op mijn computer staat poort 80 niet eens open en het werkt al
Hallo,
Als poort 80 niet open stond kon je deze website niet bereiken (not sure) en kon men niet op jouw localhost.
Mvg,
Tim
op mijn computer staat poort 80 niet eens open en het werkt al
Hallo,
Als poort 80 niet open stond kon je deze website niet bereiken (not sure) en kon men niet op jouw localhost.
Mvg,
Tim
Hij moet wel op elke port kunnen werken omdat mensen zelf ook een server kunnen toevoegen is er mischien een andere code die wel werkt
Hallo,
Als je host dat niet ondersteunt heb je pech Neem even contact op met je host.
Mvg,
TIm
Hallo,
Topic gaat op slot tot ik bewijzen hebt ontvangen.
Enkele features, zoals blogs and fora, is enkel beschikbaar bij de 199 dollar versie. Maar ook features zoals Video en Quizzen zijn enkel in de 299 dollar versie.
Dat en samen met de volgende quote:
heb geen 99 dollar, dus ben bang dat ik nog even geduld moet hebben haha
leiden ertoe dat ik uit angst voor fraude om bewijzen vraag om de leden van ICTS te beschermen.
Mvg,
Tim
Hallo,
Op aanvraag gaat het topic op slot.
Mvg,
Tim
Hallo,
Illegale verkoop.
Waarschuwing ontvangen wegens fraude, oplichting en andere vormen van het niet nakomen van (ver)koop-afspraken zijn niet toegestaan.
Mvg,
Tim
Hallo,
Alle output wordt berekend als dataverkeer. HTML die de gebruiker ziet. CSS. Javascript. Images. PDFs of andere bestanden.
Sommige dingen worden ook gecached.
Wat je kan doen is:
15 pagina's van je pakken en kijken hoeveel een pagina verbruikt aan dataverkeer.
Dan een schatting maken van hoeveel pageviews een bezoeker maakt en hoeveel bezoekers je in de maand ontvangt. En dan weet kan je mee rekenen
Als je het niet weet moet je gokken.
Mvg,
Tim
Hallo,
Op aanvraag van de TS gaat deze op slot.
TS zoekt geen programmeurs meer.
Echter, om de verwijten te beantwoorden;
Wij crew staan zeker toe om berichten aan te passen. Maar, een hele post legen, waardoor er onduidelijkheid ontstaat, staan wij niet toe.
Dit was voor jou dus zeker niet de reden om niet meer informatie te geven. Zeker aangezien het verwijt die jij nu doet heeft plaatsgevonden na je je topic hier had neergezet.
Mvg,
Tim
Volgens mij kun je er ook een beetje PHP in verwerken.
Hallo,
Nee, je kunt absoluut geen applicatie maken met php voor Android of de iOS.
php is een server side taal. Je hebt een client side taal nodig hiervoor.
Mvg,
Tim
Hallo,
Werkt hier weer prima!
Mvg,
Tim
Hallo,
Wat wordt er precies verwacht?
Wat is je budget?
Mvg,
Tim
Hallo,
Hierbij wil ik Fils bedanken voor de (snelle) check. Gelukkig niks gevonden.
Altijd het proberen waard dus, hij maar 30 sec nodig!
Mvg,
Tim
Hallo,
Ook C++ kan dacht ik gebruikt worden op Android. Weet niet precies hoe dat zat.
De iPhone gebruikte dacht ik Objective C.
Heb geen tutorial verder voor, enkel die twee opmerkingen wat mogelijk handig om te weten is.
Overigens, liever Nederlands? Raad ik je dringend aan om Engels te leren, bijna alles gebeurd in het Engels op het web betreffende programmeren. Zeker op hoger niveau.
Mvg,
Tim
Hallo,
Als het gat in de VPS zit, vertel je ook wat het probleem is zodat ik dit zelf kan oplossen (oplossing enz. hoeft niet te worden gegeven aangezien je daar natuurlijk geld voor wilt).
Los van dat antwoord wil ik wel een check, al kan ik bij voorbaat zeggen dat ik geen geld uitgeef, probeer het dan liever te vinden
Mvg,
Tim
Hallo,
Phpdesigne. IntelliJ. Netbeans. Eclipse. Zend Studio. Microsoft visual Studio.
Ik gebruik deze allemaal op het moment. Heb ook notepad++ en Dreamweaver gebruikt in mijn vroege jaren.
Mvg,
Tim
Hallo,
Zolang jij niet een nieuwe termijn bent aan gegaan en zolang dat niet automatisch verlengt wordt volgens de AV, dan kunnen ze niks.
Ook hadden ze je een herinnering moeten sturen over de betaling, hebben ze dat gedaan.
Anders gewoon betalen.
Mvg,
Tim
Hallo,
@M.Marten, rood heeft hier niks mee te maken. Gaat erom dat het een String is.
Reza, ik geef je gelijk.
Topic is niet goed en informatief geschreven. Wanneer dit degelijk geschreven is gaat het topic weer open.
Hint @ TS: Google de error, dan weet je misschien al wat je moet doen. Het gebruik van een IDE kan ook helpen.
Mvg,
Tim
Hallo,
Left for dead.
Dead island.
Mvg,
Tim
Hallo,
Als het bedrijf het recht heeft voor om die 12 Euro te innen, dan zul je die 52 Euro moeten betalen.
Gebeurd dat niet, dan kan er aanklacht tegen je gedaan worden.
In dat geval, worden er naar mijn weten weer nog meer kosten in rekening gebracht, indien je verliest.
Maar als je geheel zeker van je zaak bent heb je niks te vrezen. Zo niet, doe eens onderzoek en misschien is het dan wel slim om te betalen.
Mvg,
Tim
@Koen
Van Foxlor wel de bug lijst gezien ? Sommige staan serieus al een jaar open, als je daarop gaat vertrouwen.....
CitaatWarning: Illegal string offset 'title' in /var/www/demo.froxlor.org/htdocs/lng/dutch.lng.php on line 815
Warning: Illegal string offset 'description' in /var/www/demo.froxlor.org/htdocs/lng/dutch.lng.php on line 816
Niet doen dus, zoals Fils zegt.
Mvg,
Tim