Posts by Tim

Hallo,

Vanaf nu on-topic. Verdere posts over of het toegestaan is of niet worden verwijderd. Er dient gebruik te worden gemaakt van de rapporteer functie.

Zelf zie ik in de AV niks over maffiapunten doorgeven. Als het enige manier is om mafiapunten over te geven door middel van account overname is is het enkel toegestaan met toestemming.
    Dit alles heeft dus niks te maken met;

Hoeveel is het opgegeven aantal maffiapunten waard?

Hier op antwoorden vanaf nu.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Topic gaat op slot. Dit is geen titel voor een topic.

Bovendien is het niet de bedoeling om voor elk iets dat je tegenkomt ern vraag te stellen. zeker niet als je het daarna probeert te verkopen.

Huur iemand in. Zorg voor een scripter of leer zelf scripten.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Dit heb ik ook gehad. Je moet alle instellingen verwijderen van Chrome, indien het hetzelfde is wat ik heb. Want je kunt wel andere sites bezoeken?

Weet nirt waarom dit is.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Wat ik je aanraad is om iets te doen wat Patrick heeft gedaan.

Vervolgens één van de volgende twee opties:

Een statische variabele binnen de DB klasse maken en een statische getter maken hiervoor zodat je overal makkelijk bij het object kan.
    Dit kan samen met in de constructer van een klasse dit object op te halen en de veriabele in de scope op te nemen.

Of:
    Het DB klasse meegeve aan de klasse zodat het binnen de scope komt. Moet dus opgenomen worden in de constructor.

Mvg,
    Tim

Normaal zou dit zo moeten werken

PHP
    //Beveiligingsfuncties 
    function sql($tekst){ 
        global $db;

$tekst = $db->quote($tekst); 
        $tekst = addslashes($tekst); 
        return $tekst; 
    }

Hallo,

Afgeraden dus ;)

Mvg,
    Tim

Die is makkelijk in te bouwen dus? En is die ook eventuele in het Nederlands te verkrijgen?

Hallo,

Van wat ik heb gehoord wel.
    Moet je maar even proberen.

Google anders even op vergelijkingen van verschillende sources, zo zag ik al 10 verschillende in 1 min.

Mvg,
    Tim

Hallo,

$db is onbekend in de functie.
    Je moet de DB variabele als parameter meegeven, of in klasses werken en binnen de scope de waarde pakken of de globale (afgeraden) variabele pakken.

Mvg,
    Tim

Apart want mijn klant kon helemaal geen verbinding meer maken, dan krijg je de melding zoals in de beginpost.
    Hij heeft inmiddels alles naar MySQLi laten ombouwen nu werkt het allemaal weer zoals het moest werken.

Hallo,

Mysqli in php maakt ook gewoon verbinding met de mysql socket.

Het werkt echter niet omdat het deprecated is. Kan dacht ik wel supressed worden (zoals gezegd).

Mvg,
    Tim

Hallo,

Om nog even duidelijk te zijn:
    Websites kunnen met 5.5 gewoon mysql draaien!
    De standaard connectie en zijn functies naar de mysql socket is enkel deprecated.

Mvg,
    Tim