de 24 uur te werken. Het zou kunnen dat hierdoor bepaalde dingen niet meer werken op ICTSripters.
    Merk je dingen die het niet doen of dat pagina's trager laden, laat het ons dan A.U.B. weten.

Alvast bedankt.

Mvg,
    Tim; namens het ICTScripters team.

Hallo,

Loop door de array. Ga dan een nieuwe array maken en vergelijk de waardes telkens. Zoek eerst laagste waarde, voeg toe aan nieuwe array. Voeg dan de 1 na laagste enz.

Er zijn meer technieken. Google eens op array sort algorithms of iets dergelijks.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Na een report heb ik om bewijzen gevraagd van de TS. Deze heeft hij gefaald aan te leveren.
    Onder andere doordat deze foto's schijnbaar niet vrij gegeven mogen worden door "de bond", ongeacht dat de TS aangeeft deze te kunnen leveren bij interesse.
    Daarom zie ik dit als een poging tot fraude en gaat het topic dicht.

Edit:
    Bewijzen ontvangen. Je ziet inderdaad een sticker op een vrachtwagen met de hashtag (dus niet account!) #RaarMaarWaar.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Hoeveel ruimte:
    Max grootte van een video wat jij toe gaat staan * aantal videos wat je minimaal aan wilt kunnen. (Paar TB aan ruimte lijkt mij dan voldoende)
    Dataverkeer? Ik zou proberen ongelimiteerd te krijgen of op zijn minst paar TB.

Dit is enkel als het wat bezoekers krijgt natuurlijk. En het is een schatting.

Mvg,
    Tim