Posts by Tim

Hallo,

Nee, je zult ze met Spotify moeten afspelen. Je kunt ze dan offline afspelen of als je online bent hoef je ze niet te streamen.
    Groen gemarkeerde nummers zijn gedownload.

Mvg,
    Tim

Nee want ik ben al geregistreerd op deze computer, dus geeft hij ook aan "er is al iemand geregistreerd vanaf deze computer " ;(

Hallo,

Dan verwijder je jezelf toch even? :) Of pas je de gegevens aan in de database. Of gebruik je een proxy. Of pas je het script aan.

Mvg,
    Tim

Je berekening klopt niet omdat maar 1 iemand daadwerkelijke heeft gereageerd de rest toonde interesses maar na dat wij een simpel opdracht vroegen lieten ze al niks meer van hun horen. Daarom altijd nog opzoek!

Moet je na gaan als wij zo iemand zouden inhuren kost dit geld maar dat boeit niet de rapport zal dan ook wel niet veel beloofden zijn waardoor wij alsnog tijd zullen verliezen door het zelf moeten opzoeken/uitzoeken.

Wij zoeken iemand die professional, vertrouwbaar en iemand die naar kwaliteit streeft en in toekomst mocht je kwaliteit leveren zoals wij die willen kunnen wij een bepaald bedrag per maand afspreken en loop je elke week vrijdag all bugs na documenteer je dit en stuur je door naar ons.

Hallo,

Mogelijk dat ik dan zou kunnen helpen.

Documenteren heb ik genoeg gedaan op mijn opleiding. Dat zal dus geen probleem vormen.
    Voor de rest heb ik genoeg ervaring. Door mijn school heb ik de kwaliteit opgebouwd en door mijn baan als developer ben ik professioneel bezig.

Het enige is dat ik tegen een uurloon zal werken. Onder de werktijd kan ik doen wat je wilt. Zoeken naar fouten. Code controleren. Of fouten oplossen in het systeem.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Topic gaat op slot wegens:
    4.5 Verkoop alleen producten die door u zelf ontworpen zijn of waar u daadwerkelijk de rechten op hebt. Illegale verkopen zijn niet toegestaan.

Bengt, jij verkoopt dit zelf niet. Dit gaat, zoals gezegd, via een affiliatie.

Dit soort "verkopen" willen wij hier niet.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Op aanvraag van de TS;
    Bevestiging dat ten tijd van schrijven het volledige tegoed op de kaart staat.

Ik heb het persoonlijk gevalideerd.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Deze functie maakt gebruik van de library als ik mij niet vergis. Of iedergeval de source.

Dat wat jij wilt kan met deze functie. Enkel zul je vooraf en achteraf paar kleine dingen moeten met de library.

Uitleg van php.net is zeer goed. Als je dat niet snapt komt het waarschijnlijk omdat je misschien nog niet op dat niveau van programmeren zit.
    In dat geval moet je een programmeur inhuren of iemand vinden die dit gratis voor je kan realiseren.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Even snel via mobiel gekeken, maar ik zie nog geen website? Wat wordt het precies? Waar zal het over gaan precies? Hoeveel leden denk je te trekken in hoeveel tijd? Hoe ga je deze leden trekken?

Bij beantwoording heb ik mogelijk interesse.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Een torrent is illegaal omdat je naast het downloaden automatisch ook upload, wat tegen de wet is.

Downloaden is legaal, uploaden illegaal. Torrent doet beide, dus illegaal.

Het verspreiden is illegaal. Op Youtube zetten is dus illegaal omdat je verspreid. Maar er wordt niet tot nauwelijks voor gestraft, maar dat is een ander verhaal.

Zonder toestemming maak je inbreuk op auteursrechten.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Wat Eeyk zegt is fout.
    Het mag niet zonder toestemming. Als je iets download in NL mag het enkel voor persoonlijk gebruik tenzij anders stast aangegeven.

Ook torrents zijn illegaal in NL. Dat Youtube er anders mee om gaat veranderd de wet niet.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Zonder toestemming mag dit niet. Ook al wordt er veel gebruik van gemaakt.

Mvg,
    Tim

Okee, en is het dan gebruikelijk dat als de accu erin zit, hij aangeeft dat de accu vol is?

Hallo,

Mijn accu was eens kapot en was binnen een minuut leeg. Het kan dus zeker. Enkel gaf deze toen wel aan dat hij kapot was.

Mvg,
    Tim