Posts by Tim

Hallo,

Mysql_query returned een FALSE waneer de query niet goed is.
    False is een boolean.

Mysql_num_rows verwacht een mysql object, en geen boolean.
    Probleem zit hem dus in de query. Wat precies moet jij uitzoeken. Voer de query uit in phpMyAdmin bijv.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Een simpele Google opdracht resulteerd in de volgende quote:

Citaat

When designing a Web page, most design programs will allow you to specify a base URL that is it will convert all relative URLs on that page to absolute URLs. Also called base location.

Oftewel, als het systeem in een subfolder zit op jouw domein dan is het dit:

http://mijndomein.com/subfolder/

Mvg,
    Tim

Hallo,

Topic gaat op slot.

Na berichtgeving is bekend geworden dat dit niet verkocht mag worden.

Mvg,
    TIM

Hallo,

Zojusit enkele berichten verwijderd.
    Verder offtopic gaan kan leiden tot een waarschuwing.

Zelf vind ik het verder wel een interessante discussie die plaatsvond. Dus als men verder over Versio willen praten, dat kan. Maar niet hier ;)

Mvg,
    Tim

Hallo,

Het probleem zat hem in de javascript. Deze veranderde het plaatje niet omdat hier geen call voor was gemaakt.

Mijn code na beetje opschonen (heb niet de opgeschoonde code kunenn testen, Zirax heeft inmiddels een werkende versie welke niet opgeschoond is):

Mvg,
    Tim

Hallo,

Citaat

De sfeer in de Albert Heijn is altijd erg gezellig en het lijkt mij dan ook heel fijn om bij jullie mijn eerste bijbaan Geen verkleinwoord te kunnen hebben. punt vergeleken andere winkels lijkt me dit . echt verwijderd de geschikte plek Vermeld nog waarom. punt De functies meervoud & als verwijderd vakkenvuller geen hoofdletter en caissière geen hoofdletter spreken me beiden ook weggehaald erg aan. punt Ik zal bij jullie vast en zeker een heleboel ervaring opdoen.

Mvg,
    Tim

hallo,

Laten we on-topic blijven.
    Of Versio het nou doet of niet, de TS wilt geld.

Over the matter itself;
    Ik heb zojuist ook een chat gehad. Ik ga dit melden bij de consumentenbond en kijken wat ze er mee doen.

Mvg,
    Tim

dit heb ik geprobeerd in de instellingen staan de juiste gegevens alleen doet deze dit niet. zoals er al staat heb ik al gezocht maar kan niks vinden.

Sorry maar deze reactie's had ik niet verwacht van een mod...

Hallo,

Als jij je bericht aanpast nadat ik al een post heb gedaan kan ik dat moeilijk weten he :)

Heb je al een zoek query gedaan in de DB en een search in alle bestanden?

Mvg,
    Tim

Hallo,

Dan vermoed ik dat je in de instellingen de oude verwijzing eruit moet halen. Dat deze vervolgens wel werkt, althans, dat vermoed ik.

Mvg,
    Tim

(lekker nuttig antwoord van een mod)

dat weet ik dat is ook het probleem dat kan ik dus nergens wijzigen dus daarom mijn vraag hoe dat moet of kan

Hallo,

Hoe komt het systeem er dan bij dat het ergens anders moet gebeuren?
    Want zover ik begrijp wilt hij een bestand maken in een niet bestaande map. Bestaat doelmap dus wel?

Mvg,
    Tim

Hallo,

Zoals gezegt, het is degelijk werkervaring. Je bent immers aan het werk, enkel op een andere basis.

Ik zou allebei aanvinken en zeggen dat je ze allebei leuk lijkt.

Betreffende, waarom; dat ligt toch echt bij jou. Je moet vertellen waarom JIJ bij de AH wilt, en niet bij de C1000. bijvoorbeeld. Als je niet weet hoe je het moet verwoorden; maak een opzet, plaats het hier en ik zal wat commentaar erop geven.

Mvg,
    Tim

Hallo,

betekent dat het $objReader object geen methode setRead... heeft.
    Moet je dus maken. Of kijken of het object wel goed is.

Mvg,
    Tim

Hierbij heeft Tim het fout.
    Bij de overschrijving is het een ander verhaal.
    Als je dat doet is het door jezelf gedaan en dan kan de bank niks betekenen.

Bij PayPall kan er volgens mij dan wel weer wat.

Hallo,

Ik verwijs hierbij niet naar een bank. Ik heb het over andere jurdische procedures.
    Als een winkel je opdraagt te betalen dmv overschrijving waarbij je een kenmerk moet vastleggen heb je zeker grond om juridisch gezien op te staan.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Zelf weet ik niet hoe het zit met Paypal.
    Maar als je via bankoverschijving betaalt bij een Nederlandse winkel zijn ze natuurlijk verplicht te leveren. Zo niet, dan kun je allerlei dingen doen om hiervoor te zorgen. Keurmerken spelen hierbij ook een rol.

Mvg,
    Tim