Hallo,
$mysqli is waarschijnlijk NULL
Edit: Fils was me voor.
Mvg,
Tim
Hallo,
$mysqli is waarschijnlijk NULL
Edit: Fils was me voor.
Mvg,
Tim
Hallo,
Er wordt een service aangeboden. Er wordt niet om feedback gevraagd of om een check.
Indien de lage (kan inmiddels wel gezegd worden, en moet om mensen te behoeden) kwaliteit je niet aanstaat dan hoef je deze service niet te nemen.
Je kunt een gesprek met hem aangaan en kijken wat hij je te bieden heeft. Let wel op, zorg dat dit alles schriftelijk en officieel verloopt om dingen te voorkomen.
Verdere offtopic wordt verwijderd met mogelijke consequenties. Vanaf nu enkel uitspraken of vragen die een bijdrage hebben tot deze dienst.
Mvg,
Tim
Hallo,
En daarom gaat het topic dicht.
Mvg,
Tim
Ik zal een klein blogje in elkaar zetten.
Wel vind ik het "designen" van een applicatie lastig. En daar bedoel ik de code structuur mee, niet de UI
Iemand tips?
Hallo,
Het doel van OOP is onder andere dat de structuur van je code goed in mekaar zit
Wat ik aanraad is om te leren werken met het MVC patroon van een framework als CodeIgniter.
Mvg,
Tim
Hallo,
Allemaal volledig onbetrouwbaar.
Mvg,
Tim
Hallo,
Bedankt voor de feedback tot dusver. Ik neem alles in acht en kom waarschijnlijk met een vernieuwde versie.
Feedback blijft uiteraard wel welkom.
Over de taal:
Ik wil me internationaal manifesteren, het is dan niet meer dan gebruikelijk om dan alles in het Engels te doen.
Mvg,
Tim
Hallo,
Zolang het aantal ampere meer is dan staat aangegeven op je laptop bij de desbetreffende voltage is het goed. Let dan wel op de aansluiting.
Mvg,
Tim
Hallo,
Bij zakelijk contact, een verkoop bijv. ben je verplicht je kvk vrij te geven.
CitaatVerplicht om te noemen
De wet schrijft voor dat u in ieder geval uw KvK-nummer noemt. Zo weet uw klant met wie hij zakendoet. Noemt u dit niet, dan riskeert u een boete en kan het ongemerkt vervelende juridische gevolgen hebben voor bijvoorbeeld uw aansprakelijkheid.
Topic gaat daarom op slot tot de TS bereid is zijn kvk te verstrekken indien gevraagd. Doordat je verplicht bent dit te doen bij de wet in geval van Bedrijfscorrespondentie.
Mvg,
Tim
Hallo,
Dit is nooit mogelijk om met goede kwaliteit te maken.
Bij het filteren haal je meer dan enkel zang weg.
Weet verder niet of dit goed te doen is met een programma.
Mvg,
Tim
Hallo,
Is wel oud nieuws
Vind het wel leuk, verspillen ze eens het geld aan iets leuks ipv al die rechtzaken.
Mvg,
Tim
Hallo,
Tevens, voor verdere informatie; uitbreiden heeft geen zin. Een fan heeft altijd te maken met de temperatuur of een instelling.
Uitbreiden zou voor enkel meer herrie kunnen zorgen, tenzij je downgrade of de koeling upgrade.
Mvg,
Tim
Hallo,
De TS heeft mij verzocht de verkoop te staken aangezien deze iets anders van plan is.
Hierbij dan ook op slot.
Mvg,
Tim
Hallo,
Bump op aanvraag. Ook doordat Velthuis van zijn bod af zag.
Mvg,
Tim
Hij is volgens de eigenaar 100% zelfgemaakt.
Hallo,
Mvg,
Tim
Tim
Er staat toch designed by UniqueDesigns onder aan de pagina?
Wat ik me afvraag is waarom er bij links KVK staat, maar ik nergens een nummer terug kan vinden.
Hallo,
Dat er designed by staat betekent niks Ik kan ook even template van het internet halen en er designed by Tim neerzetten.
Lijkt mij idd ook handig om een link te maken naar jouw kvk nummer.
Mvg,
Tim
Hallo,
Wat ik minder vind aan de site is dat het design niet zelf gemaakt is
Als je zelf websites "ontwerpt", begin dan bij jezelf.
Dus vanuit aan zakelijk perspectief is dat nogal een afknapper.
Mvg,
Tim
Hallo,
Ter informatie, had een 3,9 ofzo voor wiskunde bij mijn centraal examen
Naar mijn weten gaat alles prima hier
Mvg,
Tim
Hallo,
Gesloten nu omdat TS om een slotje gevraagd had vanwege het feit dat de domeinen al weggegeven zijn.
Mvg,
Tim
Hallo,
Kijk eens naar:
http://codex.wordpress.org/HyperDB
http://premium.wpmudev.org/project/multi-db/
icm Multisite.
Mvg,
Tim