Hallo,
Niet te hard van stapel lopen
Velen gebruiken niet eens 5.4. Eerst kijken hoe dit gaat.
Mvg,
Tim
Hallo,
Niet te hard van stapel lopen
Velen gebruiken niet eens 5.4. Eerst kijken hoe dit gaat.
Mvg,
Tim
Hallo,
Bewijzen heb ik ontvangen. (nette bewijzen!)
Het script heeft hij netjes overgekocht met alle rechten, net zoals het domein.
Bewijzen van de winst is er.
Bewijs van dat er zo'n ~50 mensen inloggen per dag.
Betreffende de prijzen, een quote van de TS:
CitaatDe prijzen die heb ik niet liggen. Deze worden binnen 5 weken na reset ronde verstuurd. En deze worden van de winst gekocht. Dus naar gelang er winst is, kunnen er mooiere prijzen komen. Ik heb vorige ronde een Nintendo Wii van de winst verkocht.
Hierbij gaat het topic dus open. Voor verdere verdenkingen betreffende de echtheid; stuur mij een bericht en ik zal er naar kijken. Verdere berichten hierover worden verwijderd.
Mvg,
Tim
Hallo,
Doordat er wantrouwen is over de echtheid van het product en de gegeven informatie sluit ik het topic uit voorzorg.
Deze kan open gaan zodra ik volgende informatie heb gekregen:
- Bewijzen van de 50 actieve spelers per dag.
- Bewijzen van de winst
- Hoe het zit met de prijzen
- Dat het domein van jou is.
- Dat jij alle rechten hebt, aangezien er blijkbaar meerdere mensen zijn met het script.
Mvg,
Tim
Hiermee verdwijnt toch ook de SQL database??
Hallo,
Ik raad je aan om te kijken wat SQL precies is.
mysql en mysqli gebruiken allebei een mysql database.
Mvg,
Tim
Hallo,
Via php.ini of via een functie. Google er anders even op.
Ook voor media speler. Zijn vele oplossingen voor. Even Googlen.
Je moet voor elk iets een vraag stellen. Neem een programmeur in dienst of leer programmeren.
Mvg,
Tim
Hallo,
Google naar: php undefined index.
Of verlaag error reporting van php.
Mvg,
Tim
Hallo,
Zie mijn eerder berichtje. Google anders eens op de error, dan krijg je een betere beschrijving van hoe je het moet oplossen.
Mvg,
Tim
Hallo,
Blijkbaar kan het wel hé. Is gewoon niet goed gescript.
Verlaag de standaard errorreporting van php.
Dat andere zul je niet kunnen doen als je een gewone webhosting hebt. Google anders een naar httpd.conf.
Mvg,
Tim
Hallo,
Allereerst, heb weer je emaio verwijderd. Dit is niet toegestaan. Volgende keer krijg je een officiele waarschuwing.
Mogelijk ontvang je bericht van me. Ben benieuwd hoe het eigen project gebeuren in mekaar steekt. Misschien kun je daar wat meer informatie over geven?
Mvg,
Tim
Hallo,
Voor zeven Euro gaat het hem niet worden. Los van de grafische efecten die je zult moeten betalen zal ik et als programmeur het echt niet voor zeven Euro doen.
Ik kan het wel aanbieden om tegen een bepaald uurtarief dit te gaan maken. Maar dat zal een stuk hoger uitkomen.
Zeven euro is in termen van programmatuur zeer, maar dan ook zeer, weinig.
Mvg,
Tim
CitaatEen fout in het standaard configuratiebestand van de mail transfer agent Exim maakt het volgens een beveiligingsfirma mogelijk om een Dovecot-mailserver aan te vallen door slechts e-mails naar deze servers te sturen. Mogelijk honderdduizenden Dovecot-servers zouden kwetsbaar zijn.
De kwetsbaarheid in Exim, een opensource mail transfer agent, samen met Dovecot werd ontdekt door de firma RedTeam Pentesting. Volgens de beveiligingsfirma bevat het door de Dovecot-ontwikkelaars standaard meegeleverde Exim-configuratiebestand een uiterst riskante instelling die luistert naar de naam 'use_shell'. Deze instelling is standaard actief en maakt het volgens het beveiligingsbedrijf zeer eenvoudig om een mailserver op afstand aan te vallen. Het versturen van een mailtje zou het al mogelijk maken om commando's via een shell script op een kwetsbare server uit te voeren. Ook zou de aanvalsmethode zeer betrouwbaar werken.
