Hallo,
Ik zou zeggen, kijk eens in de sources die wij hier hebben staan. Daar zitten er vast wel een paar tussen. Weet niet welke sources.
Mvg,
Tim
Hallo,
Ik zou zeggen, kijk eens in de sources die wij hier hebben staan. Daar zitten er vast wel een paar tussen. Weet niet welke sources.
Mvg,
Tim
Toon MeerHallo,
buiten de scope? Kan iemand daar beetje meer uitleg overgeven?
Met vriendelijke groet,
Frank sijbom
Hallo,
Buiten de scope houdt in dat de variabele niet beschikbaar is binnen de functie. In de functie kan je geen variabelen gebruiken van buiten de functie, tenzij meegegeven als parameter of als je een globale variabele ophaalt bovenin de functie via de global keyword.
Mvg,
Tim
Hallo,
$mysqli zit buiten de scope.
Mvg,
Tim
Die ik moet maken moet in php geschreven worden..
Maar is dus niet duidelijk of dat mogelijk is met die fotoupload.
Hallo,
Een tip:
Verdiep je eens in client sides en server sided. Het verschil hierin. Kijk naar wat je nodig hebt om de camera van een telefoon te besturen. Kijk wat php kan.
Mvg,
Tim
Maar dat is dus het punt..
Ik kan er helemaal niks over vinden en kan ook moeilijk kijken hoe het op facebook moet kijken hoe die het hebben via de app..
Hallo,
Is de app geschreven in php?
Mvg,
Tim
Hallo,
Bij een stage is het de bedoeling dat je leert. Als wij hier het antwoord geven leer je niet.
Je moet dus onderzoek doen. Kijk eens of FB het doet via de web versie of de app versie. Dan weet je meteen al meer.
Mvg,
Tim
Hallo,
Hier een bod van 5 Euro.
Mvg,
Tim
Hallo,
Het doel van een stage is juist dat je van je stagebedrijf leert.
Als jij hulp hier zoekt betekent het dat je stage eigenlijk weinig zin heeft aangezien je het niet daar leert maar blijkbaar hier.
Je moet gewoon je bedrijf hierop aanspreken. Heb zelf overigens maand terug mijn eigen stage afgerond.
Mvg,
Tim
Hallo,
Waarom zou je dit met een iframe willen oplossen?
Mvg,
Tim
Hallo,
Het schijnt nu om drie explosies te gaan.
Mvg,
Tim
Hallo,
Eer mensen bieden moet er bekend zijn waar ze op bieden. Geef dit aan.
Mvg,
Tim
Tim
Mijn klanten werden normaal gesproken met IMAP altijd geblokkeerd terwijl deze poort gewoon toegestaan was in IPTABLES.
Zijn er nog andere poorten die ik open moet zetten want ik heb nu alleen poort 143 open staan hiervoor die DirectAdmin vraagt.
Hallo,
Naar mijn weten is dat inderdaad enkel die poort. Wat je kan proberen is kijken of het aan je firewall ligt door deze uit te schakelen en dan te proberen.
Mvg,
Tim
Hallo Tim.
Waarom bied je het niet aan aan beginnende scripters?
Hallo,
Doordat allereerst dit de veiligheid van de server in gevaar brengt en dat ik ook wel kwaliteit wil ondersteunen en niet wat mensen die wat willen proberen of gewoon wat prutsen. Ik wil wel het gevoel hebben dat het goed benut wordt. Anders kan je net zo goed een gratis host elders pakken.
Mvg,
Tim
Hallo,
Bij DirectAdmin komt dit standaard mee.
Verder heeft dovecot een config waar dat dacht ik in zat. Ik zou eventuuel het config bestand kunnen opsturen.
Mvg,
Tim
Hallo,
Ik bied gratis hosting aan. Maar ik wil dit niet aan beginners aanbieden. Bij bewijs van kunnen kan ik het dus aanbieden.
Mvg,
Tim
Als het in de voorwaarden staat die jij accepteert moeten ze jouw uitbetalen.
Hallo,
Probleem is, het staat niet in de voorwaarden
Daarom een duidelijke screenshot maken.
Mvg,
Tim
Hallo,
Ze moeten het inderdaad doen. Vergeet niet om een goede screenshot te maken voor het geval het stiekem gewijzigd wordt.
Mvg,
Tim
Hallo,
Ook ik zou eventueel kunnen helpen.
Enkele voorstellen:
Javascript: jQuery i.c.m. BackBone.
Php: CodeIgniter framework.
Versie beheer: Git
Op deze manier kunnen we allemaal er goed aan werken, hebben we al een soort van architectuur waar we in kunnen werken dus code stijl staat deels vastgelegd.
Ik zou mogelijk een steen kunnen bijdragen op het gebied van architectuur en code reviewing.
Mvg,
Tim
Ik denk dat als je de bron erbij zet het wel legaal is.
Hallo,
Nee, dit is niet zo. Dit hangt af van de licentie.
Mvg,
Tim
Hallo,
Een knop voor else? Nee, daar moet je echt niet naar kijken.
Zelf heb ik enkele IDEs ervaren, enkele goede vind ik:
PHPDesigner, Dreamweaver, Netbeans, IntelliJ, Eclipse, Zend Studio.
Mvg,
Tim