Posts by Tim

Hallo,

Voor mezelf heb ik omdat ik graag snel een heerlijk nummer wil hebben een playlist gemaakt op Youtube.
    Wou het graag met jullie delen, voor als er meer mensen zijn met dezelfde smaak. Have fun.

Ik probeer vaak populistische muziek te vermijden (no shit from the radio). Verder hou ik van vele soorten muziek, maar je zult vooral house hier in terugkomen. Wil dit lijstje ook meer als house houden. Maar omdat ik het snel in mekaar heb gezet met wat leuke nummers staan er ook andere dingen bij.

Lijstje representeert maar een klein deel van wat ik leuk vind.
    Lijstje staat op alfabetische volgorde.

Heb je nog leuke nummers? Stuur het me! Wel graag in de trans van wat er in het lijstje staat.

Quick & Chille muziek

Mvg,
    Tim

Cas Dit is bij adBlocker nodig omdat hij soms het script al uitvoert voor dat de adBlocker de ad blockeert ^^ en dan krijg je alsnog die melding niet...

Hallo,

Ik versterk dit argument. Ik vermoed dat Adblock ook ongeveer werkt zoals de .ready van jquery. Dat betekent dat de code die je daarvoor gebruikt vertraagd verwerkt moet worden.
    Om het te blijven herhalen vind ik een ander uiterste, mij lijkt één check na een seconde voldoende.

Mvg,
    Tim

ow maar mensen ik heb wel verkeerd gelezen :(

4 euro, 15x meer schijfruimte en 40x meer dataverkeer < versio

Dus versio geeft echt veel en veel meer en ook nog eens 1 euro goedkoper :o

Hallo,

Klopt, daarom hebben ze echt veel en veel meer bespaard op hun service ;)
    Zou je btw je privé berichten kunnen lezen?

Mvg,
    Tim

Hallo,

TransIP nemen! Zonder twijfel. Als er iets kan je dit temminste opgelost krijgen binnen alle redelijkheid, terwijl dit bij Versio niet kan.
    Overigens gebruiken de meeste mensen bij lange na niet al hun schijf ruimte, jij waarschijnlijk dan ook niet.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Persoonlijk raad ik TransIP aan.

Ze neigen naar de goedkope kant, ondanks dat hun service uitstekend is. Dit komt omdat heel veel mensen daar hun domeinen onderbrengen.
    Dit betekent dat ze daar heel veel ervaring me hebben, dat is naar mijn weten hun core business. Je kan ze daar eenvoudig beheren en ze hebben DNSEC (ter voorkoming van man in the middle attacks, wat https bijv. ook doet). Je kan ze ordenen of bulk opdrachten uitvoeren. Je kan ze aanpassen waarbij veranderingen snel gebeuren. Ik stal mijn domeinen ook daar (of daar gaan ze naar toe).

Mvg,
    Tim

Hallo,

Wat is er mis met een oplossing zonder javascript? Want dit is enkel en alleen maar beter. Dit zorgt er voor dat het een betere compabiliteit heeft en minder zwaar voor de gebruiker. Levert alleen maar winst op en geen nadelen.

Verder, wat heb je zelf geprobeerd? Dit ziet er voor mij uit als, zoals je vaker doet, een stukje code van het internet die je plakt en dan om hulp vraagt omdat dat niet werkt. Kun je een stappenplan vertellen?

Tevens heb je hierbij een plicht om elk topic die je wilt maken eerst bij mij te melden eer je deze maakt. Vervolgens moet ik toestemming geven. Dit vanwege wat ik zojuist heb gezegd en je eerdere topics welke je te snel aanmaakt.

Aan de reacties die geen bijdrage hadden (en verwijderd zijn), het doorgaan hiermee kan voortvloeien tot een consequentie aangezien deze reacties geen bijdrage hebben tot het topic.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Interface is denk ik beter. Maar voor de rest heb ik enkel problemen gehoord. Binnen 2 dagen 2 fouten gevonden in de bovenste beveiligingslaag. Accu die er best op achteruitgaat. Mensen die heel erg moeten wennen.

Domme zet naar mijn mening.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Maikel, het zou fijn zijn als je de vraag zou beantwoorden, in plaats van tweemaal deze te negeren of te ontwijken ;)
    Vraag 1:
    Waarom zou men twintig Euro betalen voor BIN, als zij ook 14 Euro kunnen betalen met hetzelfde resultaat bij de hosting?
    Vraag 2:
    Waarom zou men niet gewoon naar de hosting gaan en het daar kopen? Dat scheelt namelijk gedoe.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Exuses voor de harde woorden. Het is inderdaad tegen de regels om een onduidelijke titel te hebben.
    Je kan de titel aanpassen door je beginpost aan te passen.

Titel moet naar iets zinnigs worden veranderd. Iets wat je probleem of vraag beschrijft. Als ik een mail zie met "hulp gevraagd" is het mij niet duidelijk waar deze hulp over gaat. Zeker niet op een forum als deze.

Betreffende het probleem, waarschijnlijk moet je enkel de HTML out je oude script slopen en vervangen door de nieuwe HTML. Of je kan zoals gezegd is ajax gebruiken, wat een betere gebruikservaring oplevert.

Mvg,
    Tim

Even langsgaan bij Saluke, het moederbedrijf van ze denk ik, en verder zoals M.Remijn het al zegt. Het is een spel dus een advocaat zou ik er niet voor inschakelen het is een spel geen benadeling.

Hallo,

Volgens die redenering hoeft een spel ook geen AV te hebben, "want het is een spel".
    Het gaat om een niet klein bedrag wat mogelijk terug te halen is, maar dan ik vermoed wel met moeite, moeite dat niet gaat lukken zonder advocaat.

Mvg,
    Tim