Posts by Tim

Beste,

Wat willen jullie nou precies wat ik doe? Want ik zie door de bomen het bos niet meer, bij de code die staat op plaatscode.be krijg ik onderstaande error.

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/philisb20/domains/crimewars.nl/public_html/koop.php:1) in /home/philisb20/domains/crimewars.nl/public_html/inc/config.inc.php on line 3
    Update Fout 1

Hallo,

Voor de derde keer, voer de query uit via phpmyadmin.

Over bovestaande error, er staat dat er dingen naar de browser worden verzonen (tekst/html) voor de header die gezet wordt.
    Je zet dus ergens een header nadat er tekst output is geweest.

Mvg,
    Tim

Hallo,

kroepjes, ik herhaal, voer het uit in phpmyadmin en je zult zien wat het probleem is.

Tevens raad ik je aan om eerst php te leren eer je er mee verder gaat.

@Cake, verkeerde manier van leren. Want ook ik ben zo begonnen. Was zeer slecht.
    Van wat ik nu zie wilt hij het gewoon opgelost en online hebben. Ik wil dat mensen onderzoek doen en hun best doen.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Probeer eens via phpMyAdmin dezelfde query uit te voeren.

@Cake & Kroepjes:
    Een crime spel beginnen zonder kennis van php(of een andere webtaal zoals Java) is nooit wijs. Als je wilt leren programmeren zijn er betere methodes. Een kant een klare crimespel vol met fouten is niet de beste omgeving.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Query klopt dus niet. Anders krijg je die melding niet. Print de query eens uit en voer deze uit in phpMyAdmin voor mogelijk een betere beschrijving.

Als jij al niet weet wat daar moet, hoe moeten wij dat dan wel weten? Het is jouw spel.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Het topic is leeggemaakt.

Er werden beschuldigingen gedaan dat de layout "gestolen" zou zijn. Dit was niet het geval. Het is een voledig andere layout.
    Bij twijfel kan er gebruik worden gemaakt van de raporteer functie.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Het topic gaat op slot.

Beschuldigingen vliegen over en weer, terwijl dit niet de kern van de zaak is. Welke al ontspoord is sinds een tijd terug. Tevens is er antwoord gegeven.
    Hierom sluit ik dan ook het topic, om het één en ander te voorkomen en dat er meer regels worden geschonden.

@TS, ik zal zo op het berichtje reageren.

Mvg,
    Tim

Hi,

Great to hear such a thing. However, I would like to inform you that since a short while, updates through a different channel than the Google Play store is prohibited.
    Therefore I recommend that you put this to discussion with the one responsible for the matter.

For more information, please see: http://tweakers.net/nieuws/887…ten-de-play-store-om.html

I wish you the best of luck with the project.

Yours sincerely,
    Tim

-------------------

Hallo,

Fijn om dit allemaal te horen. Echter wil ik je graag mededelen dat dit in strijd is met het beleid van de Google Play store. Sinds kort is een nieuw beleid van kracht.
    Daarom raad ik je ten zeerste aan dit ter discussie te stellen met de verantwoordelijke.

Voor meer informatie, zie: http://tweakers.net/nieuws/887…ten-de-play-store-om.html

Veel succes met het project.

Mvg,
    Tim

Hallo,

@TS, bericht aangepast. E-mail en IP weggehaald. DIt is in strijd met ons reglement en wet.

Verder sluit ik me aan bij K.Rens. Maar weet bij voorbaat dat een rechtszaak niet gaat helpen.

Verder klopt het absoluut niet wat M.Martens zegt. Je hebt niet zomaar rechtsbijstand. Dit moet je echt hebben afgesloten.
    Start niet zomaar een rechtszaak. Het is ook zo dat de verliezende partij moet betalen.
    Is ook geen lasterlegging, wat dat bestaat niet.

Tot slot heeft wat Refferalboy zegt niet veel toevoeging, deze dingen er niet toe.

Wat er toe doet is:
    Is er duidelijk in de logs te zien dat er "gehackt" is?
    Is het duidelijk dat het die persoon is?

Zo ja, dan kun je aangifte doen. Let wel op dat je zelf natuurlijk ook rechtmatig bezig bent.

Mvg,
    Tim

Cakemaster: de ddos gebeurde niet op onze ip's, maar op het domein van ictscripters.
    Het heeft dus helemaal niet te maken met het al dan niet bekend zijn van het ip ;)

Sinds onze nieuwe server, zijn we nog geen enkele keer offline geweest door aanvallen - zalig, ik kan weer gerust slapen.

Als iemand hetzelfde wil qua server opzet, ik kan het aanbieden voor 18 euro per maand :)

Hallo,

Dan zul je later misschien wat van me horen.
    Zit nog aan een co tract maar daarna moet ik ergens heen.

Mvg,
    Tim

Ik ben nu al redelijk ver
    $date is de date een timestamp maar hoe laat ik php rekenen of het 24 uur geleden is ?
    dus soort van

PHP
    if ($date = 1 DAY AGO){

}

Hallo,

Je moet kijken naar het verschil tussen nu en de logtijd. Je moet dus een verschiltijd berekenen. Haal dus van de nu tijd de log tijd af en je hebt de tijd dat verstreken is. Kijk of dat lager of hoger is dan 24 uur.

Mvg,
    Tim

Probleem al zelf opgelost ik gebruikte in mijn code mysql terwijl ik werk met mysqli
    Maar hoe laat ik mijn site nu rekenen of er wel 25 uur verschil tussen zit?

Sla hun ip adres 1op in de database inclusief met een tijd. Nu vergelijk je tijd met die van nu en zo kun je zien of het 24 uur geleden of langer is geplaatst.

Hallo,

Hoe precies? Door simpel uit te rekenen hoeveel tijd verstreken is. Gewoon, via wiskunde. Gewoon een berekening maken in php.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Dat krijg je er van als je bij Versio host. Je moet dit probleem met Versio oplossen, wij kunnrn hier weinig aan dorn.

Ik raad je aan om te verhuizen naar een andere host.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Zelf ga ik voor een expotentiele groei van de wachttijd. Mislukt het 1x, 5 sec, 2x, 20 sec, 3x 2 min, etc etc. (ter illustratie)

Mvg,
    Tim

Als je een VPS afneemt heb je 9/10 keer een kernel die het ondersteund. Ikzelf heb hier nooit problemen hiermee gehad en ik ben al bij meerdere providers geweest.

Hallo,

CentOS is mogelijk het meest gebruikte kernel voor websites. Deze heeft die commands standaard niet.

Mvg,
    Tim