Posts by Tim

Het is helemaal niet zo moeilijk als je een beetje de basis begrijpt. Hieronder zal ik je wat voorbeelden geven:

sudo - Dit installeert of voert je actie uit met root rechten, dit is nodig voor sommige applicaties.
    wget - Hiermee kun je een bestand downloaden (wget http://blabla..nl/1.zip)
    cp - Hiermee kun je een bestand kopiëren.
    mv - Hiermee kun je het bestand hernoemen, of verplaatsen
    top - Hiermee zie je processen die draaien, en de server load kun je hier terug zien.

Hallo,

En hier gaat het al fout. Sudo en wget zijn kernel afhankelijk.

Mvg,
    Tim

Heel erg bedankt maar hoe zorg ik dat de andere php codes niet werken want nu zitten mensen topics te maken met msgbox erin -_-

Hallo,

Door de code te beveiligen, via php.
    NIet alles hoeft voorgekauwd te worden ;) Lees wat over beveiliging.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Voordat je een VPS neemt, leer de basis van Linux.

Hoe? Een VPS is eigenlijk een Virtual Machine op een server. Op je eigen pc kan je ook een virtual machine maken met bijv. Oracle Virtualbox (gratis) of VMWare (Betaald). Dan download je een Linux image en proberen maar!

Mvg,
    Tim

bam deze moet goed zijn

Hallo,

Nee, deze is nog niet goed.
    project_datum, wat moet dat in project_afbeeldingen?
    Herhaling wil je voorkomen, je wilt geen afbeelding_1, afbeelding_2. Daarvoor is dus het tabel project_afbeelding.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Nee, het is nu erger. Ik raad je aan eerst de logica en redeneringen te begrijpen. Want aan de hand daarvan maak je de ERDs.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Er klopt inderdaad weinig van.

Allereerst, een project mag blijkbaar één project afbeelding hebben? Ok. Dat kan maar klinkt raar voor mij,

Maar wat gekker is, project_afbeeldingen gaat niet over een afbeelding?

Het bevat een id, een project_sorteer, en een project afbeelding dat ofkomstig is uit een project omschrijving? Dat is niet bepaald logisch.

Verder heeft je project_omschrijving id die je niet gebruikt, maar die je beter had kunnen gebruiken voor project_afbeeldingen, wat dat ook voor mogen dienen.

Verder is de benaming voor mij ontduidelijk betreffende Lomschrijving en Komschrijving. Is niet voor de hand liggend. Daarbij komt dat zoals aangegeven project_titel twee keer er in voorkomt. Waarom? Lijkt mij een duplicaat.

Tot slot, als alles een één op één relatie heeft, waarom niet gewoon één tabel?

Mvg,
    Tim

Hallo

Deze site word nu gehost bij versio dus als die traag is moet je gaan klagen bij versio hij word volgendeweek op mijn eigen site gezet

Hallo,

Layout vind ik zelf irritant om naar te kijken.
    Layout ziet er gratis uit.

Zoals aangegeven, de teksten is buiten porposie. Stop met schrijven en huur iemand in.

Hoe bepaalde dingen zijn opgemaakt (paketten bijv.) is onoverzichtelijk en irritant om naar te kijken en straalt onprofessionaliteit uit.

Om "Versio" als keyword in je meta tags op te nemen duid aan hoe je te werk gaat.

Jij wilt goede hosting aanbieden terwijl je bij Versio gehost zit en al zelf aangeeft dat zij dan verantwoordelijk zijn voor de traagheid? Zo werkt dat niet. Zo kunnen mensen beter bij Versio hosten voor minder geld natuurlijk.

Mvg,
    Tim

Hallo,

10 minuten geluid neemt zelfs met lossless niet zoveel ruimte in beslag, bij langa na niet.

Het heeft te maken met de encoding. Gewoon een andere encoding gebruiken en het is opgelost. Dus opnemen en daarna bewerken.
    Indien je dit goed doet is er nauwelijks kwaliteit verlies.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Als jij niks hebt gedaan heeft hij geen poot om op te staan. Gewoon wachten tot je bericht hierover ontvangt van justitie.

Als hij zelf foute dingen doet (copyright schenden) dan kun je aangifte bij hem doen en dit bericht als bewijs gebruiken (met IP etc).

Mvg,
    Tim

het script verwacht geen else op lijn 117

maar ik weet niet hoe ik het kan oplossen

Hallo,

Waarom zou een script geen else verwachten?

Waarom niet op lijn 117?

Kijk eens naar alle if en else statements die je hebt en organiseer het een beetje.

Edit:
    Ik krijg zelfs een error in mijn IDE.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Lees eens de waarschuwing. Wat staat dat precies? Wat zou dat betekenen? Waar gebeurt het? En als je ziet waar het gebeurd en weet wat de error betekent, wat klopt er niet? En hoe los je dat op?

Mvg,
    Tim

Hallo,

Gewoon de pagina includen via php of ajax gebruiken.

Mvg,
    Tim