Posts by Tim

Dit werkt nu wel nu werkt dit alleen nog niet:

PHP
    if($activation = $mysqli->query("SELECT activation_key FROM users WHERE username=' . $username . '")) {
    				while($row = $activation->fetch_assoc()) {
    					echo '' . $row['activation_key'] . ' test3';
    				}
    				echo 'test2';
    			}

Hallo,

Zeer interessant dat dat nog niet werkt *hint hint* ;)

Mvg,
    Tim

Hallo,

Het betreft hier een layout en geen source.
    Source wordt niet verkocht.

Gaarne graag over de layout praten.

Edit:
    Topic is geleegd. Indien er problemen zijn met de source, bespreek dit met Ferhat, dat is een andere zaak.

Topic gaat wel dicht doordat er gebruik wordt gemaakt van een source waar geen rechten over zijn. Topic wordt heropend indien de source eraf is en enkel de layout er staat.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Het eerste antwoord die ik lees is via Google is:

Citaat

You're probably not running an SMTP server on your localhost.

Kijk hier eens naar.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Even aanpassen doe je niet zo maar. Ze gebruiken niet maar één systeem. Nee, meerdere. Welke weer in contact staat met weer andere systemen. De zaak ligt dus extreem complex en ook extreem gevoelig. Je wilt daar geen fout in maken.

Het herschrijven van zoiets kan miljoenen al dan niet tientallen miljoenen of meer kosten.

Miljoenen regels zijn ook niet heel veel naar mijn weten. Ik vermoed dat de omvang van de bank wel hoger ligt. Je kan dit bijna niet vergelijken met een gewone applicatie.
    Er is daarom ook een reden waarom ze oude systemen gebruiken. De kosten zijn dus enorm en ze willen het houden omdat het simpelweg gewoon werkt.

Mvg,
    Tim

Tim: Method overloading is toch niet zo bijzonder?

Maar aan het gebrek aan reacties te zien hoef ik dit dus niet nogmaals te doen?

Hallo,

Vind dat niet altijd netjes. Soms idd handig of nodig, maar soms ook onnodig vind ik. Maakt de code wel complexer en meer onleesbaar vind ik.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Als dit in de voorwaarden staat heeft een host dat wel te willen.
    @TS, zover ik weet moet je toch niet op elke site een nieuw account maken om je torrent aan toe te kunnen voegen?
    Anders moet je misschien je eigen tool maken die de torrent automatisch submit.

Mvg,
    Tim

De code die je nu laat zien heb je vrij weinig aan.
    De functie eregi is trouwens al heel erg oud dus ik raad je aan om het niet te gebruiken

Hallo,

Fout zit degelijk in de code. Namelijk in de preg_replace.

@TS, leer even wat een regex is en hoe je dit toepast. Dan zul je het probleem snappen.

Mvg,
    Tim

Hallo,

M.Martens is volledig fout. Als je het kan kopiëren betekent het helemaal niet dat dit mag.

Maar het is simpel, zolang nergens staat vermeld dat je het wel mag gebruiken, dan mag je het niet gebruiken. Als er staat van wel, kijk naar de licentie. Als er een licentie staat, kijk goed naar de voorwaarden van de licentie (daar zitten soms nogal wat eisen aan).

Je kunt ook de auteur vragen of je die mag gebruiken.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Hier een Java versie van Victor zijn oplossing:

Naar mijn mening zeer goed dat dit er is. Helaas heb ik hier niet echt tijd voor. Namaken kan altijd in een andere taal.

Overigens, vind jouw oplossing een beetje gemeen Stefan :p Dit kan niet zomaar in bijv Java tenzij je aan method overloading gaat doen.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Op het eerste opzicht vind ik het ook ergelijk.

Enkel kan het zo zijn dat doordat een mens niet van verandering houdt het op het eerste opzicht niet fijn aanvoelt. Mogelijk later wel.

Overigens heb ik ook het vermoeden dat dit een grap is van Koen :p Meeste mensen lezen van links naar rechts, dus belangrijke dingen altijd links!

Mvg,
    Tim