Dovecot-ontwikkelaars hebben inmiddels de kwetsbaarheid erkend en het betreffende configuratiebestand in de beschikbare pakketten aangepast. Desondanks stelt de firma Immunity dat er vermoedelijk honderdduizenden Dovecot-mailservers kwetsbaar zijn omdat systeembeheerders hun Exim-configuratie veelal baseren op de meegeleverde voorbeeldbestanden. Zij dienen handmatig de 'use_shell'-optie uit te schakelen.
Bron: Tweakers.net
Hoe op te lossen?
Voor Linux systemen, ga naar /etc en open exim.conf. Zoek naar " use_shell" en verwijder de lijn.
Gebruik je DirectAdmin? Dan zal dit waarschijnlijk in orde zijn. DirectAdmin gebruikt standaard die waarde niet. Weet je het niet zeker? Neem dan wel een kijkje. Dit heb ik gelezen en bevestigd bij mijn eigen installatie.
Mvg,
Tim
Hallo,
Het topic is hersteld aangezien je deze had leeggehaald. Als mensen er op komen weten ze niet wat er is/was als je het leeghaald.
Er stond dat het opgelost was, wat was de oorzaak en wat was de oplosing als ik vragen mag?
Mvg,
Tim
Hallo,
Topic gaat dicht tot er daadwerkelijk wat te reviewen valt.
Mvg,
Tim
Toon MeerBeste dit is niks standaards deze game maakt al gebruikt van een animation script zodat hij weet welke anitamtion's.
Het schiet script.
De spread script.
noem maar op.
En ja unity kost 1500 dollar.
Als u u echter intresseert in het maken van games kunt u mijn tutorials op youtube volgen.
Echter zijn mijn tutorials altijd met c# coding.
Hallo,
Hierbij doen me een paar vragen opduiken uit interesse na deze antwoorden.
Heb je wel 1500 dollar betaald voor Unity?
Als jij niet (goed) kunt programmeren, hoe kan het dan dat er C# code in je applicatie zit? Heb je het gewoon gekopieerd (en daarna kleine modificaties aangepast) uit bronnen en/of tutorials?
Mvg,
Tim
Hallo,
Dan moet je een bedrijfsplan maken. Google maar voor voorbeelden.
Dan kun je een bedrijf opzetten en meer bereiken. Echter of dit rendabel wordt, dat is de vraag. Dat moet komen in je bedrijfsplan.
Mvg,
Tim
Hallo,
Je kan ook gewoon twee cent overmaken via de bank. Als je daar geen zin in hebt, waarom zou iemand anders dat wel moeten doen?
Mvg,
Tim
Hallo,
rdgweb zou de veiling hebben gewonnen volgens de voorwaarden in het topic (24 na laatste bod).
TS is verbannen tot een bepaalde tijd, koper zal dus geduld moeten hebben.
Mvg,
Tim
Hallo,
Het topic gaat op slot wegens gebrekkig Nederlands.
Overigens is dit niet hoe je een vacature schrijft en/of plaatst. Zeker aangezien het ook nog eens in het verkeerde forum categorie staat.
Mvg,
Tim
Hallo,
Los van dat er gebrekig Engels staat werkt de code prima die je daar hebt staan. Er staat dar idereen die een reward heeft gehad het kan uitvoeren. Het zal waarschijnlijk te make hebben met een cronjob.
Overigens, als je niet kan programmeren dan raad ik je een een programmeur in te huren of het zelf te peren. Deze manier van leren is van slechge kwaliteit.
Stefan, echo is idd sneller. Verder geen voor of nadeel zover ik weet dus is het het slimste om echo te gebruiken.
Mvg,
Tim
Dag Tim,
Mijn sql is uitgevoerd uit vijf bestanden, en ik snap niet wat u precies bedoeld met het uitvoeren van een query via phpmyadmin.
Is er misschien iemand die een kijkje zou willen nemen via teamviewer? Zodat ik er zelf ook nog wat van opsteek?
Hallo,
Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/PhpMyAdmin
Mvg,
Tim