Hallo,
Topic gaat op slot totdat:
- Titel is aangepast
- Code weergeven is
- Bekend is wat de TS zelf heeft geprobeerd om het probleem om te lossen
Mvg,
Tim
Hallo,
Topic gaat op slot totdat:
- Titel is aangepast
- Code weergeven is
- Bekend is wat de TS zelf heeft geprobeerd om het probleem om te lossen
Mvg,
Tim
Tim, een advocaat voor een spelletje?
@TS: Ik denk dat je broertje gewoon pech heeft en zich erbij moet neerleggen. Waarom zo veel moeite doen voor iets waar je geen geld aan uitgeeft (Ik lees in de beginpost dat hij veel geruild heeft) en zou ie er wel veel geld aan uitgeven dan zou ik ook zeggen dat ie dom bezig was, want een spelletje kan ophouden te bestaan, dan sta je ook niet in je recht en heb je ook gewoon pech.
Clue: neem je verlies, begin opnieuw of hou ermee op.
Hallo,
Heb je het bedrag gelezen waar het over gaat? Ja, daar kan je een advocaat voor inschakelen.
Mvg,
Tim
Hallo,
Wat ik denk dat het beste is om te doen is even vrijblijvend contact opnemen met een advocaat.
Deze kan dan even kijken of dit een goed doenbare zaak is, zo ja, dan kan je met hem allereerst een brief opstellen, waarna als er niks gebeurd een zaak starten.
Ik denk dat niemand hier de juiste juridische kennis bezit om hier ook maar enigszins een juiste uitspraak dan wel advies te geven over de kansen of acties die je moet of zou kunnen ondernemen.
Mvg,
Tim
tot hoelang lopen ze nog?
Hallo,
Dit maakt niet uit bij een overname, zoals verteld.
Als jij hem opnieuw registreerd dan krijg je weer een jaar (of langer).
Staan bij Deziweb tot 06-03-2014
Een lagere prijs vanwege een verloopdatum zit er bij niet in.
Mvg,
Tim
Hallo,
Zelf heb ik de domeinen:
maffi*arp*g.com
maff*asp*el.net
Wat heb je er voor over?
Mvg,
Tim
Hallo,
Wat is je budget? Wat moet er precies gedaan worden?
Mvg,
Tim
Hallo,
Één topic is voldoende: Promotor gezocht [Betaling per lid]
Volgende keer bij het aanmaken van een dubbele topic kunnen er consequenties optreden.
Mvg,
Tim
SSD gaat wel vele minder lang mee dan een HDD.
Hallo,
Afgelopen tijd is dat nogal veranderd. Het begint er zelfs op te lijken dat SSD's nu beter zijn doordat ze geen bewegende onderdelen en wat dat betreft daar niet kunnen slijten EN niet stootgevoelig zijn.
Mvg,
Tim
Toon MeerMerken jullie er ook duidelijk verschil in ? Ik heb er nog geen ervaring mee gehad behalve bij een maat van me, die heeft ook alleen ze Windows erop draaien.
Zie wel dat het heel snel is maar moet ik dan nog in me instellingen/bios veranderen hiervoor ?
In de bijlage de SSD samenstelling, is dit zo correct ?
Die station heb ik denk nodig anders kan hij de kast niet in..
Edit:
Foto van de kast toegevoegd om inzicht te krijgen hoe de aansluiting is..
Hallo,
Heel duidelijk een verschil! Opstarten, installeren, verplaatsen, programma's iets sneller.
Enkel, voor een SSD, kijk eens naar Samsung EVO. Hele goede kwaliteit/prijs verhouding.
Maar, een schijf die je niet vertrouwd als backup gebruiken? Nee, niet doen!
Wat ook een mogelijkheid is is dat je een 60GB (of vergelijkbaar) SSD koopt en de rest van het geld uitgeeft aan meer geheugen voor reguliere opslag.
Mvg,
Tim
Hallo,
Het lijkt erop dat jouw server geen mysql ondersteunt of PDO.
Mvg,
Tim
Hallo,
Omdat mensen niet heel goed kunnen lezen naar wat ik zei sluit ik deze topic aangezien hij ook al niet meer van toepassing is.
De TS had dit topic 5 maanden geleden aangemaakt en voor een jaar gekocht. Dit jaar april dus aangeschaft.
Mvg,
Tim
Officieel niet nee
Net zoals Apple je locatie niet doorstuurt naar hun servers - tot een beveiligings-onderzoeker ontdekte dat ze dit wel doen...
Hallo,
Is eigenlijk best makkelijk te ontdekken.
Zorg ervoor dat alles uit staat kwa netwerk behalve je iPhone. Draai iets als WireShark en kijk wat de iPhone allemaal verstuurd. Vooral tijdens het zetten van je wachtwoord
Ik vind Apple zoiezo al pruts dus ga daar niet al te diep op in. Ik zie enkel het nut niet van een vingerafdruk wachtwoord. Net zoals een Pin code. Als je niet in het systeem komt kan je alsnog wel alle gegevens pakken indien je wilt :s Altijd wel een manier.
Mvg,
Tim
Hmm hey, Hoe kan je die verkopen want mcserverlist.nl is van mij.
Hallo,
Kijk eens naar de data
Mvg,
Tim
Hallo,
Dit los je op door te debuggen. Doe dat eens.
Mvg,
Tim
Hallo,
Als ik "format php online" Google zie ik genoeg
Mvg,
Tim
Hallo,
Nee, de code is niet veilig.
Kijk maar eens naar je query.
Mvg,
Tim
Hallo,
Volgende keer graag zelf een beetje moeite doen in plaats van het direct te vragen. Probleem was gewoon letterlijk te lezen in de error message.
Mvg,
Tim
Laten we kijken wat er staat.
Citaatmysqli_real_escape_string()
Oftewel; Jouw
Citaatmysqli_real_escape_string($mysqli, $pageid);
Vervolgens
Citaatexpects parameter 1
Dus $mysqli
Daarna staat er
Citaatto be mysqli
Variabele is dus geen mysqli object, maar een
Citaatnull given
Ik had Ddosdeflate geïnstalleerd staan en daarmee had ik dit probleem ook.
Als je dat hebt, zou dit een oorzaak kunnen zijn.
En anders vermoed ik eerder dat het CSF is.
Als je CSF uitzet moet je ook even de regels in de iptables vermoedelijk flushen (legen), anders blijven de regels verder werken zonder de csf - als ik me niet vergis.
Hallo,
CSF doet dat automatisch.
Mvg,
Tim
Hallo,
Gmail en standaard e-mail app van Android. Zoals ik vermoed 98% van de gebruikers
Mvg,
Tim