Posts by Tim

Tim, een advocaat voor een spelletje?

@TS: Ik denk dat je broertje gewoon pech heeft en zich erbij moet neerleggen. Waarom zo veel moeite doen voor iets waar je geen geld aan uitgeeft (Ik lees in de beginpost dat hij veel geruild heeft) en zou ie er wel veel geld aan uitgeven dan zou ik ook zeggen dat ie dom bezig was, want een spelletje kan ophouden te bestaan, dan sta je ook niet in je recht en heb je ook gewoon pech.

Clue: neem je verlies, begin opnieuw of hou ermee op.

Hallo,

Heb je het bedrag gelezen waar het over gaat? Ja, daar kan je een advocaat voor inschakelen.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Wat ik denk dat het beste is om te doen is even vrijblijvend contact opnemen met een advocaat.
    Deze kan dan even kijken of dit een goed doenbare zaak is, zo ja, dan kan je met hem allereerst een brief opstellen, waarna als er niks gebeurd een zaak starten.

Ik denk dat niemand hier de juiste juridische kennis bezit om hier ook maar enigszins een juiste uitspraak dan wel advies te geven over de kansen of acties die je moet of zou kunnen ondernemen.

Mvg,
    Tim

SSD gaat wel vele minder lang mee dan een HDD.

Hallo,

Afgelopen tijd is dat nogal veranderd. Het begint er zelfs op te lijken dat SSD's nu beter zijn doordat ze geen bewegende onderdelen en wat dat betreft daar niet kunnen slijten EN niet stootgevoelig zijn.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Heel duidelijk een verschil! Opstarten, installeren, verplaatsen, programma's iets sneller.
    Enkel, voor een SSD, kijk eens naar Samsung EVO. Hele goede kwaliteit/prijs verhouding.

Maar, een schijf die je niet vertrouwd als backup gebruiken? Nee, niet doen!

Wat ook een mogelijkheid is is dat je een 60GB (of vergelijkbaar) SSD koopt en de rest van het geld uitgeeft aan meer geheugen voor reguliere opslag.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Omdat mensen niet heel goed kunnen lezen naar wat ik zei sluit ik deze topic aangezien hij ook al niet meer van toepassing is.
    De TS had dit topic 5 maanden geleden aangemaakt en voor een jaar gekocht. Dit jaar april dus aangeschaft.

Mvg,
    Tim

Officieel niet nee ;)
    Net zoals Apple je locatie niet doorstuurt naar hun servers - tot een beveiligings-onderzoeker ontdekte dat ze dit wel doen... :whistling:

Hallo,

Is eigenlijk best makkelijk te ontdekken.
    Zorg ervoor dat alles uit staat kwa netwerk behalve je iPhone. Draai iets als WireShark en kijk wat de iPhone allemaal verstuurd. Vooral tijdens het zetten van je wachtwoord :)

Ik vind Apple zoiezo al pruts dus ga daar niet al te diep op in. Ik zie enkel het nut niet van een vingerafdruk wachtwoord. Net zoals een Pin code. Als je niet in het systeem komt kan je alsnog wel alle gegevens pakken indien je wilt :s Altijd wel een manier.

Mvg,
    Tim

al opgelost nu snap ik alleen 1 warning niet de warning is:

Code
    arning: mysqli_real_escape_string() expects parameter 1 to be mysqli, null given in /home/universa/public_html/klant/pages/home.php on line 7

En lijn 7 is:

PHP
    $pageid = mysqli_real_escape_string($mysqli, $pageid);

Laten we kijken wat er staat.

Citaat

mysqli_real_escape_string()

Oftewel; Jouw

Citaat

mysqli_real_escape_string($mysqli, $pageid);

Vervolgens

Citaat

expects parameter 1

Dus $mysqli

Daarna staat er

Citaat

to be mysqli

Variabele is dus geen mysqli object, maar een

Citaat

null given

Ik had Ddosdeflate geïnstalleerd staan en daarmee had ik dit probleem ook.
    Als je dat hebt, zou dit een oorzaak kunnen zijn.
    En anders vermoed ik eerder dat het CSF is.
    Als je CSF uitzet moet je ook even de regels in de iptables vermoedelijk flushen (legen), anders blijven de regels verder werken zonder de csf - als ik me niet vergis.

Hallo,

CSF doet dat automatisch.

Mvg,
    Tim